וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבאת'יה אמר כן ליאנקיז

10.12.2008 / 16:52

נישואין חדשים בברונקס: הפסים יחתימו את המגיש העילוי על חוזה של 160 מיליון דולר לשבע שנים. קרי ווד יהיה הקלוזר של קליבלנד

סגור וכמעט חתום - סי.סי. סבאת'יה בניו יורק יאנקיז. המגיש המבוקש, ששיחק בעונה החולפת בקליבלנד ובמילווקי, קיבל את הצעתו של ה-GM של הקבוצה בריאן קשמן, שנפגש עמו לפגישה חשאית באזור סן פרנסיסקו. המפגש הזה הוליד הסכמה עקרונית של סבאת'יה, שבקרוב מאוד יחתום רשמית בניו יורק.

על פי באסטר אולני מ-"ESPN", החוזה שעליו יחתום סבאת'יה יעמוד על 160 מיליון דולר לשבע שנים, כשה"ניו יורק פוסט" דיווח תחילה על 140 מיליון לשש. מסתבר שהשנה השביעית בחוזה היא שעשתה את ההבדל. "כולנו יודעים איזה שחקן הוא", אמר קשמן ביום שני, כשסבאת'יה עוד התלבט אם לקבל את הצעת הפסים. "אין לי ספק שהוא יכול לשחק בניו יורק".

סבאת'יה סיים את העונה שעברה עם 17 ניצחונות ותשעה הפסדים בקליבלנד ובמילווקי, ו-ERA של 2.70. ב-2007 זכה בסיי יאנג של ה-AL עם מאזן של 7:19 ו-ERA של 3.21. הוא היה השחקן המבוקש ביותר בפגרה, כשהיכולת המדהימה בספטמבר האחרון והעובדה שסחב את מילווקי לפלייאוף ראשון מזה 25 שנה עזרו לו לשפר את תנאי החוזה. היאנקיז הרוויחו את אחד המגישים הטובים ביותר במייג'ורס, כשכעת הם צריכים לקוות שלא יקרוס כמו האסים האחרים שהגיעו לברונקס בשנים האחרונות.

קליבלנד, קבוצתו של סבאת'יה עד יוני האחרון, עומדת לצרף את הקלוזר קרי ווד. המגיש יחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית, שתתממש אם יצליח להישאר בריא, משימה שלא הייתה עניין של מה בכך עבורו לאורך הקריירה. ווד בן ה-31 קצר 34 שמירות ב-40 ניסיונות בשיקגו קאבס ב-2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully