וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוספים בולים

רן לטוביץ' ותומר ספירשטיין

10.12.2008 / 16:26

דצמבר הוא חודש הבולים בליגת המכללות. שיכוריהו ומסטוליהו עושים סדר ומארגנים את הלו"ז עד לריקוד הגדול. לשמור את הלינק

משחקי הבול הוכרזו בלילה שבין ראשון לשני, מבלי לספק לנו הפתעות מרעישות בנוגע לזהות המתמודדות במשחקים הגדולים, מה שלא אומר שיהיה משעמם באיזהשהו מובן. סוף דצמבר יזמן לנו שידורים על בסיס יומי (כמעט), כשהדגש הוא על המילה שידורים (ברבים) של מפגשים בין חטיבתיים שה-BCS והבולים השונים ניסו להפוך לאטרקטיביים במידת האפשר. בחלק מהמקרים זה הצליח יותר (ע"ע הרז-בול של השנה, שיהיה מעניין הרבה יותר מקודמו), ובחלק מהמקרים זה הצליח – איך נגיד את זה בעדינות – בואו נגיד שלפעמים אפילו סידור כוסות יהיה אטרקטיבי יותר. אבל, היי, 34 משחקים בשידור ישיר (כמעט כולם) – מי אנחנו שנתלונן? אז הנה לפניכם, מסודרים לפי זמן ושעה (שעון ישראל), הבולים השונים. אח, איך אנחנו מתים על פוטבול מכללות.

מסט. פיט ועד וגאס

20 בדצמבר (6 בערב, וושינגטון) – איגל-בנק בול: נייבי נגד ווייק פורסט

פעם ראשונה ב-63 השנים האחרונות שנייבי פוגשת קבוצה שהיא כבר שיחקה מולה העונה. במפגש הראשון המידשיפמן ניצחו די בקלות – לדימון דיקנס יש בעיות בהתקפה, ונייבי לא חטפו נקודות מאז ההפסד לאייריש ב-15 בנובמבר.


20 בדצמבר (9 וחצי בערב, ניו מקסיקו) – ניו מקסיקו בול: פרסנו סטייט נגד קולורדו סטייט

הדבר המעניין במשחק הזה הם שני הטייט-אנד'ס של שתי הקבוצות, שאמורים להיבחר יחסית גבוה בדראפט הקרוב – קורי ספרי (קולוראדו סטייט) ובר פאסקו (פרסנו סטייט). מעבר לזה, די פיהוק.


20 בדצמבר (11 וחצי בערב, סט. פטרסבורג, פלורידה) – סט. פטרסבורג בול: דרום פלורידה נגד ממפיס

משחק כמעט ביתי של דרום פלורידה – אחת הקבוצות המאכזבות של העונה. שתי הקבוצות אוהבות לשחק התקפי, ולא כל כך מבינות את הקונספט של הגנה, מה שיכול להביא משחק שדווקא יהיה מעניין ומותח בסקור גבוה.


20 בדצמבר (3 בלילה, לאס וגאס) – לאס וגאס בול: בריגהאם יאנג נגד אריזונה

זו הפעם הרביעית ברציפות שהקוגארס נוסעים לוגאס לבול הזה, לעומת משחק בול ראשון של הוויילד-קאטס מאז 1998. אריזונה מתקשה בהגנת הריצה, מה שאומר הרבה כדורים לראנינג בק הגדול הארווי אונגה (120 קילו זה גדול). מקס הול ינסה להשאיר רושם אחרון טוב לקראת הדראפט הקרוב.

וייס ישבור את המנחוס?

21 בדצמבר (3 בלילה, ניו אורלינס) – ניו אורלינס בול: טרוי נגד סאות'רן מיסיסיפי

שתי קבוצות הגנתיות, שיספקו לנו כנראה משחק חפירות של סמאש-מאות' פוטבול. יש אנשים שאוהבים את זה, אנחנו בשעה 3 בלילה כבר אוהבים הכול.


23 בדצמבר (3 בלילה, סאן דייגו) – פוינסטיה בול: בויזי סטייט – טי.סי.יו

בויזי מדורגת 9, בלתי מנוצחת העונה, קבוצה שתמיד כיף לראות, מול הקבוצה עם ההגנה מספר 2 במדינה. בהחלט מומלץ – אנחנו חושבים שזה אחד משלושת הבולים (הלא מרכזיים) הכי מעניינים שיש.


24 בדצמבר (3 בלילה, הונלולו) – הוואי בול: נוטרדאם נגד הוואי

צ'רלי וייס מרוויח חופשה בהונלולו, ואולי הזדמנות למתנה מסנטה קלאוס ולנצח סוף סוף במשחק בול, אחרי 9 ניסיונות כושלים. הוואי לא פראיירית, בטח שלא בבית (רק תשאלו את סינסינטי בשבוע שעבר). יהיה מעניין, ואתם מוזמנים לחזק את ידיו של שיכוריהו לקראת הכריסמס.

26 בדצמבר (2 וחצי בלילה, דטרויט) – מוטור סיטי בול: סנטרל מישיגן – פלורידה אטלנטיק

שתי קבוצות שמאמינות במשחק האווירי, מה שמבטיח משחק אטרקטיבי בין שתי קבוצות שלא קיבלו מאיתנו הרבה חשיפה במדור.


27 בדצמבר (8 בערב, שארלוט) – מיינקה קאר קר בול: צפון קרוליינה – ווסט וירג'יניה

ווסט וירג'יניה לא מבינה איך הידרדרה כל כך נמוך העונה, אחרי ששיחקה בחמש הפעמים האחרונות בערב ראש השנה. הטאר-הילס, בעונה מצויינת אם כי לא יציבה, לא הולכים להקל על פט וייט ושות', וזה הולך להיות משחק קלאסי בין התקפה להגנה.


27 בדצמבר (11 וחצי, אורלנדו) – צ'אמפס ספורטס בול: פלורידה סטייט – ויסקונסין

שתי קבוצות במצב הפוך אחת מהשניה נפגשות – פלורידה סטייט של בובי באודן בדרך חזרה למעלה, ואילו ויסקונסין היו פשוט איומים העונה.


27 בדצמבר (3 בלילה, סאן פרנסיסקו) – אמרלד בול: קליפורניה – מיאמי

ההוריקנים של מיאמי ירצו להוכיח לכולם ששנה הבאה כבר צריך להתחיל לספור אותם, וממול קליפורניה תהיה יופי של מבחן. מומלץ. כוכבית. סימן קריאה.

געגועים ללאוורן ושירלי

28 בדצמבר (3 בלילה, שרוופורט, לואיזיאנה) – אינדיפנדנס בול: לואיזיאנה טק – צפון אילינוי

בחייאת, זה המשחק היחידי של אותו יום? חפשו שידורים חוזרים של לאוורן ושירלי בערוץ המזרח התיכון.


29 בדצמבר (10 בערב, בירמינגהם, אלבמה) – פאפאג'ונס.קום בול: צפון קרוליינה סטייט – ראטגרס

סטייט ניצחו שתי קבוצות מדורגות בחודש האחרון, והם יפגשו את אחת ההתקפת הפוריות בליגה, שכשהיא מנצחת, היא מנצחת בהפרש ממוצע של 29 נקודות. יכול להיות מעניין.


29 בדצמבר (3 בלילה, סאן אנטוניו) – אלאמו בול: נורת'ווסטרן – מיזורי

נורת'ווסטרן הייתה ההפתעה הנעימה של הביג-10, ולא היו הרבה כאלה העונה. מיזורי וצ'ייס דניאל ינסו להוכיח שהביג-12 הרבה יותר חזק מהביג-10, וסביר להניח שגם יצליחו, אם יתאוששו מהאונס שעברו בגמר הביג-12. מצד שני, מי האמין שנורת'ווסטרן בכלל יגיעו לבול?


30 בדצמבר (11 וחצי בערב, בויזי) – הומניטריין בול: נבדה – מרילנד

מרילנד תהיה פייבוריטית במשחק הזה, למרות שיציבות זה לא החלק החזק שלה העונה (מוזר – צב לא יציב), מן העבר השני – שחקן השנה של ה-WAC קולין קפרניק ינהיג את התקפת הריצה הטובה בליגה, וינסה לשבש את תוכניות ה-ACC לניצחון קל.
30 בדצמבר (3 בלילה, סאן דייגו) – הולידיי בול: אורגון – אוקלהומה סטייט

וואו, כמה נקודות הולכות להיות במשחק הזה. שתי קבוצות שמאמינות בקונספט של שוט-אאוט נפגשות באחד משלושת המשחקים הכי אטרקטיביים (שוב, מחוץ למרכזיים). צפו להרבה נקודות והרבה יארדים באוויר, איבודים ומהלכי התאבדות. בקיצור – אנחנו סימנו את המשחק הזה בטוש זוהר בכמה צבעים ביומן. כן, כמו שתי ילדות מפגרות.


30 בדצמבר (3 בלילה, יוסטון) – טקסס בול: רייס – ווסטרן מישיגן

רייס יחפשו את הניצחון בבול הראשון מאז 1954. הקהל הביתי אמור לעזור להם. אנחנו מעדיפים לחפש אורז בירוחם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אל תגידו "משחק מיותר"

31 בדצמבר (7 בערב, פורט וורת', טקסס) – ארמד פורסס בול: חיל האוויר – יוסטון

משחק הריצה המשובח של אייר פורס מול משחק ההתקפה הפרודקטיבי ביותר בליגה בטוטאל אופנס, מה שאומר שהרבה הגנה לא תהיה פה. נראה לכם כמו משחק מיותר? אתם טועים.


31 בדצמבר (9 בערב, אל פאסו) – סאן בול: פיטסבורג – אורגון סטייט

שתי קבוצות שהתחילו חלש את העונה, המשיכו טוב, וספגו הפסד מרגיז במחזורים האחרונים, ששלח אותם לאל פאסו. להשון מק'קוי ינסה לרוץ על הגנת הבונים הרעועה. תחזית שלנו – גם יצליח.


31 בדצמבר (10 וחצי, נאשוויל) – מיוזיק סיטי בול: ואנדרבילט – בוסטון קולג'

שתי קבוצות מפתיעות (לטובה) מהמחוז שלהן – ואנדי הייתה ההפתעה הנעימה של ה-SEC, ובוסטון קולג' התגברה יפה על עזיבתו של מאט ריאן והגיעה לגמר ה-ACC, ועכשיו תנסה למנוע מואנדי ניצחון בול ראשון מאז 1955.


31 בדצמבר (חצות וחצי, טמפי) – אינסייט בול: מינסוטה – קנזס

מינסוטה הייתה הפתעה גדולה של הביג-10 עד שספגה ארבעה הפסדים רצופים כולל השפלה של 55:0 מאייווה במחזור האחרון, קנזס פשוט לא הצליחה לעמוד הגנתית מול הקבוצות הגדולות של הביג-12. יהיה מעניין.


31 בדצמבר (2 וחצי בלילה, אטלנטה) – צ'יק-פילה בול: ג'ורג'יה טק – לואיזיאנה סטייט

האלופה של השנה שעברה מוצאת את עצמה אפילו לא פייבוריטית בבול הזה, מה שכנראה ייתן מרץ לטייגרס לתת את הנשמה מול הילו-ג'אקטס מג'ורג'יה טק, שעדיין מבושמת מהניצחון על ג'ורג'יה במחזור האחרון.

ככה מתחילים שנה חדשה

1 בינואר (6 בערב, טמפה) – אאוטבק בול: אייווה – דרום קרוליינה

האפי ניו ייר, סטיב ספורייר. שתי קבוצות שידועות בהגנה שלהן יעניקו סיפתח לא רע לשנה החדשה.


1 בינואר (8 בערב, אורלנדו) – מישיגן סטייט – ג'ורג'יה

הבולדוגס, שדורגו 1 ברוב הסקרים המוקדמים של העונה, קיבלו זפטה רצינית, וייאלצו להסתפק במפגש מול הספרטנס ממישיגן, שגם הם איכזבו במשחקים הגדולים של החטיבה שלהם.


1 בינואר (8 בערב, ג'קסונוויל) – גייטור בול: נברסקה – קלמזון

קלמזון, שדורגה ראשונה ב-ACC בתחילת העונה, והייתה אמורה לדרוס את הליגה ולסיים בעשיריה הראשונה, סיימה את העונה במאזן 5-5 מול יריבות מהדיוויזיה הראשונה. איכס. נברסקה נתנה עונה מצוינת שקצת נעלמה מעינינו בגלל החוזקה של הביג-12 העונה. הזדמנות טובה לחזות בק"ב טוב שעונה לשם ג'ו גאנז.


1 בינואר (11 וחצי בערב, פסדנה) – רוז בול: דרום קליפורניה – פן סטייט

הטרוג'אנס כבר הפכו לבני בית במשחק הזה, כשזו תהיה הפעם החמישית ברציפות שלהם כאן, והם ינסו לשחוט עוד קבוצה מהביג-10 – פן סטייט, שמציגה קבוצה מצויינת וחזקה משני צידי הכדור, ואנחנו צופים שלא יהיה קל לפיט קארול להתמודד מול ג'ו פטרנו.


1 בינואר (3 וחצי בלילה, מיאמי) – אורנג' בול: סינסינטי – וירג'יניה טק

ההפתעה הנעימה של הביג איסט היא סינסינטי שזכתה במחוז, למרות שנפצעו לה 4 ק"בים במהלך העונה (מי לעזאזל מוסר עכשיו? נער המים?). מולה תתייצב וירג'יניה טק, שלא משנה כמה היא מגעילה התקפית בשנתיים האחרונות, היא עדיין מוצאת דרך לנצח את ה-ACC. זה עדיין האורנג' בול, אז ברור ששווה לראות.


2 בינואר (9 בערב, דאלאס) – קוטון בול: טקסס טק – מיסיסיפי

גרהאם הארל עבר השבוע ניתוח ביד הלא-זורקת שלו, ואמור לשחק מול מיסיסיפי, שהשנה התמחתה בניצחונות על הקבוצות הגדולות (רק תשאלו את האלופה היוצאת ואת פלורידה). ג'אבון סמיד, הק"ב של מיסיסיפי, ירצה להוכיח משהו בתור המחליף לשעבר של קולט מק'קוי בטקסס. הארל ירצה לנצח גם אותו. מומלץ.


2 בינואר (חצות, ממפיס) – ליברטי בול: קנטאקי – איסט קרוליינה

אתם מוזמנים להישאר ערים, ואם רק בשביל להחזיק מעמד בשביל הבול שיגיע אחריו. אנחנו קוראים למשחק הזה הליברטיכס בול.

רגע לפני המשחק הגדול באמת

2 בינואר (3 בלילה, ניו אורלינס) – שוגר בול: יוטה – אלבמה

סייבן ושות' ירצו לסיים את העונה הפנטסטית הזו עם תואר משמעותי, יוטה בלתי מנוצחת, ויש לנו מפגש בין שתי קבוצות שגם יכולות לתת הצגה התקפית וגם יכולות לכער לנו את המשחק. האם תהיה לנו נפילה כמו בשנה שעברה, או שמא הצלחה כמו לפני שנתיים? מה שבטוח, סייבן אולי הפסיד לאורבן מאייר, וירצה לנקום בו עם ניצחון על קבוצתו לשעבר. יהיה הרבה אדום בקהל, אלכוהול? לא בטוח.


3 בינואר (7 בערב, טורונטו) – אינטרנשיונל בול: קונטיקט – בפאלו

משחק בית של באפלו, שכנראה החליטה להעביר את כל קבוצות הספורט שלה אל מעבר לגבול. האמת? אנחנו לא מאשימים אותם. באפלו זה חור נוראי. דונלד בראון, הרץ הפורה בליגה, יטחן דק-דק את המארחים מבפאלו, שהצליחו איכשהו להרוס לבול סטייט את העונה.


5 בינואר (3 וחצי בלילה, גלנדייל) – פיאסטה בול: טקסס – אוהיו סטייט

קולט מק'קוי ורן הודיעו שהם נשארים בטקסס גם לעונה הבאה, זה לא אומר שהם מבינים למה הם צריכים להסתפק בפיאסטה בול העונה. טרל פריור וביני וולס ירצו לנצל את המרמור הזה ולרוץ הרבה על הלונגהורנס, ולנגן על העצבים של טקסס. משחק שמציג שתי קבוצות שונות בתכלית – מצד אחד טקסס עם התקפה אווירית מעולה ומשחק ריצה לוקה בחסר, ומצד שני הבאקאייז עם משחק אווירי פגום ומשחק ריצה משובח. יהיה אקשן.


6 בינואר (3 בלילה, מובייל, אלבמה) – ג'ימאק בול: טולסה – בול סטייט

טולסה תרצה לחזור על ההישג שלה משנה שעברה עם ניצחון בבול הזה, כשממול היא תפגוש את נייט דייויס המעולה ובול סטייט, שרוצים ניצחון ראשון בבול (אי פעם), והאמת – מגיע להם אחרי העונה הנהדרת שהם נתנו.


8 בינואר (3 בלילה, מיאמי) – משחק האליפות: אוקלהומה – פלורידה

המשך יבוא.


אלו 34 הבולים, שכמובן אנו נמשיך לעדכן אתכם לפני, במהלך ואחרי המשחקים הללו. אתם, כמובן, מוזמנים לתת את התחזיות שלכם. בנות – אתן מוזמנות לתת את החזיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully