וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטבי: "אפשר לצמצם את הפער מחיפה"

קרן שמש

10.12.2008 / 14:10

מגן הפועל ת"א קיבל יחד עם חבריו רכב חדש, אך הראש טרוד בקרית שמונה, אותה יפגשו האדומים בשבת. לוז: "מוקדם לדבר על אליפות"

שחקני הפועל תל אביב התכנסו היום (רביעי) בתל אביב לקבלת רכבי סובארו חדשים. פרט לראובן עובד ועוד מספר שחקנים צעירים, כל השאר קיבלו רכב חדש ממאמצת הקבוצה. מרחוב המסגר נסעו השחקנים עם מכוניותיהם החדשות למתחם חודורוב כדי לקיים אימון לקראת המשחק בשבת מול עירוני קרית שמונה.

בין לבין התפנו השחקנים להתייחס למשחק החשוב נגד קרית שמונה. יגאל אנטבי סיפר: "אנחנו רוצים להמשיך ביכולת הטובה ולצאת מהמשחק הזה עם שלוש נקודות". עוד פער שבע הנקודות שנשמר בעקבות התיקו בקרית אליעזר, הוסיף: "יש עוד הרבה משחקים. אנחנו מאמינים שחיפה עוד תפסיד. יש משחקים שגם אנחנו נפסיד, אבל אפשר לצמצם את הפער. בלי כל קשר, המטרה שלנו היא להיות בצמרת. יש עוד המון משחקים ויש עוד זמן. אנחנו מקווים לעשות הכל בשביל להידבק לצמרת הגבוהה".

שי אבוטבול הבטיח דברים דומים ואמר: "אנחנו חייבים לבוא ולנצח במשחק הקרוב. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ולא על קבוצות אחרות. אנחנו חושבים קדימה ומאמינים שאפשר לצמצם את הפער". בן לוז, שחזר אחרי היעדרות, עלה מהספסל וכבש שער מול חיפה, אמר: "אנחנו שואפים גבוה, אבל עדיין מוקדם לדבר על אליפות. עכשיו אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולדבר עוד חודשיים-שלושה.

"אם נמשיך להיות בצמרת, אפשר יהיה לדבר על אליפות. אנחנו צריכים להמשיך ביכולת הטובה ואם נעשה את זה אין סיבה שלא נהיה בצמרת. מועדון כמו הפועל תל אביב תמיד שואף לתארים ואת זה עושים במעשים ולא בדיבורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully