וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס, זה לא כל כך נעים לראות שער נעול

דור בלך

10.12.2008 / 17:40

לותר מתיאוס ננעל דקות ארוכות במגרש האימונים של נתניה והוציא את זעמו על איש המשק: "איך זה שרק אני עושה את העבודה שלי?"

במכבי נתניה כבר הודיעו להתאחדות כי לותר מתיאוס לא יופיע לדיון בעניינו בעקבות העובדה שהדיון מתנגש עם שעת האימון של מכבי נתניה. אלא שמתיאוס עצמו דרש להגיע לדיון וההתאחדות הסכימה לדחות את הדיון בשעה, כדי שיוכל להגיע ולהשמיע את דעתו על ההרחקה שספג בשבת.

מתיאוס עצמו אף הקדים את אימון נתניה בשעתיים לצורך העניין. לאחר המשחק בשבת יצא מתיאוס בדברים קשים כנגד אשר כהן ושי שטרית, והיום צפוי ככל הנראה שידור חוזר. גורמים בנתניה ניסו להניע את המאמן מלהגיע לדיון, מחשש שיחזור על דבריו משבת ויביא להרחקתו לתקופה ממושכת.

זאב חיימוביץ חזר להתאמן באופן מלא היום, ולרשותו של מתיאוס יעמוד סגל מלא מול בני סכנין בשישי. אלא שראשו של המאמן כבר במפגש מול קבוצת נעוריו, בורוסיה מנשנגלדבך, בראשון. "מדובר במשחק חשוב בין שתי קבוצות שיקרות לי. התחלתי את הקריירה בבורוסיה. הגעתי צעיר כמו אלמוג כהן או איתי שכטר למועדון שדומה למכבי נתניה. נהניתי בחמש השנים שלי שם. אני חייב להודות לקבוצה הזו". מתיאוס, שצפוי לשחק במפגש, הבטיח לנסות ולכבוש.

גם נשיא מנשנגלדבאך, רולף קניגס, התייחס למשחק בראשון. "הייתי נציג ההתאחדות במשחק בין נבחרות ישראל וגרמניה הצעירות לפני כשנה, והתרגשתי נורא. הרגשתי את המשיכה שיש לכדורגל הגרמני בישראל ואת הרצון שגלדבאך תבוא לעוד משחק ידידות כאן. פעם היה חיבור גדול בין הקבוצה לישראל, והרגשתי שזה יהיה מביש אם הוא לא יחודש, כעת כשיש לנו שני שחקנים ישראלים וכשמתיאוס מאמן בישראל. אנחנו מגיעים כדי לכבד את מדינת ישראל לרגל יום הולדתה השישים".

בנתניה מכחישים את השמועות על כך שבית"ר פנתה לקבוצה בנוגע לאיתי שכטר, על אף שנעשה פנייה לא רשמית דרך גורם שלישי. מתיאוס אמר על כך: "כל עוד אני במכבי נתניה, איתי שכטר יהיה חלק מהקבוצה, אך אשמח לראות גם את טוטו תמוז בה".

בנוסף, מוטל'ה שפיגלר הביא היום לאימון נתניה את חלוץ הכח עמידר רמת גן, אלן בנדר שיעזוב את הסגולים בינואר וביקש מלותר מתיאוס לבדוק אפשרות לצרפו. המאמן הסכים והחלוץ ייבחן בימים הקרובים. בקבוצה מקווים כי החלוץ יקבל בקרוב אזרחות ישראלית בעקבות היותו יהודי, וכך לא ייחשב כזר.

מתיאוס הוציא את זעמו על איש המשק

נתניה קיימה הערב אימון, אך בסופו ביקש המאמן לותר מתיאוס לצאת מהמגרש, אלא שהדלתות היו נעולות. הדבר כמובן גרם למאמנה הגרמני של נתניה לכעוס ואת כל זעמו הוא הפנה אל איש המשק כשביקר את אופן עבודתו: "למה אתה לא עושה את העבודה שלך? אני עושה את העבודה שלי על הדשא. העבודה שלי היא על הדשא. למה חוץ ממני רק שני אנשים אולי עושים את העבודה שלהם כמו שצריך?". מתיאוס כידוע חשש לאחר לדיון בעניינו בהתאחדות לכדורגל.

לאחר האימון התייחס שלו מנשה לשני המשחקים הצפויים של קבוצתו בשישי ובראשון ואמר: "אפילו שהמשחק נגד סכנין הוא ביום שישי אחר הצהריים, אנחנו מגיעים על מנת לנצח ואני מאמין שאם נכבוש, ננצח. כרגע אנחנו עוד לא מסתכלים על האליפות. על אליפות מסתכלים רק במחזור ה-30". על המשחק ביום ראשון הוסיף: "אני מקווה שהמשחק יעשה שמח לאוהדים".

אלמוג כהן הוסיף: "אנחנו חייבים הרבה לאוהדים אחרי שני המשחקים האחרונים". בוון פרנסמן סיפר על סדר העדיפויות שלו ואמר: "בלוח השנה שלי יום שישי הוא לפני יום ראשון, ולכן למרות ההתרגשות הגדולה מהמשחק מול מנשנגלדבאך, אני חושב רק על המשחק מול סכנין. אנחנו עדיין במאבק על האליפות".

עדכון ראשון: 10/12/08 12:20
עדכון אחרון: 10/12/08 17:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully