וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: "בני סכנין היא אות ודוגמה לדו קיום במדינת ישראל"

יצחק סולומון

9.12.2008 / 15:49

את הדברים אמר הנשיא במסגרת סיור בסכנין לרגל חג הקורבן המוסלמי, שבמהלכו קיבל את אות יקיר העיר מראש העיר החדש מאזן גנאים

קבלת הפנים לכבוד הנשיא התקיימה היום (שלישי) באולם, לא הרחק מאצטדיון דוחא, הנשיא אמר על הקבוצה: "קבוצת הכדורגל בני סכנין היא אות ודוגמה לדו קיום במדינת ישראל". פרס בירך את השחקנים, הזכיר להם את העובדה שלפני מספר שנים זכו בגביע המדינה, ואיחל להם הצלחה בהמשך העונה.

פרס ניצל את שהותו בגליל, שם השתתף בהמשך בוועידת הגליל במעלות, לקיום הבטחה שנתן לפני כחצי שנה למאזן גנאים, יושב ראש הקבוצה, והיום ראש העיר. גנאים, יחד עם הכדורגלנים מאיר כהן ומאור בוזגלו, התארחו בבית הנשיא במהלך ארוחת חג הרמדאן שארגן פרס. באותו מעמד הזמין גנאים את פרס להתארח בסכנין. הנשיא הבטיח להגיע לכשיתאפשר, והיום עמד בהבטחתו.

פרס, שהצטלם עם שחקני סכנין, קיבל באותו המעמד את אות יקיר העיר, שהיה האות הראשון שמאזן גנאים מעניק כראש עיר. "כבוד גדול עבורנו לארח את הנשיא פרס בסכנין", אמר גנאים, "אני מקווה שימשיך לפעול לדו קיום במדינת ישראל".

הנשיא פרס: "אני נרגש להיות כאן, כנשיא אני מכבד את כל הדתות". בסכנין ניצלו את ההזדמנות וסיפרו לנשיא על המצוקה הכלכלית של המועדון, בתקווה שיחבר אותם עם ספונסר שיעזור למלא את הקופה. הנשיא הבטיח לבדוק אפשרויות לסייע לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully