וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית שמונה: עבאס סואן יישאר עד סוף העונה

יצחק סולומון

9.12.2008 / 15:33

יושב ראש הקבוצה, איזי שירצקי, הודיע כי אף שחקן ישראלי לא יעזוב העונה. "בסוף העונה עבאס שחקן חופשי, ואז שיעשה מה שהוא רוצה"

"עבאס סוואן נשאר בקריית שמונה עד סוף העונה ואמרתי את זה גם לו", הבהיר היום (שלישי) יושב ראש עירוני קריית שמונה, איזי שירצקי, בעקבות הפרסומים לפיהם מעוניינת קבוצתו לשעבר, בני סכנין, להחזיר אותו לשורותיה בינואר ומציעה לו חוזה ארוך טווח.

"אף שחקן ישראלי לא יעזוב את הקבוצה", הודיע שירצקי. "בסוף העונה עבאס שחקן חופשי, שיעשה מה שהוא רוצה. קריית שמונה צריכה להביא שחקנים, לא לשחרר. הוא לא דיבר על זה מילה. יכול להיות שאם נגמור את העונה והוא ירצה להשאיר אפילו נחתים אותו לעוד עונה", מבהיר שירצקי.

היום הצטרפו לאימוני קריית שמונה שני נבחנים חדשים: יהודי מארצות הברית בשם דניאל וייס, בלם בן 21 ששיחק לטענתו בעונה שעברה בליגה השנייה באירלנד בקבוצת לונגפורד טאון. בדיקה קצרה גילתה כי הוא לא שותף ברוב שלבי העונה בקבוצתו האירית, מה שיכול להרגיע את הבלמים החדשים בקבוצה.

הנבחן השני הוא הקשר הברזילאי, אלכסנדר אלבס דה סילבה, בן 27, שלטענתו שיחק בעונה שעברה בליגה השנייה בשוויץ. ואם השם הזה מוכר, אזי מדובר בשחקן שנבחן בשבוע האחרון בבני סכנין, אבל אתמול החליט המאמן אייל לחמן לשחרר אותו.

האימון היום כלל בעיקר אימון כושר תחת הדרכתו של ערן שדו. מחר תקיים הקריה שני אימונים. בינתיים החליטו בקריית שמונה לצאת בפגרת ינואר למחנה אימונים בקיבוץ אילות, בדומה לעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully