וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטס החתימו את פרנסיסקו רודריגז

10.12.2008 / 9:12

שיאן השמירות בליגה לעונה חתם על חוזה של 37 מיליון דולר לשלוש שנים. סבאת'יה הביע עניין בדודג'רס, פיבי מתקרב לשיקגו קאבס

פרנסיסקו רודריגז, הקלוזר ששבר השנה שיא מייג'ורס עם 62 שמירות בלוס אנג'לס איינג'לס, חתם בניו יורק מטס. קיי-רוד בן ה-27 נפגש עם המטס בלאס וגאס, וסוכנו פול קינזר אמר ביום שלישי: "אני אופטימי מתמיד", כשמספר שעות לאחר מכן נסגרה העסקה. כשרודריגז יצא לשוק הוא דרש חוזה בסביבות ה-75 מיליון דולר לחמש שנים, והמטס יתנו לו חוזה לשלוש שנים על סכום של 37 מיליון דולר, הרבה מתחת למחיר שדרש.

סי.סי. סבאת'יה לא ממהר לחתום ביאנקיז. המגיש אמר ל-GM של הדודג'רס נד קולטי, כי יש לו עניין להגיע ללוס אנג'לס. השניים נפגשו במלון ה"בילאג'יו" בוגאס, וקולטי אמר כי מגיש כמו סבאת'יה "ישמש חלק חשוב מאוד אצלנו. הוא ישנה את פני המועדון".

ובינתיים היאנקיז, שמרגישים שסבאת'יה לא ממהר, הולכים במלוא הכוח אחרי איי ג'יי בארנט. "אני מוכן להגיע להסכמה אם המחיר נכון עבורנו, ואין שום קשר לסבאת'יה", הצהיר ה-GM בריאן קשמן. "אני מנסה להגיע למכנה משותף וזה לא קרה עדיין".

גרג מדוקס הודיע רשמית על פרישה. המגיש בן ה-42 היה נרגש במסיבת העיתונאים בלאס וגאס. "רק הגעתי לכאן להודות לכם", אמר מדוקס ב"בילאג'יו", "אני מעריך את כל מה שהמשחק נתן לי. יש לי משפחה שאני צריך להקדיש לה זמן, ככה שכנראה הגיע הזמן להגיד שלום ולהתראות".

ג'ייק פיבי ושיקגו קאבס במגעים מתקדמים, אולם סן דייגו, קבוצתו הנוכחית של המגיש, והקאביז לא סגרו עדיין את העסקה. כרגע מי שמעכב את העסקה הוא ה-GM של שיקגו ג'ים הנדרי, שמנסה ליזום עסקאות נוספות על שחקנים אחרים.

עדכון אחרון: 10.12.08, 9:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully