וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב: "החילוף ביאס אותי. יכולתי לתרום"

9.12.2008 / 14:09

קשר חיפה שיינזף: "לא באתי לידי ביטוי בחצי הראשון, שחקנים לא מסרו לאגף שמאל". למרות השערים, מחמאות לאדרי. חיפה שוחחה עם לחמן

קשר מכבי חיפה, ליאור רפאלוב, יינזף מחר על ידי מאמן הקבוצה אלישע לוי בעקבות זריקת החולצה לאחר שהוחלף. במועדון אמרו שלא יעברו לסדר היום בעקבות ביזוי חולצת המועדון ועל הכעס שהפגין. רפאלוב טוען כי לא ביצע את המעשה בכוונה, אבל מספר כי התאכזב מהחילוף שביצע מאמנו. בחיפה החליטו, לפחות בשלב הזה, להסתפק בהתנצלות בלבד.

"הרגשתי שבמחצית השניה, בניגוד למחצית הראשונה, הייתי טוב", אמר רפאלוב. "הרגשתי שאני יכול להשפיע על מה שקורה במגרש. אבל אז בא החילוף אחרי הגול וזה קצת ביאס אותי. לא הייתי צריך לזרוק את החולצה, אבל גם יכולתי לתרום אם הייתי נשאר. יכולתי לעשות דברים מדהימים".

"אין לי טענה לאלישע", המשיך הקשר, "כעסתי על עצמי ועל מה שקרה לפני שספגנו את השער השטותי הזה. היינו במומנטום טוב במחצית השניה ונכנסנו טוב למשחק. פתאום ספגנו והוחלפתי. חבל".

במחצית הראשונה נראה רפאלוב מתוסכל מכך שלא הרבה לקבל את הכדור ולא בא לידי ביטוי. "פתחנו את המחצית הראשונה וכל המשחק התנהל על אגף ימין ולא באתי לידי ביטוי. שחקנים לא מסרו לאגף שמאל והייתי פחות בעניינים. העיקר שהצלחנו להשוות".

בחיפה החמיאו היום לשוער אמיר אדרי ואמרו כי הוא לא היה אשם בשני השערים שספגה הקבוצה. "לצד שערים שטותיים שספג, אמיר התבגר ובינתיים הוא מוכיח שהוא מחליף ראוי". למרות הביקורת על ההגנה בשער הראשון שספגה הקבוצה, במועדון אמרו הבוקר כי הבלם שי מימון הוכיח שמדובר במחליף ראוי כשנגח את שער השוויון. "לא כל שחקן מסוגל לעלות להרכב אחרי שליש עונה על הספסל ולנגוח שער שוויון משמעותי", אמרו על הבלם. למרות הביקורת על ג'ון קולמה שנגח כדור לאחור, המאמן אלישע לוי היה מרוצה מצורת משחקו ואמר לסובבים אותו: "הוא השתולל על המגרש, רץ בשביל כולם".

השוער ניר דוידוביץ' מקווה לחזור לאחר הפגרה לכושר משחק, אבל בחיפה מקווים שהוא יתאושש מפציעה. כזכור, השוער אמר אתמול לוואלה! ספורט: "אני מקווה ועושה הכל בשביל לחזור לאחר הפגרה. אבל איך הברך שלי תגיב? את זה אני לא יכול לומר לך. חודש קריטי בקריירה? לא יודע אם להגדיר את זה כך. חודש משמעותי, זה בטוח. זה חודש מאוד משמעותי בשבילי". הדברים הגיעו בתגובה לכתבה שעסקה בעתידו של השוער. כזכור, בסביבתו של השוער העריכו שאם לא יחזור לאחר הפגרה, הוא עשוי להיעדר תקופה ארוכה. למרות זאת, בצוות הרפואי של חיפה עדיין נוטים להאמין שיחזור מיד לאחר הפגרה.

גורמים במכבי חיפה שוחחו עם מאמן בני סכנין, אייל לחמן, בנוגע לבלם מור דהן. לחמן מעוניין במספר שחקנים נוספים אבל חיפה לא מתכוונת לשחררם. ללחמן נאמר כי למרות שהתנאים להעברתו של דהן סוכמו, הוא ישוחרר לסכנין רק אם יקבל דקות משחק. לחמן השיב כי הוא מעריך את הבלם וצופה לו עתיד גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully