וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בין סטבאנוביץ' למכבי פתח תקוה

9.12.2008 / 11:29

במועדון טוענים כי לפי ההסכם הוא ישוחרר ללא פיצוי. הקשר לסוכנו: "רוצה את הכסף". גורם במועדון: "אין בעיה, נשאיל אותו לליגה ג'"

פיצוץ במערכת היחסים בין מכבי פתח תקוה לקשר הסלובני דליבור סטבאנוביץ', עשויה להביא את הקשר למצב בו יישב ביציע עד תום העונה. במכבי פתח תקוה טוענים כי הם מחזיקים בהסכם בעל פה עם השחקן לפיו הוא יעזוב בחודש ינואר, אם לא ישביע את רצונם. לטענתם הדבר אינו נחתם אך סטבאנוביץ' וסוכנו הביע נכונות למהלך. הקשר טוען כי לא קיים הסכם כזה והוא יתבע את שכרו דרך מוסדות פיפ"א.

סטבאנוביץ' מחכה כעת לסוכנו הספרדי שאמור להגיע ארצה במטרה להגיע להסדר. אתמול שוחח השחקן עם הסוכן והודיע לו שבמועדון שילמו לו רק מחצית משכרו בחודש אוקטובר. "אני רוצה את כל הכסף, יש לי חוזה", אמר. למקורביו אמר השחקן: "אין לי שום סיכום עם פתח תקוה, אתבע את שכרי עד תום החוזה". במועדון כועסים על התבטאויותיו של השחקן. גורם במועדון אישר הבוקר כי לצדדים יש הסכם ג'נטלמני אך לא חתום ואמר: "אין בעיה, אם זה מה שהוא רוצה – שיישב ביציע. אפשר גם להשאיל אותו לקבוצה מליגה ג'".

החלוץ טל בן חיים ייכלל בסגל הקבוצה בשבת מול מכבי תל אביב. ליאור אסולין שסובל ממתיחה בשריר יהיה כשיר עד אז, אבל לא יוכל לשחק בגלל שצבר חמישה כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully