וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא להתעסק איתם עכשיו

9.12.2008 / 8:22

ד'אנג'לו וויליאמס וג'ונתן סטיוארט דרסו בריצה את טמפה ביי, בדרך ל-23:38 ענק של קרוליינה. וגם: המקרה המוזר של ויסאנטה שיאנקו

קרוליינה (3:10) - טמפה ביי (4:9) 23:38

מי היה מאמין לפני המפגש הזה, שהפנת'רס ידרסו כל דבר שזז בהגנה של טמפה ביי? זה היה מפגש המפתח של ה-NFC דרום, כשהמנצחת עושה צעד משמעותי ביותר לכיוון הפלייאוף, וקרוליינה לקחה את ההזדמנות בשתי ידיים. ד'אנג'לו וויליאמס חרש את השדה ל-186 יארד, ג'ונת'ן סטיוארט הוסיף 111, כל אחד נכנס פעמיים לאנדזון והפנתרים לא השאירו סיכוי לבאקנירס, תוך הצהרה מוחלטת: אנחנו מקווים להגיע לטמפה עוד פעם אחת השנה, בסופרבול.

המחצית הראשונה הייתה תמימה והסתיימה בתוצאה די צפויה - 3:10 לקרוליינה, ואז הגיע הרעם של השניה. אנטוניו בריאנט, במשחק מפלצתי של 200 יארד באוויר, קלט כדור מג'ף גארסיה ל-50 יארד וטאצ'דאון והשווה ל-10:10. סטיב סמית' המדהים (117 יארד) חיסל את הסקנדרי של הבאקנירס עם טאצ'דאון ממסירה ל-38 יארד של ג'ייק דלהום והעלה ל-10:17, לפני שקדילאק וויליאמס השווה בגיחה לאנדזון - 17:17 בסיום הרבע השלישי. הרביעי היה כולו של צמד הרצים של קרוליינה. תחילה היה זה סטיוארט שהעלה בגיחה ל-17:24 ואחר כך הוציא וויליאמס את המשחק מידיים של טמפה ביי עם טאצ'דאון נוסף - 17:31. בריאנט הפיח רוח חיים בבאקנירס עם טאצ'דאון שני, בעיטת הבונוס נכשלה ו-וויליאמס קבר סופית את הפיראטים עם טאצ'דאון נוסף - 23:38 ענק.

קרוליינה, להזכיר, שיחקה מול הגנה שאיפשרה טאצ'דאון ריצה אחד כל העונה. "אנשים זוכרים מה עשית בדצמבר", אמר המאמן ג'ון פוקס, "והבחורים שלנו נענו לאתגר". מאמן טמפה ביי ג'ון גרודן היה מספיק הוגן להודות: "הם פשוט חיסלו אותנו, שני החבר'ה האלה. הם טובים מאוד".


דו"ח פציעות מהליגה: דנבר תיאלץ להסתדר עד תום העונה בלי הרץ האחורי פייטון היליס, שהיה הרץ החמישי שלה שיורד לרשימת הפצועים בגלל קרע בשריר הירך. טייטום בל יהיה הרץ הפותח של הקבוצה מעתה. מגיפת פציעות נוספת בניו אינגלנד פטריוטס, שאיבדו את הליינבקר טדי ברוסקי, התאקל וינס ווילפורק והסייפטי ג'יימס סנדרס. ובאיחור מה - מזל טוב לטום בריידי ולג'יזל שהחליטו להתמסד.

ברשת "פוקס" לא נזהרו יותר מדי בסוף השבוע האחרון. לאחר משחק הניצחון של מינסוטה על דטרויט, צולם הטייט אנד של הוייקינגס ויסאנטה שיאנקו במלוא הדרו בחדר ההלבשה (לינק למטה) במהלך ראיונות שנערכו עם שחקני הקבוצה. מה-NFL נמסר כי המגבת שהייתה על גופו של שיאנקו נשמטה. הקטע נערך, אמנם, לאחר מכן, אבל בעידן האינטרנט זה היה מאוחר מדי. שיאנקו, אגב, לא ממש היה נפעם מהפרסום שלו, אבל לא לקח אותו יותר מדי קשה: "איך זה נראה?", שאל לאחר שנודע לו על המקרה. תשפטו בעצמכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully