וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אנחנו יוצאים בראש מורם"

קרן שמש

8.12.2008 / 23:33

מאמן הפועל ת"א היה מרוצה מה-2:2 בחיפה. "אני מרגיש שיש לנו קבוצה חזקה שיודעת מה היא רוצה". אנטבי: "צריכים להיאבק על המקום הראשון"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מחצית שנייה נפלאה הייתה הערב (שני) בקרית אליעזר, בסיומה יצאה הפועל תל אביב מעט מאוכזבת לאחר תיקו 2:2 בקרית אליעזר מול מכבי חיפה, לאחר שזו חזרה פעמיים מפיגור לאחר מחצית ראשונה איומה, בה שתי הקבוצות הציגו כדורגל מבוקר וחסר תכלית. התוצאה משאירה על כנו את פער שבע הנקודות של הירוקים מהפועל תל אביב, שיכולה לחוש מקופחת בגין אישור השער של שלומי ארבייטמן מעמדת נבדל בדקה ה-64.

בהפועל חושבים על אליפות

אני גאה בשחקנים שלי", אמר בסיום המשחק מאמנה של הפועל תל אביב אלי גוטמן. "הם יושבים מאוכזבים בחדר ההלבשה כי פעמיים הובלנו וחיפה חזרה, אבל אני גאה בהם. מבחינת יחסי הכוחות לא הגיע לנו יותר מנקודה במשחק הזה, אבל אנחנו יוצאים בראש מורם להמשך משחקי הליגה".

לגבי השער הראשון של מכבי חיפה, אותו כבש שלומי ארבייטמן, מעמדת נבדל ברור אמר גוטמן: "היה נבדל, אין מה לומר. נקודה. סוף". לגבי השער השני שספגה הפועל, הוסיף גוטמן: "אחרי שארבייטמן נכנס, שלחנו את יגאל אנטבי לשמור עליו ולכן שי מימון, שנשמר קודם על ידי יגאל, יכול היה לנגוח לרשת.

"במפגש הראשון בין שתי הקבוצות העונה, יניב קטן אמר לחבריו 'להירגע כי נקודה בבלומפילד מול הפועל זה טוב'", סיפר גוטמן, "ותראו לאן הם הגיעו מאז. נקווה שזה יקרה גם לנו. אני באופן אישי מרגיש שאנחנו קבוצה חזקה שיודעת מה היא רוצה מעצמה וצריכה להצהיר שהיא רצה עד הסוף בצמרת". לגבי המילה אליפות היה גוטמן זהיר הרבה יותר: "אליפות זה אי שם במאי, עכשיו אנחנו בחודש דצמבר".

המגן יגאל אנטבי: "אני לא כל כך מרוצה מהתוצאה כי הובלנו פעמיים והיינו צריכים לקחת שלוש נקודות. ספגנו שני שערים, אחד מהם מנבדל, אבל אנחנו שבעי רצון כי שיחקנו מול קבוצה במקום הראשון. כשהם שיחקו בבלומפילד הם הסתפקו בתיקו. אנחנו צריכים להיאבק על המקום הראשון. חיפה מצוינת, אבל אין קבוצה מעל הליגה. היא שלטה אופטית והיינו צריכים לשים דגש על הגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully