וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירצקי: "ניר קלינגר רצה לבוא לקרית שמונה"

יצחק סולומון

8.12.2008 / 20:36

יושב ראש הקבוצה הצפונית סיפר על פנייתו היזומה של מאמן פאפוס הקפריסאית והבהיר: "נתתי לו שבוע לבדוק וחוץ ממנו לא פניתי לאף אחד"

"ניר קלינגר רצה לבוא אלי. מי יזם את הפנייה? ניר בעצמו", גילה הערב (שני) יושב ראש עירוני קריית שמונה, איזי שירצקי. "ניר דיבר איתי, אמר שהוא רוצה לבוא לאמן אצלי. אמרתי לו שיבדוק עם הקבוצה שלו מה קורה, נתתי לו שבוע לבדוק. הכל בינינו על סמך חברות. חוץ ממנו לא פניתי לאף אחד. אני מחפש מאמן רציני, עד שלא אחליט את מי אני רוצה חבל על הדיבורים, ועדיין לא החלטתי", אומר שירצקי.

כאמור, לאחר שקלינגר עשה את הבדיקות שלו מול ראשי פאפוס, הבין שלא יוכל להשתחרר מהחוזה, עליו חתם רק לפני חודש, לאחר שהגיע לפאפוס מקבוצת לרנקה. בקריית שמונה לא פוסלים את האפשרות שקלינגר יגיע בקיץ וידריך את הקבוצה בעונה הבאה.

שירצקי הכחיש את הפרסומים לפיהם יש בכוונת הקבוצה להעניש את החלוץ, עדן בן בסט, שהורחק בשבת. "מה עדן עשה שנעניש אותו? מה הוא בכלל עשה, הוא דחף הכי פחות משבעה שחקנים על המגרש, אחרי שיובל קיבל אגרוף. רק אני מאשר עונש לשחקן. כך היה עם רן בן שמעון, וכך היה עם מישל דיין. אני נגד עונשים. לא הייתה לי אפילו כוונה לתת לו עונש", אמר שירצקי.

היום נהנו שחקני הקריה מיום חופשי, ומחר יחזרו לאימונים, ויחלו בהכנות לקראת משחק החוץ בשבת, מול הפועל תל אביב בבלומפילד. את האימונים ימשיך להעביר עוזר המאמן, יצחק בוזורגי, שעשוי להמשיך להוביל את הקבוצה גם בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully