וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון הדרי הציע את התפטרותו ממכבי הרצליה

8.12.2008 / 17:15

לאחר ההפסד הרביעי ברציפות מאז שמונה, 3:0 ברמת השרון, הציע המאמן לקחת אחריות. שיימן יחליט ביממה הקרובה. כפר סבא - הפועל ר"ג 0:0

המחזור ה-13 בליגה הלאומית נמשך היום (שני), עם ניצחונה של עירוני רמת השרון בדרבי האזורי 0:3 על מכבי הרצליה. בסיום המשחק, שהיה הפסדה השמיני ברציפות של הקבוצה, והרביעי מאז החליף שמעון הדרי את אייל לחמן, הציע המאמן את התפטרותו. הבעלים, אריאל שיימן, עדיין לא קיבל את ההתפטרות, אבל יחשוב על ההצעה ביממה הקרובה.

דובר מכבי הרצליה בני בקלו הגיב לידיעה: "הכישלון המתמשך שלנו מתחילת העונה וצבירת שמונה נקודות ליגה מתוך שלושים ותשע אפשריות, מחייבות פסק זמן ומחשבה לגבי המשך הדרך. היו"ר שיימן יקבל את ההחלטות".

קרב התחתית של השרון הסתיים בניצחונה של המארחת, שמשיגה לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים ומתרחקת עד כדי 7 נקודות מיריבתה המאכזבת. חואן זבאלה העניק את שער הניצחון לקבוצה של חיים לוי בדקה ה-25, ונעזר בפנדל מוחמץ של אסי משיח בדקה ה-58. חיים שאבו הוותיק נעץ את השני בשער ההרצלייני, בדקה ה-84 ואלכס לויט חתם את התוצאה שתי דקות בתוך תוספת הזמן. כרגע הרצליה ממוקמת במקום הלפני אחרון עם 8 נקודות בלבד ו-21 שערי חובה - ההגנה הגרועה בליגה.

הפועל כפר סבא - הפועל רמת גן 0:0

האורדונים ממשיכים לאבד גובה מאז פתיחת העונה הנהדרת ורושמים משחק נוסף ללא ניצחון - שישי מתוך שבעת האחרונים. הנקודה אמנם החזירה את רמת גן אל המקום השני, אבל הפער מהראשונה הפועל חיפה עומד כבר על 9 נקודות ומאחור קבוצות סוגרות פערים. הפועל כפר סבא, מצידה, החמיצה הזדמנות לחבור לאחי נצרת במקום השישי, המוליך למבחנים מול המקום ה-11 בליגת העל בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully