וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזורגי: "אני לא מאלה שדוחפים עצמם לתפקיד"

יצחק סולומון

7.12.2008 / 21:32

מאמנה הזמני של קריית שמונה מודה כי היה מעוניין לקבל פנייה מאיזי שירצקי, אך לא יזום מהלך. ניסיונות לקדם את מאמן הנוער לתפקיד

"אני מכיר מאמנים שמרימים טלפונים לבוסים כדי לאמן. אני לא עושה את זה. אני לא מאלה שדוחפים את עצמם", אומר המאמן הזמני של עירוני קריית שמונה, יצחק בוזורגי, שמודה כי היה רוצה לקבל פנייה מאיזי שירצקי לאמן את הקבוצה עד סיום העונה.

"גם כשחקן וגם כמאמן בחיים לא דחפתי את עצמי ולא אעשה זאת גם עכשיו", אומר בוזורגי. "אני חושב שאני מסוגל לעמוד במשימה, אבל זו החלטה של איזי. מה שאיזי יחליט יהיה מקובל עלי. כל אחד בחיים רוצה להתקדם. אני עוזר, והמטרה שלי היא להיות מאמן".

בוזורגי מודה שקשה לו להכין את הקבוצה למשחק מול הפועל תל אביב בשבת, בשל חוסר הודאות סביב אימון הקבוצה. "אני מאמן זמני. אני לא יכול להטוות את הדרך שלי בקבוצה. היום העברתי אימון, אני לא יודע מה יהיה מחר מחרתיים", הוא אומר.

על משחק התיקו אתמול (שבת) מול אשדוד אומר בוזורגי: "בדקה ה- 90 הוצאתי אוויר מהריאות לאחר ששער השוויון נכבש. אני חושב שהיה הרבה מזל לאשדוד. היו לנו המון מצבים. המזל שלהם היה שרק בדקה האחרונה השווינו. ביתנו היה מבצרנו במשך שנים, השנה זה לא היה כך. לא יכולנו להרשות לעצמנו הפסד לביתי שלישי ברציפות. הזהרתי את השחקנים שאנחנו משחקים מול קבוצה מאוד התקפית. ספגנו שער משומקום, ושוב היינו צריכים לרדוף אחרי קבוצה. במחצית השחקנים הבינו את המסר. יש לנו שחקנים מצוינים, ברמה גבוהה".

בינתיים התארגנה היום (ראשון) קבוצה של מקורבים, שניסתה לקדם את מועמדותו של מאמן קבוצת הנוער, אלון אילוק. "הוא עשה דברים יפים בנוער. כששלומי אביסידריס כבש בשבת, זה היה השער של אלון. רק שחקן נוער מקומי, מסוגל להכניס כזה גול, עם הרבה לב ונשמה. הצעירים הם העתיד של הקבוצה, ולכן צריך מאמן מקומי שיוביל אותם", אומר גורם מקורב, שמנסה להעביר לשירצקי את המסר.

מחר (שני) ינחת בקריית שמונה למבחנים הבלם נתנאל וייס, כדורגלן יהודי מארצות הברית, שאם ירשים, יעשה עלייה ויגיע במעמד של עולה חדש. אגודה קאובינה ששוחרר מהקריה הגיע היום לאימון ונפרד מהשחקנים. קאובינה יטוס הלילה לגאנה, ומתוכנן לחזור בחודש ינואר לבני לוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully