וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מבקשים מלחמן בחינה מוקפדת של הזרים

יצחק סולומון

7.12.2008 / 21:15

במועדון חוששים מכישלון נוסף עם שחקני החיזוק, לאחר אי ההצלחה של הזרים הגנאים עליהם המליץ המאמן עוד בטרם חזר לעמדתו בקבוצה

בסכנין כנראה לא סומכים על השיקולים המקצועיים של אייל לחמן, ומבקשים ממנו לבחון היטב את הזרים שהגיעו לארץ בשבוע שעבר, בטרם יחליטו סופית אם לצרף אחד מהם בינואר. הסיבה: חשש מכישלון נוסף, בעקבות ההרפתקה הלא מוצלחת בקיץ עם השחקנים מגאנה, ברנארד בורטיי ואסיין קואקו, שהגיעו בעקבות המלצות חמות של אייל לחמן, ששימש אז כמאמן הארטס אופ אוק הגנאית.

הגנאים חתמו בקבוצה עוד לפני שפרדי דוד סגר בסכנין, והוא קיבל אותם כעובדה מוגמרת. בתקופה בה פרדי דוד אימן הושמעה לא פעם ביקורת על לחמן, בגלל הזרים מגאנה. גורם בסכנין: "הסיפור של הגנאים עלה לנו הרבה כסף. מילא אם הם היו שווים את הכסף. צריך לבדוק טוב את הזרים החדשים לפני שמחתימים מישהו".

בסכנין מתאמנים בימים אלה הבלארוסי אנדרי ראזין, והברזילאי אלכסנדר אלבז דה סילבה. המאמן אייל לחמן אמר כי האופציה הראשונה מבחינתו היא דווקא הקולומביאני איבן סרג'יו, שעדיין לא נחת בארץ. שלושתם משחקים על אותה משבצת, ומביניהם יוחתם שחקן אחד בלבד. לסכנין אופציה לצרף זר על חשבונו של הלטבי, רוברטאס פושקאוס, שעזב את הקבוצה. כמו כן חושבים בסכנין לשחרר את החלוץ הברזילאי, מייקון דוס סנטוס.

המאמן אייל לחמן התייחס לנושא הזרים ברדיו קול רבע בגליל, ואמר: "חיזוק הוא דבר טוב, צריך סגל יותר ארוך, אבל לעיתים רכש הוא דבר שגם מפריע, משום שלשחקנים זרים קשה להשתלב פה. אני מאמין שהסגל הקיים של סכנין צריך להיות הדומיננטי והמוביל. מי שחושב ששחקן שיגיע בינואר וישנה דברים, סופו להתבדות". על השחקנים הנבחנים אמר לחמן: "הקדמנו את בואם כדי לעזור להם להתאקלם. לכל יום אימונים בישראל יש משמעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully