וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה לא מוכנה לשחרר את מימון, גפני ומשומר

7.12.2008 / 21:40

השלושה יתקלו בסירוב אם יבקשו לעזוב. דקל קינן הפצוע לא נכלל בסגל למשחק מול הפועל ת"א, מימון ובוקולי יפתחו. 400 כרטיסים נותרו בקופות

ניר חורי

צילום וידאו: דמיטרי זוזוליה, עריכת וידאו: ענת ברק

מכבי חיפה לא מוכנה לשחרר שלושה משחקני הספסל שלה בחלון ההעברות בינואר. מדובר בבלם שי מימון ובמגנים אייל משומר ורוני גפני. בחיפה טוענים כי השלושה חשובים לעיבוי הסגל ולתחרות על חולצת ההרכב. השחקן היחיד שיקבל אור ירוק לעזוב הוא מור דהן, שכבר לפני שבוע קיבל מסרים לפיהם הוא יכול לעזוב. שחקן אחר שמתנדנד הוא הקשר עומרי אפק, שיעזוב רק אם ימצא קבוצה שבה יוכל לבוא לידי ביטוי.

כזכור, כבר ביום שלישי שעבר הודיעה חיפה כי לא תשחרר בחלון ההעברות שחקנים לאירופה, אולם לגבי המעבר של שחקנים לקבוצות ישראליות לא הטילה וטו. הכוונה הייתה להבהיר שאייל גולסה ודקל קינן לא יעזבו. בחיפה הבהירו כי השינוי היחיד בנוגע לצירוף שחקנים יהיה צירופו של הקשר הגנאי אוסיי ראנספורד.

עתידו של החלוץ שלומי ארבייטמן יישקל רק לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים, אז ייפתח חלון ההעברות. הפועל תל אביב עדיין מעוניינת בשחקן, שלפי השיחות האחרונות עם אלישע לוי לא פוסל אפשרות להישאר.

הבלם דקל קינן לא ייכלל בסגל לקראת המשחק מחר מול הפועל תל אביב. אתמול העריכו בחיפה שקינן ייכלל בסגל, אך היום הבלם התאמן וחש כאבים. מימון, שלא זכה העונה לקרדיט רחב, יפתח במקומו. הקשר אייל גולסה ימתין להזדמנות על הספסל משום שאלישע לוי מעדיף בקרב מן הסוג הזה שחקן הגנתי יותר, בדמותו של גוסטבו בוקולי המנוסה.

חיפה תפתח את הקופות מחר ותמכור את 400 הכרטיסים שנותרו. האצטדיון יהיה מלא.

הרכב משוער: אמיר אדרי; אלון חרזי, שי מימון, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; ת'מבינקוסי פנטאני.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully