וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה ההפתעה? שאין הפתעה

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

7.12.2008 / 14:22

פלורידה ניצחה כצפוי את אלבמה 20:31, ועלתה לגמר שני בתוך שלוש שנים, הפעם מול אוקלהומה, שלא התקשתה להביס את מיזורי 21:62

אם יש ענף ספורט שבו מחזור אחד בלי הפתעות נחשב להפתעה – כנראה שפוטבול מכללות הוא הענף הזה. רוב התרחישים הצביעו על גמר בין פלורידה לאוקלהומה, לגייטורס אף נתנו יתרון של 9 וחצי נקודות בסוכנויות ההימורים. אף אחד לא האמין במיזורי. טוב, אולי רן, שהחזיק ספרון קטן בכיס וצעק "ישתבח שמו" במשך 48 שעות. אבל תנו לנו לנסח עצמנו מחדש – אף אחד הגיוני לא באמת האמין. ומה קרה?

הסונרס פירקו – כצפוי – את מיזורי, והגייטורס, שכבר היו בפיגור בתחילת הרבע הרביעי, מצליחים לאזן לסוכנויות ההימורים את הליינים, ולנצח בסוף ב-11. כמובן שאין דבר כזה מחזור בלי לפחות הפתעה אחת קטנה, אז המסכנה התורנית שלנו היא בול סטייט, שסיימה עונה מושלמת וחטפה נוק אאוט בגמר ה-MAC מידי בפאלו. ואצלנו? האנגאובר, כרגיל.

אוקלהומה לא נתנה לספקולנטים

פלורידה (4) – אלבמה (1) 20:31

המשחק נראה כמו דו-קרב בין מתאגרפים במשקל כבד, כשכל צד מנחית מהלומה שנענית באותו האופן. קארל מור פתח את המשחק עם תפיסה לט"ד מטיבו, כשדקה אחרי זה גלן קופי משווה בריצה לאנד-זון. רבע שני של 0:10 לגייטורס העלה אותם ליתרון 10:17 במחצית, ואז הגיע הרבע השלישי בניצוחם של הרסיבר הנפלא של סייבן – חוליו ג'ונס – והראנינג בק מארק אינגרם שהנהיגו שני דרייבים יפים (אחד הסתיים בט"ד של אינגרם והשני בבעיטת שדה) והוריד את הקבוצות לרבע הרביעי ביתרון 17:20 לקרימסון טייד. פארקר-ווילסון והטייד נעצרו פה, כשטאצ'דאון של ג'פרי דמפס ואיבוד של פארקר-ווילסון שנגמר במסירה של טיבו לקופר סוגרים את הסיפור ומעלים את אורבן מאייר בפעם השנייה בתוך שלוש שנים לגמר המכללות. כוכב המשחק היה – מי אם לא – טים טיבו, שמסר ל-216 יארד ב-14 מ-22 לשלושה ט"ד ורץ לעוד 57 יארד ב-17 נשיאות. מן העבר השני, גלן קופי רץ ל-112 ב-21 נשיאות וכיבוש, וחוליו ג'ונס תופס 5 ל-124 יארד. לקרימסון טייד אין מה להתבייש בעונה הפנטסטית שהם נתנו, והם יסעו לשוגר-בול, וזה בהחלט הישג לקבוצה שבשנה שעברה עוד הפסידה בבית ללואיזיאנה-מונרו.

אוקלהומה (2) – מיזורי (20) 21:62

בגדול זה נראה כמו הילד הזה של השכן, שיותר גדול ממכם באיזה ארבע שנים ועדיין מתעקש לפוצץ במכות את כל מה שנקרה בדרכו – כולל אותכם. הסונרס עלו ליתרון 0:10 מהיר, צ'ייס דניאל עוד עשה קולות של התנגדות, כשהחזיר בדרייב מוצלח בתחילת הרבע השני את הטייגרס לפיגור 10:7, אבל פה זה פחות או יותר נגמר. הסונרס השחיזו את הסכינים, וקצצו את הטייגרס דק-דק לכדי סלט, שאם היה שם חציל, היה אפשר לקרוא להם זעלוק טייגרס (תשאלו את החבר המרוקאי שלכם, הוא כבר יסביר לכם מה זה). ארבעה ט"ד בארבעה דרייבים עד סוף המחצית סגרו את הסיפור סופית, והורידו את הסונרס ביתרון 38-7. אוקלהומה צברה 627 יארדים כוללים על הטייגרס, וכפתה שלושה איבודים לעומת אפס בצד שלה. כריס בראון רץ ל-122 יארד ב-27 נשיאות ו-3 ריקודים, מאדו רץ לעוד 114 יארד ב-15 נשיאות ועוד שלושה כיבושים, יואקין איגלאסיאס תפס 9 ל-125 יארד ושני כיבושים, ו-אה, כן – בראדפורד בעוד משחק הייזמני טיפוסי עם 384 יארד ב-34 מ-49 לשני ט"ד. משחק האליפות מול הגייטורס – במילה אחת: וואו.

הטרוג'אנס יתנחמו ברוז בול

יו.סי.אל.איי – דרום קליפורניה (5) 28:7

הטרוג'אנס ניצחו את המשחק ה-7 ברציפות שלהם העונה, ועשו זאת בקלות. הם יפגשו את פן סטייט ברוז-בול העונה. ג'ו מקנייט רץ ל-100 יארד ב-15 נשיאות וט"ד, מארק סאנצ'ז מסר ל-269 יארד ב-18 מ-33, שני ט"ד ואיבוד. מן העבר השני – הברואינס מסיימים עוד עונה מחפירה במאזן 8:4 (ארבעה ניצחונות, כן?), כשבהרכב שלהם יש מקום לביל וולטון ולקארים עבדול ג'באר, היום.

בפאלו – בול סטייט (12) 24:42

הסיפור העצוב של המחזור הזה היה אמור להיות הסיפור המתוק של העונה. בול סטייט הקטנה, ששברה את כל שיאי המכללה שלה העונה, הגיעה למשחק אליפות ה-MAC, שהיה אמור להיות לפרוטוקול בלבד, וקיוותה להרשים בו לקראת שיבוץ אטרקטיבי לבול איכותי. ארבעה פאמבלים ואינטרספשן השאירו את החלומות האלו בבית, ואת סיפור הסינדרלה של העונה תספק לנו קבוצה אחרת כנראה. בבאפולו, דרו הילי – הק"ב – סיים עם 206 יארד ב-19 מ-28 ושלושה ריקודים, נאמן רוזוולט תפס 10 ל-116 ושלושה, כשמן העבר השני מיקאיל לואיס רץ 30 פעם ל-131 יארד וצמד ונייט דייויס מוסר ל-351 יארד ב-31 מ-48, ותיקו במאזן האיבודים-כיבושים שלו.

הוואי – סינסינטי (13) 29:24

הלוחמים של הוואי כבר הובילו 10:24 בתחילת הרביעי, במשחק שהיה לפרוטוקול בלבד. ריצת 0:19 של הבר-קאטס השאירה את הניצחון אצל אלופת הביג-איסט הטרייה, ואת המחמאות במאווי. גיליארד תפס 7 ל-136 יארד וט"ד, וחיפה על משחק רע של טוני פייק, שהיה קטסטרופלי עם 108 יארד באוויר ב-13 מ-21, ט"ד ואיבוד.

וירג'יניה טק (25) – בוסטון קולג' (17) 12:30

שנה שנייה רצוף ששתי הקבוצות הללו נפגשות בגמר ה-ACC, וזו השנה השנייה ברציפות שבה ההוקיס מנצחים, וגונבים בעונה בינונית את החטיבה. המחמאות נשארות אצל האיגלס מבוסטון, שהצליחו להעמיד קבוצה מצוינת דווקא שנה אחרי עזיבתו של מאט ריאן, אבל מחמאות לחוד ואורנג' בול לחוד. טיירוד טיילור היה שוב לא מרשים באוויר, עם 11 מ-19 ל-84 יארד ואיבוד (מה אתה, ג'ימי קלואסן?), אבל רץ לשני ט"ד (אה, כנראה שלא), אוואנס רץ ל-114 יארד ב-31 נשיאות וט"ד, כשמן העבר השני דומיניק דייויס מוסר באחוזי שאקיל מהקו, עם 17 מ-43 ל-263 יארד, ט"ד ושני איבודים.

קונטיקט – פיטסבורג (23) 34:10

הסטטיסטיקה המרשימה במשחק הזה הגיע מכיוון המוסרים של ההאסקיס, שסיימו עם הנתון היפה של 6 מ-31 ל-80 יארד וחמישה איבודים, שאחד מהם אפילו הוחזר לט"ד. על זה אפילו ג'ימי קלואסן הריץ סטנד-אפ בבר השכונתי. זה היה משחק של חפירות בין להשון מק'קוי ודונאלד בראון, כשהראשון מעמיד 95 יארד ב-24 נשיאות וכיבוש, והשני מעמיס 189 ב-34 נשיאות וכיבוש. אבל מה שעשה את ההבדל היו 141 היארדים האוויריים של ביל סטאל ב-10 מ-18, צמד ואיבוד, ופיטסבורג הולכים לסאן-בול.

העונה הרגילה חלפה-עברה לה, ותודו שאתם קצת עצובים. כמו השלוק האחרון בבירה, הדבר היחידי שטוב זה שתמיד אפשר להזמין עוד משקה אחד אחרון, או במקרה שלנו – עונת הבולים מתחילה. היום בסביבות השעה 3 בבוקר (זמן מקומי) יוכרזו השיבוצים למשחקי הבול השונים, וכמובן שאנו נעדכן אתכם, לקראת סוף דצמבר חם, המלא בשידורים חיים כל יום, והגרנד פינאלה של העונה. דבר אחד ברור – משחק האליפות יפגיש את אוקלהומה סונרס (אלופת הביג-12, איך רן שונא להגיד את זה) מול פלורידה גייטורס, אלופת ה-SEC. אה, וכמעט ששכחנו – אריזונה סטייט הפסידו אתמול בדרבי, והם לא הולכים לבול. האייריש, לעומת זאת, כנראה שכן. סתם שתדעו. כן, ככה אנחנו, ממזרים קטנים שכאלה. שיהיה המשך שבוע נעים לכולם, ואם אתם כמונו – שימו את האדוויל קרוב למיטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully