וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סכנין זרקו אבנים, אוהד מכבי פ"ת נפגע

במהלך הניצחון של סכנין 1:2 החלו אוהדי שתי הקבוצות בקרבות מילוליים, שגלשו לזריקת אבנים מהיציע של סכנין. האוהד טופל במקום

סיום המשחק בסכנין (1:2) לא בישר טובות לאוהדי מכבי פתח תקווה שעשו את הדרך הארוכה לניצחון לאיצטדיון דוחא. לקראת סיום המשחק החלו אוהדי שתי הקבוצות לפתוח בקרבות מילוליים, אולם ביציע אוהדי סכנין הקהל האדום לקח את זה צעד אחד קדימה, כשכמה מהם יידו אבנים לעבר אוהדי מכבי פתח תקווה. אחד מאוהדי מכבי פתח תקווה פתח את ראשו ונזקק לטיפול רפואי במקום.

אוהד מכבי פתח תקווה, שהיה עד לאירוע, אמר הערב (שבת): "הם פשוט החלו ליידות אבנים לעברינו וזה היה מפחיד. אחד האוהדים פתח את הראש. לאן עוד אפשר להגיע עם האלימות למגרשים? הגיע הזמן שיעשו סוף לאוהדים מהסוג הזה". לטענת אותו אוהד ולטענת מספר אוהדים שישבו לצידו, גם חלק הסדרנים "השתתפו" בחגיגה ויידו אף הם אבנים.

בסכנין הכחישו את הטענות לפיהן סדרנים מקומיים השתתפו ביידוי האבנים.

גנאים: "מגיע לאנשים כאן לחייך קצת"

"הניצחון שחרר הרבה לחץ. בסך הכול מורגשת אווירה חדשה בקבוצה מאז הגיע אייל לחמן. גם בטדי היינו טובים, אבל זה לא הספיק לנו לניצחון", סיכם כובש שער הניצחון הערב (שבת) לזכות בני סכנין, חאמד גנאים. "זה הלך לנו קשה, אבל אין מאושר ממני. מגיע לאנשים כאן לחייך קצת, אחרי פתיחת העונה החלשה שלנו", אמר גנאים. היה זה שער הליגה הראשון העונה של גנאים. לפני כן הוא כבש את שער הניצחון על רנובה המקדונית, בסיבוב הראשון של האינטרטוטו, באצטדיון קריית אליעזר.

"סוף סוף אנחנו יכולים לחייך לאחר תקופה ארוכה. אני מקווה שהניצחון היום מסמן דרך חדשה מבחינתנו", אמר הקפטן, מאיר כהן, שהוסיף: "היה משחק טוב, שלטנו ברוב שלבי המשחק, היה משחק התקפי. המלחמה והנחישות של החבר'ה הביאה לנו את הניצחון. גם כאשר הם השוו, לא נשברנו והמשכנו במשחק המסודר שלנו. הניצחון הזה ייתן לנו המון אוויר בתחתית".

"היה חשוב לנו להראות שבבית אנחנו מסוגלים לבוא ולקחת את המשחק", אמר בסיום המאמן, אייל לחמן. הקשר חאלד חלאילה: "ביום שני יש לנו חג. היינו חייבים לנצח כדי לצאת לחג עם חיוך גדול ועם הרגשה טובה". הקשר חיים בנון זכה למחמאות על יכולתו, לאחר שהחלים מפציעה ממשוכת שהשביתה אותו כמעט חודשיים. בנון החליף היום את מזואה אנסומבו. אגב, בנון נפצע לאחר תקול חריף באימון הקבוצה של... אנסומבו.

בסכנין מודאגים מפציעתו של המגן השמאלי, בסאם גנאים, שנאלץ לעזוב את המגרש כבר בדקה ה- 8 בעקבות מכה חזקה שספג. גנאים יעבור מחר (ראשון) בדיקה מדוקדקת כדי לקבוע את חומרת הפציעה. כזכור, בסאם גנאים החמיץ את חמשת מחזורי הפתיחה עקב פציעה ורק לאחרונה שב לכושר משחק מלא.

המבצע של ההנהלה, שהחליטה להוזיל את מחירי הכרטיסים, התבטא היטב ביציעים, שהיו מלאים בכ- 4,000 צופים. בסיום המשחק נכנסו ראש העיר, מאזן גנאים, והיושב ראש, חסאן אבו סאלח, לחדר ההלבשה, ובירכו את השחקנים. "הוכחתם שכשאתם משחקים עם הלב ועם הנשמה יש תוצאות", אמר גנאים לשחקנים. ההנהלה תשלם לשחקנים מחר את משכורת חודש נובמבר, שבוע לפני המועד.

עדכון ראשון: 6/12 21:15
עדכון אחרון: 6/12 22:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully