וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "שי שטרית ניסה לנקום בי"

דור בלך

6.12.2008 / 19:18

מאמן מכבי נתניה האשים את השופט הרביעי בהרחקתו במהלך ה-0:0 מול הפועל פ"ת. אוזן: "זה היה יכול להיות ניצחון מתוק עבורי"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל פתח תקוה ומכבי נתניה נפרדו הערב (שבת) בתיקו 0:0 משעמם. על כר השדא התפתח משחק שבלוני ולא מדויק, והאירוע המרכזי במשחק לא התרחש על כר הדשא: לותר מתיאוס, מאמן מכבי נתניה, הורחק במהלך ההפסקה על ידי השופט הראשי, אשר כהן.

מתיאוס הורחק כי הוא התעקש להיכנס לחדרו של השופט אשר כהן במחצית ושאל אותו: "איך אישרת מגרש כזה?". לאחר שהגרמני סירב לצאת מהחדר, החליט כהן על הרחקתו. לאחר דקות של חוסר בהירות בהעברת המסרים בנתניה, הורד מאמן השוערים, עופר בסון, להעביר הוראות בטלפון לעוזר, נתי עזריה.

מתיאוס התייחס לתקרית ואמר: "לא הלכתי לאשר כהן. הלכתי לשופט הרביעי, שי שטרית, ושאלתי אותו אם יש חוקים שונים לקבוצת הבית ולקבוצה האורחת. אלמוג כהן קיבל צהוב על דחיפה, וכשג'וניור ויסה דחף הוא לא קיבל צהוב. שטרית היה גם השופט במשחק שלנו נגד מכבי חיפה, שם אמרתי שהיינו צריכים לשחק מול 14 שחקנים. כנראה שהוא זכר שאמרתי את זה וניסה לנקום בי. הוא הלך לאשר כהן וביקש ממנו להרחיק אותי".

על המשחק אמר המאמן: "אני לא מסופק מהתוצאה ומהמשחק". לגבי החיזוק אמר: "טומי נילסן לא הביא לנו עדיין אף שחקן. הוא התחיל את העבודה שלו לפני שלושה חודשים, כשחלון ההעברות נסגר. המבחן האמיתי שלו יהיה בינואר".

דדי בן דיין: "אנחנו לא משחקים נגד קבוצות נחותות ובמגרשים טובים, אבל זה לא תירוץ. כל עוד אנחנו לא מנצחים יש ביקורת והיא נכונה. בשבוע הבא יש עוד משחק וכל משחק הוא מבחן. אני מקווה שנצא לפגרה כשאנחנו במקומות 1-2 ואני מאמין שנתחזק במהלכה. סיכומים לא עושים עכשיו. אנחנו רצים ורוצים ככה שהכל חיובי בינתיים".

מחפוד: "בבית אנחנו צריכים לקחת יותר נקודות"

גם בפתח תקוה לא היו מרוצים מהתוצאה. המאמן, אלי מחפוד אמר: "אני מאוכזב. לא היה משחק טוב, אבל הגענו לשניים-שלושה מצבים וזה מסוג המשחקים בהם צריך להגיע למצב ולתת את הגול. אנחנו צריכים רצף של שני ניצחונות כדי להיצמד לצמרת הגבוהה ולא עשינו את זה. בבית אנחנו צריכים לקחת יותר נקודות כי זה לא מספיק".

על שמעון אבוחצירא, שלא שיחק בגלל השעיה, זכר לתקרית עם האוהדים, אמר מחפוד: "לרגע לא חשבתי על העניין הזה היום. אבוחצירא נותן גולים, אבל הוא עשה מה שעשה והוא יחזור בשבוע הבא. הוא יודע מה הוא עשה".

אורי אוזן התייחס לטענות נתניה לגבי מצבו הגרוע של הדשא: "היו פה בעיות בשזרוע והדשא קטסטרופה. אני מקווה שלאחר הפגרה המצב יהיה הרבה יותר טוב, כי בסופו של דבר זה פוגע בנו יותר. אנחנו משחקים משחק של הנעת כדור, ככה שאין לקבוצות אחרות מה להתלונן. זה היה יכול להיות ניצחון מתוק במיוחד עבורי, אבל אני לא מתלונן. בדרבי ונגד מכבי חיפה היינו טובים והפסדנו, ככה שלפחות היום במשחק טוב לא הפסדנו ועשינו התקדמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully