וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'אנס האחרון

6.12.2008 / 15:36

פילדלפיה תתארח אצל הג'איינטס וניו אורלינס תארח את אטלנטה, כשהשתיים חייבות לנצח כדי לשרוד. טמפה ביי בקרוליינה

לאחר שהשעיותיהם של פאט וקווין וויליאמס הוקפאו, פסק השופט פול מגנוסון כי גם צ'רלס גרנט, דוס מקאליסטר ו-וויל סמית' מניו אורלינס רשאים לשחק בליגה, מכיוון שלטענת ארגון השחקנים, לפיה ה-NFL לא יידעה אותם על החומר האסור בתוספי המזון שלהם, יש קייס נכון לעכשיו. עכשיו השאלה היא אם ההר הזה יוליד עכבר, או שבאמת יש בעיית סמים רחבת מימדים שהליגה מנסה להסוות.

בכל מקרה, אנחנו עוברים לדבר על פוטבול וטפשות. נתחיל בטפשות, כשמי ששוכח להמר בערב שבת יאכל אותה בשבת. המדור לא ניחש את המנצחת בין סן דייגו לאוקלנד (הכוונה הייתה ללכת על הצ'ארג'רס, בהן צדק) ולכן נשמט לו הימור קל מהמשחקים. בשבוע שעבר עמדנו על 9 מ-13 ובסך הכל המאזן כעת הוא על 115 ניחושים נכונים מ-191 (60.2 אחוז). ועכשיו נעבור לחלק המרכזי של השבוע ונראה מה מכינות לנו הרשתות (כל משחק - בצבע. סחתן).

METV:

20:00: ניו אורלינס - אטלנטה

23:15: פיטסבורג - דאלאס

FOX:

20:00: ניו יורק ג'איינטס - פילדלפיה

ESPN:

3:15, בין ראשון לשני: בולטימור - וושינגטון

3:30, בין שני לשלישי: קרוליינה - טמפה ביי

שידורי פוטבול מרוכזים ניתן לראות בכל יום ראשון בפאב "הברון", מוהליבר 4 ראשון לציון. במקום מסך פלזמה ומקרן המשדר שני משחקים במקביל, יחד עם מבצע "בירה ללא תחתית" עד סוף המשחק השני. למידע ובירורים - רן לטוביץ' (אחד החצאים של שיכוריהו ומסטוליהו) - 054-4953453.

המשימה הגדולה של מקנאב (שעה ראשית: 20:00)

ניו יורק ג'איינטס (1:11) - פילדלפיה (1:5:6)

אנטוניו פירס אמור לחזור להרכב הג'איינטס, וזו בשורה לא טובה לדונובן מקנאב, שבמשחק הקודם שלו במדולנדס אשתקד הופל 12 פעמים. מקנאב והאיגלס חייבים לנצח את המשחק הזה, כי עם שישה הפסדים ותוצאת תיקו הפלייאוף יברח להם מהידיים. זה יהיה קשה, לא רק משום שהג'איינטס קבוצה טובה יותר, אלא גם מכיוון שבשמונת המפגשים האחרונים ביניהן הם ניצחו שש פעמים. האם הם יתנו לפרשת פלקסיקו בורס להפריע להם? בכל מקרה, איש ההסתברויות שלנו רועי פרידמן מדגיש כי ניצחון של הג'איינטס או הפסד של דאלאס יבטיח להם את ראשות הבית, כש-W יבטיח גם שבוע חופש.

התחזית: ניצחון לניו יורק


דטרויט (12:0) - מינסוטה (5:7)

שעון החול של הליונס הולך ואוזל, ואם הם לא ינצחו את המשחק הזה, דמם בראשם. השעיותיהם של הוויליאמסים של מינסוטה אמנם הוקפאו, אבל כרגע לא ברור אם ישחקו, מה שעשוי להפוך את המשימה של האריות לזכות בניצחון לקצת יותר קלה. מצד שני, הגנת הריצה המזוויעה שלהם תצטרך להתמודד עם אחד המועמדים ל-MVP, אדריאן פיטרסון, שצפוי לו משחק גדול. בתחילת השבוע היו דיבורים על חזרה של דן אורלובסקי לעמדת הקוורטרבק הפותח, אבל דאנטה קולפפר יהיה זה שישחק מול קבוצתו לשעבר וינסה להעניק ניצחון ראשון לדטרויט.

התחזית: יהיה מאוד קשה לדטרויט מול פיטרסון, אבל זו הזדמנות כמעט אחרונה להמר עליה כמנצחת. אנחנו עם הליונס


אינדיאנפוליס (4:8) - סינסינטי (10:1:1)

תרשמו הימור לינואר - הקולטס זוכים בסופרבול. למה? כי הם פתחו זוועה והתייצבו, כי הם לא מבריקים אבל מנצחים, כי אפילו כשמאנינג רושם 125 יארד בלי טאצ'דאון הם יוצאים בלי נזק ובקיצור - כי הם נראים כרגע כמו הקבוצה שזכתה ב-2006. את הבנגאלס, בכל מקרה, לא תהיה להם בעיה לעבור בדרך לניצחון שישי ברציפות.

התחזית: אינדי


שיקגו (6:6) - ג'קסונוויל (8:4)

הג'אגוארס סיימו את העונה בהפסד ביוסטון, כשכל שנשאר להם הוא להילחם על כבודם. שיקגו הסתבכה קשות עם ההפסד במטרודום, וחייבת לנצח בבית ולייחל למפלה של הוייקינגס בדטרויט כדי לשוב ולהיצמד אליהם בקרב על הפלייאוף. הפסד של קייל אורטון וחבריו וניצחון של מינסוטה יהפוך את משימת הפלייאוף לקשה במיוחד. מאט פורטה ימשיך לככב בהתקפת הברס, פרד טיילור, שתמיד טוב בדצמבר, יעשה לשיקגו את החיים קשים.

התחזית: ניצחון לדובים

לסגור את הבריס

ניו אורלינס (6:6) - אטלנטה (4:8)

לכל אורך העונה סיפק לנו ה-NFC דרום מפגשים צמודים, ועושה רושם שגם המשחק הזה יגיע לשתי הדקות האחרונות. הפאלקונס חזרו עם ניצחון נאה וחשוב מסן דייגו, ששמר אותם בטווח עין מקרוליינה וטמפה ביי. הסיינטס היו המפסידים הגדולים של השבוע שעבר, ובלי ניצחון הם יכולים לשכוח כבר עכשיו מהפלייאוף. מכיוון שניו אורלינס החתימה שני שחקנים מסגל האימון של הקבוצה ולא רשאית לשחררם, יש לה בעיה כעת עם הקפאת ההשעיות של מקאליסטר ו-וויל סמית'. הראשון לא ישחק כנראה בכל מקרה, כי רג'י בוש ופייר תומאס מדורגים לפניו בעמדת הרץ האחורי.

התחזית: ניצחון לאטלנטה


טנסי (1:11) - קליבלנד (8:4)

הטייטאנס חזרו מטיול חג ההודיה בדטרויט, וצפויים למשחק ביתי די קל מול הבראונס, שיטילו למערכה את הקוורטרבק השלישי בסגל, קן דורסי. דורסי יצטרך להתמודד עם הגנת מסירה מעולה וישחק בלי הטייט אנד קלן ווינסלו. רועי פרידמן מציין כי טנסי תבטיח את אליפות ה-AFC דרום אם תנצח או אם הקולטס יפסידו לסינסינטי, ובמקרה של ניצחון והפסד של הג'טס, גם שבוע מנוחה יהיה בכיס.

התחזית: את שלהם הם יעשו. ניצחון לטייטאנס


גרין ביי (7:5) - יוסטון (7:5)

הפאקרס שברו את לבם של הצ'יז-הדס עם הפסד כואב בדקת הסיום לקרוליינה. הטקסאנס, מבחינתם, מנסים רק לשפר עמדות בעוד עונה בינונית מינוס. מאט שאוב צפוי לחזור לעמדת הקוורטרבק ביוסטון, הסייפטי אטארי ביגבי לא ישחק בגרין ביי.

התחזית: ניצחון לפאקרס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טורונטו, אנחנו באים (שעה ראשית: 23:05)

בפאלו (6:6) - מיאמי (5:7)

אי אפשר להגיד שבואם של הבילס והדולפינס לרוג'רס סנטר עורר התלהבות גדולה מדי. זהו משחק העונה הרגילה הראשון אי פעם בקנדה, אבל המחירים גבוהים מדי לטעם התושבים. בכל מקרה, כל הכרטיסים נמכרו והמשחק ישודר, רק שהגג של האיצטדיון לא ייפתח, מה שייטיב עם הדולפינס. גרג קמאריו, התופס של מיאמי, ברשימת הרזרבה, דאבון בס יפתח במקומו. ג'יי פי לוסמן יעלה כקוורטרבק של בפאלו בגלל פציעת המפשעה של טרנט אדוארדס.

התחזית: ניצחון למיאמי


סן פרנסיסקו (8:4) - ניו יורק ג'טס (4:8)

האופוריה של הג'טס הסתיימה בשבוע שעבר עם החגיגה של ג'יי קאטלר ודנבר, בעוד הניינרס הגיעו לבפאלו ויצאו משם עם ניצחון מפתיע. שון היל ימשיך לפתוח בסן פרנסיסקו וינסה להפתיע את ברט פארב, שרשם הרבה קרבות גדולים בקנדלסטיק בימים היפים בגרין ביי בעשור הקודם.

התחזית: ניצחון לג'טס


סיאטל (10:2) - ניו אינגלנד (5:7)

בשבוע שעבר ראינו שמול הגנה טובה, החגיגה של מאט קאסל והפטריוטס נפסקה. ניו אינגלנד מגיעה למשחק מול הגנה מעט פחות טובה, בלשון המעטה, ותקווה שהאקס-פטריוט דיון בראנץ' לא יעקוץ אותה באוויר. סנקה וואלאס יפתח בעמדת הקוורטרבק של סיאטל, הליינבקר פייר וודס לא ישחק בניו אינגלנד.

התחזית: ניצחון לפטריוטס, אבל רק בשיניים


דנבר (5:7) - קנזס סיטי (10:2)

טוב, אין לדעת מה רוצים הברונקוס לעשות עם עצמם. בפלייאוף הם יהיו, אבל מקבוצה שמפסידה בבית למיאמי ולאוקלנד ומנצחת בחוץ את אטלנטה והג'טס כבר אי אפשר לצפות לכלום. ג'יי קאטלר אמור לחזור על ההצגה משבוע שעבר, פייטון היליס צריך להציב מספרים גדולים מול הגנת הריצה הגרועה בליגה.

התחזית: "אמור" ו"צריך" הן מלים יפות. אנחנו עם דנבר, בעירבון מאוד מוגבל

חכו, חכו למאנדיי נייט

אריזונה (5:7) - סט. לואיס (10:2) - 23:15

ושוב מדגיש המסתבר הלאומי, רועי פרידמן, כי הקרדינלס יבטיחו את אליפות ה-NFC מערב במקרה של ניצחון או הפסד של סן פרנסיסקו ופלייאוף ראשון מאז 1998. זה לא אמור להיות קשה מדי בבית, מול קבוצה שלא תהיה מסוגלת לעצור אפילו את או ג'יי סימפסון עם שלשלאות על הרגליים.

התחזית: ניצחון לאריזונה


פיטסבורג (3:9) - דאלאס (4:8) - 23:15

יא-מה, יא-מה, איזה משחק. אי-זה משחק! הסטילרס חוזרים מניצחון גדול בניו אינגלנד, ויפגשו בדאלאס, שיצאה ממשבר אמצע העונה ומשחקת פוטבול טוב. אדם ג'ונס חוזר להרכב הקאובויס, אבל מי שלא בטוח שיפתח הוא הרץ האחורי מריון בארבר, כרגע בסימן שאלה בגלל פציעה בבוהן. כמו בכל משחק של פיטסבורג, צפו למכות רצח שיישמעו בכל מפעלי הפלדה של האזור. בקיצור, למקרה שלא הבנתם - יהיה אש.

התחזית: ניצחון לקאובויס


בולטימור (4:8) - וושינגטון (5:7) - 3:15, בין ראשון לשני

הרדסקינס קיוו לשמור על עצמם קרוב יותר בתמונת הפלייאוף, אבל העובדה שהפסידו לג'איינטס ושהם משחקים בבית כל כך קשה לא ממש עוזרת. מנגד, הרייבנס עושים את המוטל עליהם, כשהם יודעים שאם ינצחו בקרב על הבלטוויי והסטילרס יפסידו, סיפור ה-AFC צפון יהפוך להיות מעניין מאוד מבחינתם. למרות פציעה יפתח קלינטון פורטיס ברדסקינס.

התחזית: ניצחון לוושינגטון


קרוליינה (3:9) - טמפה ביי (3:9) - 3:30, בין שני לשלישי

אחרי הדבר העלוב שהראו לנו בשבוע שעבר, חוזר המאנדיי נייט בגדול, עם משחק שיזכה את המנצחת בסיכויי פלייאוף מוגדלים. שתי הקבוצות נזקקו להרואיקה בשבוע שעבר, הבאקנירס מצד ההגנה והפנת'רס מצד סטיב "האליל" סמית', כדי לנצח משחקים צמודים. שימו קיסמים בעיניים ושתו הרבה קפה, כי לפחות לפי המשחק הזה, ינואר כבר כאן.

התחזית: ניצחון לטמפה ביי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully