וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: צפון קרוליינה דורסת כל מה שזז

5.12.2008 / 10:21

המדורגת ראשונה מחצה את מישיגן סטייט 63:98 בדטרויט. טקסס הנחילה ל-UCLA הפסד שני העונה עם 64:68, אוקלוהומה עדיין מושלמת

אחרי שסיימו להתרוצץ ברחבי היבשת בטורנירי פתיחת העונה השונים חזרו השבוע המכללות הבכירות למשחקים החוץ חטיבתיים הרגילים, כשאת מירב העניין ריכזו המפגשים בין קבוצות ה-ACC והביג 10.

במאבק בין שתי הגדולות של החטיבות לא התקשתה צפון קרוליינה לפרק את מישיגן סטייט 63:98 , וגם הקרב בין דיוק לפרדו נגמר בניצחון מוחץ ל-ACC עם 60:76 לבלו דבילס. בסדרת המפגשים בין הפאק 10 והביג 12 גברה טקסס על UCLA 64:68, ואוקלהומה חילצה ניצחון 72:73 על USC.

דטרויט מוכנה לקראתם

מישיגן סטייט - צפון קרוליינה 98:63

הרבה זמן לא ראינו פייבוריטית כל כך מובהקת לזכייה באליפות, וכרגע נדמה שהטאר הילס מסוגלים אפילו לרשום עונה מושלמת לראשונה מאז אינדיאנה ב-1976. הטאר הילס הגיעו לפורד פילד בדטרויט, שם ייערך כזכור הפיינל פור באפריל, ודרסה ללא רחמים את הספרטנים, שנחשבו עד לפני שבועיים למועמדים לאליפות בעצמם. הבחורים של טום איזו עמדו בקצב המסחרר של צפון קרוליינה במשך עשר דקות, ואז נכנעו לעוצמה של טיילר הנסברו והסילוניות של טיי לאוסון, שעזרו לתכולים לברוח ליתרון של 14 נקודות במחצית, ולהפוך את הניצחון לתבוסה עם פתיחה עוצמתית במחצית השניה.

הנסברו, שעדיין מחלים מהפציעה שהשביתה אותו בתחילת העונה, כבר נראה בריא עם 25 נקודות ו-11 ריבאונדים, לאוסון רשם 17 נקודות, שמונה אסיסטים ושבע חטיפות, ו-ווין אלינגטון תרם 17 נקודות משלו. ריימאר מורגן קלע 21 למפסידים, שסבלו מיום רע של קיילין לוקאס (6 נקודות ב-2 מ-10 מהשדה).

UCLA - טקסס 68:64

בשלוש שנותיו הראשונות בטקסס עמד איי ג'יי אברהמס בצילם של שחקנים גדולים כמו קווין דוראנט, די ג'יי אוגוסטין, למרכוס אולדריג' ופי ג'יי טאקר, אבל השנה הוא המוציא העיקרי לפועל של הלונגהורנס, שהוכיחו פעם נוספת שמקומם בצמרת הגבוהה של הדירוג הוא לא מקרי עם ניצחון ביתי מצוין על UCLA. הברוינס לא חלמו להיות עם שני הפסדים בשלב כל כך מוקדם של העונה, אבל עם השיפור העקבי ביכולת של הפרשמנים המבטיחים שלהם אל תתפלאו אם לקראת פברואר הם יחזרו לטופ 5.

אברהמס להט כל הערב עם 31 נקודות כולל שש האחרונות של טקסס, שעצרה את התקפת הברוינס על שתי נקודות בלבד בארבע הדקות האחרונות ונהנתה מהחטאת עונשין גורלית של ג'וש שיפ בדקה האחרונה שסגרה את הסיפור. דמיון ג'יימס עזר לאברהמס עם 13 נקודות ו-13 ריבאונדים, דארן קוליסון קלע 22 ל-UCLA באחוזים רעים (9 מ-22 מהשדה).

USC - אוקלהומה 73:72

הסגל המוכשר של טים פלויד הגיע לנורמן עם שני הפסדים מוקדמים העונה, וכשהסונרס פתחו יתרון של 11 נקודות בתחילת המחצית השניה הם היו בדרך הבטוחה להפסד השלישי שלהם, אבל אז הכניס לאונרד וושינגטון האורח מרפק חד לצלעותיו של בלייק גריפין, וכוכב אוקלהומה התפתל מכאבים וירד לספסל. בהיעדרו של המועמד להיבחר ראשון בדראפט הקרוב נעצרה ההתקפה של הסונרס, והטרוג'אנס צימקו את הפער עד לנקודה.

אבל אז גריפין הדואב חזר לפרקט, הוסיף עוד 11 נקודות למאזנו בדקות הסיום ושמר לאוקלהומה על המאזן המושלם. גריפין סיים עם 25 נקודות ושישה ריבאונדים (בלבד, בסטנדרטים שלו), ונעזר ב-17 נקודות של אוסטין ג'ונסון. דוויט לואיס קלע 25 ל-USC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully