וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקשן ג'קסון

5.12.2008 / 9:59

וינסנט ג'קסון ופיליפ ריברס הובילו את סן דייגו לניצחון קל על אוקלנד 7:34. המשחק בין בפאלו למיאמי לא מתקבל באהבה בטורונטו

סן דייגו (8:5) - אוקלנד (10:3) 7:34

לסן דייגו לא נשאר יותר מדי סיכוי להגיע לפלייאוף, אבל תמיד נחמד לקבל את אוקלנד כדי לשפר את המאזן. וינסנט ג'קסון קלט חמישה כדורים ל-148 יארד וטאצ'דאון, פיליפ ריברס דייק בסך הכל ב-10 מ-22 ניסיונות המסירה שלו, אבל השלים 214 יארד ומסר שלוש פעמים לאנדזון והצ'ארג'רס זכו בניצחון קל. 91 יארד בריצה עם טאצ'דאון ללדניאן טומלינסון, שני טאצ'ים בתפיסה לדארן ספרולס. שני הקוורטרבקים של אוקלנד, ג'מארקוס ראסל ואנדרו וולטר, חלקו ביניהם 129 יארד בלבד ונחטפו שלוש פעמים.

אנטוניו פירס, הליינבקר של הג'איינטס שהיה מעורב בפרשת פלקסיקו בורס, ייחקר יחד עם הרופאה שטיפלה באחרון, ג'וסיאן אביסאאב, כדי לברר איזה מידע הוסתר, אם בכלל, לאחר שבורס ירה בעצמו. דוקטור אביסאאב הושעתה לאחר שלא קראה למשטרה מייד כשהגיעה לטפל בשחקן.

בפאלו תשחק ביום ראשון בטורונטו מול מיאמי, במסגרת משחק שנקבע כך בלו"ז. הבילס נתקלו במספר בעיות לא אופייניות. אחת - לראשונה בתולדותיהם הם יארחו באולם סגור, מאחר שרוג'רס סנטר לא ייפתח בגלל סירוב החברה שאחראית על האיצטדיון לפתוח את הגג בשל השלג שיירד. השניה - הבילס הצליחו רק בקושי למכור את כל הכרטיסים למשחק (לולא עשו זאת עד אתמול, היה נחסם השידור ואוהדי הקבוצה לא היו יכולים לצפות בו). למרות ה"סל-אאוט" נותרו עדיין כרטיסים, כשאוהדי הפוטבול בעיר טוענים שהמחירים יקרים מדי. בכל מקרה, מי שנמצא בסביבת טורונטו לא יתקשה למצוא כרטיסים במחיר מוזל.

ניו אינגלנד מחזירה שחקנים ותיקים לסגל. בתחילת השבוע שב הליינבקר רוזוולט קולווין לקבוצה וכעת נפגש גם ג'וניור סיאו עם ראשי המועדון. הפטריוטס, עם מאזן 5:7, נאבקים על מקום בפלייאוף, וביל בליצ'יק הבין ביום ראשון האחרון שעם מה שיש הוא לא יוכל לצאת למלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully