וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלהומה מחכה, אבל למי?

רן לטוביץ' ותומר ספירשטיין

4.12.2008 / 21:34

מכללות: אם לא תירשם סנסציה ענקית, הסונרס ישחקו במשחק האליפות. הם יפגשו שם את המנצחת בין אלבמה לפלורידה. יהיה חם

טוב, ביום ראשון ייגמרו כל הניחושים וכל הספקולציות – העונה הסדירה מגיעה לסיומה. שאלות השיבוצים למשחקי הבול ולמשחק האליפות יוכרעו, כשכבר היום התסריטים די ברורים ומוגדרים. אם לא תהיה הפתעה, אוקלהומה תפגוש בגמר הגדול את המנצחת של המשחק המרכזי של השבוע בגמר ה-SEC, אלבאמה של ניק סייבן או פלורידה של אורבן מאייר. אז ללא דיחוי, זה מה שמצפה לנו במחזור האחרון של עונת 2008-2009.

רק עוד ניצחון קטן, סייבן

פלורידה (4) – אלבמה (1)

ה-SEC, בניגוד לעונה שעברה, סיפק לנו ראש חץ מאוד מוגדר לכל מחוז, ושתי המועמדות הבאמת ראויות של החטיבה המפלצתית הזאת מגיעות בכושר פנטסטי למשחק על כל הקופה. ניק סייבן, שהצליח השנה הרבה יותר מהר ממה שמצופה להחזיר את אלבמה לימי הזוהר, יפגוש את המאמן המצליח ביותר בשנים האחרונות במכללות – אורבן מאייר – שהנהיג קבוצה שכבר ראתה את העונה שלה בורחת אחרי הפסד טיפשי בבית למיסיסיפי. הקרימזון טייד מציגים הגנה מפלצתית, עם משחק התקפה מאוזן בהנהגת שחקנים כמו פארקר-ווילסון וחוליו ג'ונס, שמשחקים כאילו הם שחקני שנה אחרונה. אלבאמה בינתיים התעלתה בכל משחק חשוב גדול – רק תשאלו את הבולדוגס של ג'ורג'יה ואת הטייגרס של לואיזיאנה סטייט, אבל הפעם המבחן האמיתי באמת, כשהם יפגשו את הקבוצה החמה ביותר באמריקה, שגם היא טבחה בשתי הקבוצות הללו. טיבו עשוי למצוא את עצמו ללא פרסי הארווין (שנקע את הקרסול, החלטה על שיתופו תגיע צמוד למועד המשחק), אבל גם בלעדיו הגייטורס מציגים מכונת התקפה מפחידה, וגם בצד ההגנתי הם הצליחו להתעלל בק"בים איכותיים כמו מאת'יו סטאפורד, למרות שהם יחסרו שני שחקנים משמעותיים בצד הזה של הכדור. מה שבטוח – יהיה מעניין. למי שיש פיד טוב באינטרנט – מומלץ. המנצחת עולה למשחק האליפות, המפסידה תתנחם בשוגר בול.

אוקלהומה (2) – מיזורי (20)

למורת רוחו של רן, הגיעו דווקא הסונרס לגמר הביג-12, לשחזור של הגמר של שנה שעברה, ועכשיו גורלם בידם. אוקלהומה מעמיסה 60 נקודות על הלוח כבר שלושה משחקים ברציפות, ומול האין-הגנה של מיזורי (שחטפה בשבוע שעבר מקנזס) זה אמור להמשיך. מנגד, מיזו – שאולי יכולה לספק את הסחורה התקפית, בטח שלא ממש יכולה בצד ההגנתי. להגיד לכם שרן לא מניח תפילין ביום שישי? עדיין עדיף לשים באנקר על סאם בראדפורד והסונרס של בוב סטופס.

יו.סי.אל.איי – דרום קליפורניה (5)

הברואינס, בהיסטוריה הארוכה שלהם, כבר הצליחו לשבש במחזור האחרון שאיפות אליפות של הטרוג'אנס. הפעם זה באמת יהיה הזוי אם ימנעו מהם הגעה לפחות לרוז בול. פיט קרול עדיין מפנטז על סיכוי תיאורטי להגיע למשחק האליפות אם אוקלהומה תפסיד, והטרוג'אנס לא צריכים הרבה סיבות להתפקס מול היריבה המרה מהמדינה. אבל מותר לחלום, נכון?

צ'רלי וייס עושה לנו כאב ראש

בפאלו – בול סטייט (12)

בפאלו לא אמורה למנוע מבול סטייט עונה מושלמת, השאלה היא האם הראש של שחקני הקרדינלס לא נמצא כבר בתהיות על שיבוץ לבול מרכזי. זה לא יקרה, אבל גם אליפות ה-MAC תהיה פרס ניחומים מספק עבורם, לקראת בול בערב ראש השנה.

הוואי – סינסינטי (13)

סינסי כבר לקחו את אליפות הביג-איסט, והמשחק הזה הוא יותר בשביל הראווה. למי שראה את הוואי משחקים השנה, הרבה ראווה מהצד שלהם לא תראו. על הנייר – ניצחון קל לבר-קאטס. מצד שני, סינסי לא ממש יציבים בחוץ, ואין יותר "בחוץ" מאשר במאווי.

וירג'יניה טק (25) – בוסטון קולג' (17)

עוד שחזור לגמר חטיבתי משנה שעברה. אשתקד אלה היו ההוקיס שנקמו במיודענו לשעבר מאט ריאן ועלו לאורנג' בול, השנה בוסטון מציגה קבוצה יותר מאורגנת, והרבה יותר חזקה בצד ההגנתי, מה שיכול לספק לנו משחק מעניין. אבל אתם יודעים – מעניין ו-ACC תמיד הולכים ביחד. לא?

קונטיקט – פיטסבורג (23)

פיטסבורג, שהייתה אמורה לקחת השנה את הביג-איסט או לפחות להתמודד מול ווסט וירג'יניה ודרום פלורידה מוצאת את עצמה במשחק לשיפור עמדות לקראת הבולים. קונטיקט, שהוכיחה העונה שאשתקד לא הייתה הפתעה חד פעמית, לא תקל להם על החיים. שתי הקבוצות אוהבות לרוץ, מה שאומר – משחק של טחינות וחפירות.

חמישה דברים שנמאס לנו מהם:

1. מהשיטה המסריחה. של הביג-12. שלא מוכנה ליישר קו עם שאר החטיבות הגדולות של אמריקה מבחינת חוקי שובר השוויון.

2. העובדה שלא משדרים לנו את גמר ה-SEC. שוב פעם. הלו, זו החטיבה המעניינת באמריקה כבר איזה חמש שנים.

3. לשמוע את כל הספקולציות בנוגע לצ'רלי וייס בעונה הבאה והאם יישאר (הוא יישאר. אלוהים יודע למה).

4. לראות – שוב פעם – בשידור ישיר את הקבוצה הפתטית של וושינגטון, שלא מסוגלת להשיג אפילו ניצחון טכני. אז למה לעזאזל אנחנו צריכים את זה על המסך שלנו?

5. דרום קליפורניה...

תיהנו לכם מסוף השבוע האחרון של עונת המכללות. בשבוע הבא כבר אמורים להתפרסם השיבוצים למשחקי הבולים השונים. תחזיקו אצבעות לרן – כי הוא צריך את זה, ותחזיקו אצבעות לתומר – שאולי יקבל בול מול קבוצה שהאייריש יוכלו לנצח (מישהו יודע אם הפועל פתח תקווה פנויה באמצע דצמבר?). תחזיקו אצבעות גם לטומי טאברוויל, שהתפטר מאימון אובורון אחרי עונת קריסה, שימצא עבודה. אבל הכי חשוב – תחזיקו את הבירה. שלא תיפול. סוף שבוע טוב לכולנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully