וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מזמינים את מוטי איוניר להתרשם מעותמן

יצחק סולומון

4.12.2008 / 19:15

במועדון מקווים שהמגן הימני המבטיח יקבל זימון לנבחרת הצעירה. יחיאל צגאי צפוי לחזור להרכב מול מכבי פ"ת. הוזלו מחירי הכרטיסים

בבני סכנין מאותתים למאמן הנבחרת הצעירה של ישראל, מוטי איוניר, ומבקשים ממנו לעקוב אחרי הכישרון הצעיר שלהם, המגן הימני עלי עותמן. "לאור ההתקדמות העצומה שעשה, יש לו מקום בסגל הנבחרת", אומרים בסכנין, ומזמינים את איוניר להגיע לאחד ממשחקי הקבוצה הקרובים כדי להתרשם ממנו.

עותמן, בן 21, עשה השנה התקדמות עצומה, ודחק מההרכב בתחילת העונה את המגן הוותיק, עבד רבאח. היכולת הטובה של עותמן גרמה לאנשי למאמן סכנין דאז פרדי דוד, וליושב ראש דאז, מאזן גנאים, לא לעמוד בדרכו של רבאח, כאשר ביקש להשתחרר לעראבה מליגה א'.

"מדובר בכישרון ענק, בחור עם פוטנציאל גבוה, שאוהב לעבוד קשה באימונים. אף אחד לא שומע אותו באימון, כי הוא בא לעבודה", מפרגן הקפטן, מאיר כהן. עלי עותמן משתלב גם בקטע החברתי ותורם לגיבוש הקבוצה. כך למשל לפני אחד המשחקים האחרונים בעידן פרדי דוד, לנו שחקני החוץ אצל המקומיים. עותמן אירח בביתו את טל חן ומאיר כהן. "היה אירוח ברמה של חמישה כוכבים", פרגן הקפטן כהן.

בינתיים, המשיכה היום (חמישי) בני סכנין בהכנות למשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת. "אנחנו צריכים להוכיח שהמשחק הטוב בטדי לא היה מקרי", אומר הקשר חאלד חלאילה. שינוי אחד בלבד צפוי בהרכב שיעלה בשבת: הקשר יחיאל צגאי צפוי לשחק במקומו של החלוץ מייקון דוס סנטוס. אושרי גיטא ישחק בהתקפה לצידו של אובודו אוקוצ'ה. הקשר מזואה אנסומבו, הסובל מפציעה קלה, היה היחיד שלא התאמן היום, והעדיף לנוח. בסכנין מרגיעים ואומרים כי יהיה כשיר בשבת.

בסכנין רוצים לראות אצטדיון מלא לראשונה העונה, ולשם כך הוזילו את מחירי הכרטיסים. כרטיס למבוגר יעלה 40 שקל בלבד, כרטיס נוער 20 שקל. "אני קורא לקהל להגיע ולעודד את הקבוצה. יש בבני סכנין רוח חדשה מאז הגיע איל לחמן, ואנו זקוקים לתמיכת הקהל", אמר הדובר, מונדר חלאילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully