וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחת רווחה גדולה במינסוטה

4.12.2008 / 9:25

שופט במיניאפוליס הוציא צו מנע נגד השעיותיהם של קווין ופאט וויליאמס, ייתכן שישחקו מול דטרויט. הלילה: סן דייגו מול אוקלנד

לאחר השעיותיהם של שחקני ההגנה קווין ופאט וויליאמס בעקבות שימוש בחומרים אסורים, נראה היה שהעונה של מינסוטה בסימן שאלה גדולה. הוייקינגס אמנם מובילים את בית ה-NFC צפון, אבל בלי שני שחקני המפתח יקשה עליהם בישורת האחרונה של העונה.

אלא ששופט במיניאפוליס החזיר את הצבע ללחיי הויקינגים, והוציא הוראת מנע נגד ההשעיות. כרגע לא ברור הסטטוס של השניים למשחק הקרוב מול דטרויט. השופט גארי לארסון ציין כי דרוש זמן שימוע נרחב יותר כדי לבדוק את טיעוניהם של השחקנים. לטענת הליגה יצא מסמך שאוסר את השימוש בחומרים שבהם השתמשו, לכאורה, השחקנים, אולם בקבוצות טוענים כי אין כזה מסמך בנמצא. "זהו אחד המקרים המסובכים שדנתי בהם", אמר לארסון, "אהיה זמין בכל זמן שיקראו לי לדון בו שוב".

אנטוניו פירס, הליינבקר של הג'איינטס שהיה מעורב בפרשת הירי של פלקסיקו בורס, ישחק ביום ראשון נגד פילדלפיה. הג'איינטס גיבו את פירס בעקבות הטענות על כיסוי הסיפור וניסיונות להעלים ראיות ולזייף שמות, והבהירו כי הוא קרא לאחד מאנשי צוות האימון של הקבוצה מייד לאחר הירי.

הלילה (3:15, בין חמישי לשישי) יפתחו סן דייגו (8:4) ואוקלנד (9:3) את המחזור ה-14 של העונה. לצ'ארג'רס יש סיכויי פלייאוף תאורטיים בלבד, הריידרס מסתכלים קדימה, לדראפט הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully