וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי: "סטבאנוביץ' אינו מספק את הסחורה"

3.12.2008 / 20:43

מאמן מכבי פ"ת התראיין בפורום אוהדים וציין כי אורי לוזון "סובל" מיחס לא הוגן בגלל שם משפחתו וש"לירן כהן נפגע מכמות השחקנים בתפקיד שלו"

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא עזורי, התארח הערב (רביעי) בפורום אוהדי הקבוצה וענה על מספר שאלות, בהן רמז לגבי עתידם של מספר שחקנים בקבוצה. "סטבאנוביץ' לא מספק את הסחורה", "אם שם המשפחה של אורי לוזון היה אחר, הוא היה משותף יותר", ו"סולי צמח לא תמיד מבריק, אבל אתם כאוהדים צריכים להעריך" היו רק חלק מההתבטאויות שלו.

על המונח אלפות כתב המאמן: "אליפות היא מילה גסה. אני האחרון שמוריד ציפיות אבל אני ריאלי... כמעט בלתי אפשרי לזכות עם קהל קטן באליפות. אני יכול להבטיח שנעשה את הכל ללכת השנה חזק על הגביע שזהו טורניר קצר שעם יכולת גבוהה וקצת מזל אפשר לזכות בו". בהמשך התייחס עזורי לעימותים באימונים ואמר: "בכל קבוצה בעולם יש מקרים דומים, אנו מתעסקים במקצוע אמוציונלי, תחרותי, עם לחצים נפשיים גדולים, וכשיש את כל הפרמטרים האלה יש חיכוכים. אני מאוד מרוצה מההתנהגות של השחקנים".

המאמן התייחס לסוגיית לירן כהן שהוזכר כמועמד לעזוב. "לירן הוא שחקן מוכשר מאוד אך כמו שאמרתי לגבי עומר דמארי ורועי בקל - יש לנו בחלק הקדמי כמות גדולה של שחקנים ברמה די זהה ומן הסתם חלק מהם לא משותפים. אני מסכים שלירן הוא אחד מאלה שנפגעו מכמות השחקנים הגדולה בתפקיד הספציפי שלו". הקשר אורי לוזון זכה לביקורת מצד אוהדים רבים. המאמן ענה: "יחס האוהדים לאורי לוזון לא הגון... אם לאורי לא היו קוראים 'לוזון' הוא היה משחק יותר, כי רק בגלל הייחוס המשפחתי שלו אני דורש ממנו יותר משחקנים אחרים".

אחת ההתבטאויות המעניינות קשורה לקשר הסלובני דליבור סטבאנוביץ' עליו כתב עזורי: "מאוד רציתי את השחקן. מבחינת רקורד ונתונים הוא אחד הכשרונות הגדולים שהגיעו לכאן. מבחינת יכולת הוא עדיין לא מספק את הסחורה שאני מצפה ממנו והוא מעצמו. לכל שחקן זר יש קשיי הסתגלות".

המאמן התייחס לטענה לפיה יש לקבוצה בעיה בחלק הקדמי: "יש לנו בעיה בחלק הקידמי. כשאני מדבר על התקפה, הבעיה לא חייבת להיות חלוצים, אלא גם קשרים ומגנים שלא יוצרים מספיק מצבים לחלוצים. אני שובר את הראש למצוא פיתרונות ואני מקווה שכבר בקרוב תראו שינוי". על סולי צמח כתב: " לאף אחד בקבוצה אין טאבו על ההרכב. לגבי סולי - נכון שלא תמיד הוא מבריק אבל אתם חייבים להבין שבקבוצה צריך איזון ושחקנים כמו סולי שעושים עבודה 'שחורה'" חשובים מאוד לקבוצה. כאוהדים אתם צריכים להעריך את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully