וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסונות של קני

רן קדרון

3.12.2008 / 22:48

קני גרין, אגדת כדורסל בספרד, פוטר ממשרתו בקטאר, איבד את אמו, נקלע לחובות, דרכונו נלקח ממנו והוא עלול להיכנס לכלא בדוחא

קני גרין, מי שנחשב לאחד משחקני הכדורסל הטובים שאי פעם שיחקו בספרד, עלול להיכנס לכלא בקטאר. זה קרה בעקבות חוסר יכולתו להחזיר הלוואה שלקח על סך 200 אלף דולר לטיפול באמו, שחלתה בסרטן. השחקן לשעבר אימן את הקבוצה הקטארית סאד במשך כשלוש עונות, אך פוטר ממנה בפברואר. מאז הוא ניסה לחזור לארה"ב, אך דרכונו נלקח ממנו, בשל החוב שלו לבנק בדוחא. במהלך שנותיו בדוחא, חלתה אמו בסרטן המעיים ובסרטן הריאות. בניסיון נואש לרפא אותה, שלח גרין את אמו לשוויץ, אך היא נפטרה כמה שבועות לאחר מכן.

הפורוורד לשעבר סיפר כי הוא נאלץ לישון בבניין משרדים נטוש, ולעיתים הוא לא אוכל למשך ארבעה ימים משום שאין לו כסף. כמו כן, הוא חושש שמשטרת דוחא תבוא לעצור אותו, משום שלפיו, נציגי הבנק בדוחא הודיעו לו כי ירדפו אותו. חורחה גרבאחוסה, חברו לקבוצה לשעבר בטאו ויטוריה, וכיום משחק בחימקי מוסקבה, שלח לו 3,000 יורו ומאמנו לשעבר בטאו מאנל קומאס ואישתו גם כן שלחו לו כסף. כמו כן, נפתחה לו קבוצת תמיכה בפייסבוק ע"י אוהדיו בוויטוריה.

גרין החל את הקריירה שלו בספרד בקאסרס ב-1992. ב-1994 הוא הגיע לטאו ויטוריה והוביל אותה לזכייה בגביע הספרדי ב-1995, פעמיים לגמר גביע ספורטה ולזכייה בגביע ב-1996. ב-1997 עבר לגראנדה, והברכיים השבריריות שלו מנעו ממנו להמשיך ולהיות שחקן משמעותי. בספרד הוא נבחר במקום השביעי מבין 50 השחקנים הכי טובים ששיחקו בספרד ב-25 השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully