וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "אני לא יודע מי יהיה פה בשבוע הבא"

3.12.2008 / 19:39

מאמן מכבי ת"א, פיני גרשון דיבר במסיבת עיתונאים על עתיד הסגל בקבוצתו. לקראת המשחק מול ציבונה: "נצטרך למנוע את הכדור מפרקצ'ין". על ארויו: "בעיה שהוא צריך לשחק 35-37 דקות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) את אימונה המסכם לקראת משחק היורוליג הגורלי מחר (חמישי, 21:00, ערוץ 10) מול ציבונה זאגרב. הקבוצה הקרואטית גברה על הצהובים-כחולים 79:81 במשחק שפתח את העונה בבית א'; מאז, רשמה מכבי שני ניצחונות ביתיים מול שני הפסדים, האחרון שבהם בשבוע שעבר 80:73 למלאגה, במשחק החזרה של פיני גרשון.

המאמן, כהרגלו, היה במצב רוח מבודח והרבה להתלוצץ עם העיתונאים. את האימון העביר לצד עוזרו החדש, שרון דרוקר, שהגיע ארצה אמש. "אנחנו בשלב שאנחנו צריכים לשפר את מה שיש אצלנו. לייצר איזשהו סגנון וצורת משחק שתתאים לשחקנים", אמר גרשון. "כל שינוי שאנחנו עושים גם קצת מקצר לנו את הזמן. בעיקרון, זה לא אידיאלי. אני יודע שציבונה קבוצה טובה וקשה. אנחנו מצפים למשחק קשה, למרות שזה משחק בית. ביכולות שלנו, אנחנו צריכים לנצח. כל משחק ביורוליג חשוב, והמשחק הזה הופך להיות טיפה יותר בגלל הסיטואציה שנוצרה בבית".

על היריבה הוסיף גרשון כי "הם קולעים 62 נקודות בחוץ. הסקור שלהם בבית שונה. ציבונה מאז ומתמיד הייתה קבוצת בית מובהקת. העובדה שמתייחסים לקוס, מרשל ולשחקנים אחרים ברצינות מאפשרת לפרקצ'ין לייצר נקודות, ללכת לקו ולייצר לאחרים. ניקח את מרשל למקומות שאנחנו רוצים, וננסה למנוע מפרקצ'ין לקבל את הכדור".

גרשון דיבר על הקושי בו הוא נתקל לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להיות מוכנים למחר. נצטרך לשבש את מה שהם עושים, אבל גם לתקן את מה שאנחנו עושים. אי אפשר לקיים שלוש שעות אימון לפני משחק, ולא להתאמן מחר בבוקר. העוצמה באימון באופן טבעי עלתה. יש תחרות מי ישחק, מי יילך, מי יישאר. אין ברירה אחרת וזו בעיה עבורנו".

באשר לשינויים בסגל, עם שחרורו של רודני ווייט וצירופו של אלטון בראון, שלא יתלבש מחר, אמר המאמן כי "אני חושב שאת אחת הבעיות, ואתם יודעים את זה, פתרנו בעמדה 5. הבאנו שחקן, וגם כנראה נביא שחקן שיעזור לו ויחליף אותו בחלק מהזמן. ננסה להביא מישהו שיקדם אותנו ויעשה אותנו יותר טובים".

"היו פה שלושה שחקנים בעמדה 4 ושלושה בעמדה 3", המשיך גרשון. "אנחנו צריכים חיזוק בעמדה 5 ובעמדה 1. אלה העובדות, ואני חושב שזה מה שצריך לעשות, אבל זה לא יבוא מחר. בעמדת הסנטר, יהיה לנו גם את מרכוס פייזר, שתוך חודש עד חודש וחצי כבר יוכל לתת כמה דקות".

גם קרלוס ארויו עלה על שולחן הניתוחים של גרשון. "אחת החולשות שלו היא שהוא צריך לשחק 35-37 דקות קשה לתת לו לנוח. אולי רק אם התוצאה תהיה לטובתנו, הוא יוכל לקבל כמה דקות מנוחה. לפי היכולות שלו הוא יכול לעזור לנו. הוא שחקן מצוין לדעתי, אבל עצם העובדה שהוא צריך לשחק הרבה גורמת לו לירידות תוך כדי המשחק ולא מאפשרת לו לשמור על פרפורמנס אחיד".

כאשר נשאל מהן מטרותיה של הקבוצה העונה, השיב גרשון כי "אני חושב שמכבי תל אביב צריכה להיות קודם כל בין שמונה הקבוצות הטובות באירופה. אני אהיה יותר חכם כשהקבוצה תהיה בנויה. לא יהיה חכם לדבר על מטרות, כשאני לא יודע מי יהיה פה עוד שבוע ומי יילך, אם יילך. לא רק אני, אלא גם הצוות הניהולי והמקצועי ייקבעו איך ייראה הסגל. הכל תלוי גם במצב השוק, ואנחנו בסיטואציה לא קלה".

בראון: "צריך לחבר את כל החלקים יחד"

"לא נעים לנו עם העזיבה של רודני, אבל אנחנו מקבלים את אלטון בברכה", אמר ליאור אליהו לפני מסיבת העיתונאים. "היה לו אימון ראשון וייקח לו זמן להיכנס לעניינים. אנחנו מאחלים לו בהצלחה. ציבונה? זה סיפור אחר זה בבית. המון דברים השתנו אצלנו, מדובר במשחק שאנחנו חייבים לנצח ואסור לנו לחשוב על אפשרות של הפסד. צריך לשים הכל בצד, כמובן שכל השינויים לא אידיאליים, אבל צריך לשים הכל בצד ולבוא לנצח".

"היה לי אימון קשה", הודה אלטון בראון, אלטון בראון, שהגיע ארצה הבוקר ועבר במהלך היום בדיקות רפואיות. "לא ישנתי יומיים. אני עוד צריך להסתגל, ואני מקווה שאכנס מהר לעניינים. עברתי תהליך ארוך כדי לבוא לכאן, אבל בסופו של דבר אם יש אפשרות לשחק במכבי, צריך לקחת אותה.

"באתי בשנה שעברה לישראל כדי לקחת אליפות, ואני בא בשביל זה גם עכשיו", סיכם בראון. "יש לנו קבוצה טובה וצריך לחבר את כל החלקים יחד. יש לנו מאמן אגדי, ואני חושב שאפשר להגיע רחוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

פראסוביץ': "למכבי פוטנציאל לפיינל פור"

משום מה, אנשי ציבונה זאגרב סירבו להתראיין. מאמן הקבוצה, ולימיר פראסוביץ', אמר לאתר הרשמי של היורוליג: "אנחנו מתכוננים למשחק באווירה מדהימה, מול קבוצה שנחושה לנצח. מכבי הפסידה למלאגה ולכן הם חייבים ניצחון מולנו. אני רואה במכבי קבוצה עם פוטנציאל לפיינל פור, ועם שחקנים אופנסיביים מוכשרים. ארויו ובראון יכולים לייצר משהו מכל סיטואציה אפשרית או בלתי אפשרית - לקלוע מזריקה קשה, לתת אסיסט ולקחת אחריות. כמו כן, יש להם מאמן חדש, וזה חיובי עבורם".

רוול מרשל, שהסב נזקים כבדים למכבי במשחק הקודם בין הקבוצות בזאגרב, הוסיף כי "ארויו גורם לדברים לקרות במכבי. במשחק הראשון עשינו עבודה טובה בשמירה עליו, ואם נעשה זאת שוב, דברים טובים יקרו. מכבי קבוצה גדולה וזה לא יהיה קל עבורנו, כי הם חייבים ניצחון. עלינו אין הרבה לחץ במשחק הזה, כך שנוכל לשחק את המשחק שלנו ולקוות לטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully