וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר החליטה: בואטנג יימכר בכל מקרה

דור בלך

3.12.2008 / 15:46

לבואטנג יש אפשרות להישאר עד סוף העונה, אבל בבית"ר לא רוצים לראות אותו יותר, ומי שתציע עבורו הכי הרבה כסף, תזכה בו, גם אם זה יהיה במחיר נמוך. גם לחוזה של עידן טל מחפשים פתרונות

לאחר הרמזים העבים שנשלחו לדרק בואטנג, הן בתוך הקבוצה והן דרך כלי התקשורת על האכזבה הקשה מיכולתו, המסר התחיל סוף סוף לחלחל בראשו של הגנאי. הקשר, ששמחת החיים היא התכונה הדומיננטית באופיו הצבעוני, הגיע לאימון הבוקר של בית"ר היום (רביעי) שפוף וחסר מצב רוח. שחקנים בקבוצה הופתעו מכך שלא סיפר בדיחות בחדר ההלבשה, לא שר במהלך האימון ושחיוכו המפורסם מש מפניו. במועדון רתחו על השמחה של בואטנג באימונים, על רקע התוצאות של בית"ר, מה שביטא לדעתו גישה לא נכונה.

עקב כך, הוחלט בבית"ר למכור את בואטנג בינואר בכל מחיר. לבואטנג יש אפשרות להישאר עד סוף העונה, אבל בקבוצה לא רוצים לראות אותו יותר, ומי שתציע עבורו הכי הרבה כסף, תזכה בו. גם אם זה יהיה הרבה פחות ממחירו הריאלי. לבית"ר שתי סיבות עיקריות להיפטר ממנו. ראשית, אם הוא יעזוב בסיום חוזהו שנגמר בתום העונה הנוכחית, הרי שבית"ר לא תקבל עליו תמורה כלל. השנייה, מעבר לרצון של הקבוצה להיפטר מחוזהו הכבד ולפנות מקום בתקציב לשחקני חיזוק, בבית"ר רואים בכך חלק עיקרי במהפכה שהם מתכננים בינואר, מהפכה שתבריא את הקבוצה משחקנים שבעים.

הקשר עצמו מעדיף שלא להימכר, וכך לעבור בחינם לכל קבוצה בה יחשוק, מה גם שהחיסכון בדמי ההעברה יקלו עליו לקבל שכר גבוה יותר. על אף שבבית"ר נחושים למכור את בואטנג, אפילו במחיר קטן משוויו, הקשר יכול החל מהחודש לנהל משא ומתן עם מועדונים אחרים ולסכם בעונה הבאה ללא אישורה של בית"ר, בהתאם לחוק בוסמן. בואטנג עצמו סרב להתייחס לעניין וסיפר כי "אסור לי ואני לא רוצה לדבר על הנושא הזה".

פרט לבואטנג מנסים בבית"ר לחסוך בעלויותיהם של שחקנים בכירים נוספים. במועדון מקווים למכור או להשאיל חלק מהם, כשהמטרה העיקרית היא לא סכום ההעברה שיקלט, אלא השתתפות בשכר השחקנים מצד הקבוצה הקולטת. כרגע עדיין לא פנו בבית"ר לאף קבוצה, אך בשבועות הקרובים יערכו פניות למספר קבוצות גם במטרה לערוך חילופי שחקנים. קורנפיין מנסה למצוא פתרון לחוזה הכבד של עידן טל, אף שזה אמור לפתוח במשחק מול מכבי תל אביב. מי שלא צפוי לשחק הוא דוד אמסלם, שייעדר מהמשחק הקרוב מול הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully