וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית גל: "הקבוצה היא מעל כל מאמן ומנהל"

3.12.2008 / 12:35

מנהל גלבוע/גליל סולד מהפסטיבל סביב מאמן מכבי ת"א: ”אפשר לחשוב ששבוע ימים אין בישראל כלכלה, ואין בחירות במפלגת העבודה, ואין נפילה בבורסה. יש פיני גרשון, ויש גרשון פיני. יותר מחרמן אותי שקבוצה כמו שלנו עושה דברים יפים בתקציב נמוך"

פיני גרשון זוכה בעיקר לתקשורת חיובית מאז שב לשורותיה של מכבי תל אביב, אולם יש אנשים בענף שפסטיבל גרשון מעורר בהם תחושות אחרות לגמרי. במסגרת כתבה שתפורסם כאן בימים הקרובים ותעסוק במאמן מכבי תל אביב, שוחחנו גם עם עמית גל, מנהלה הוותיק של הפועל גלבוע/גליל, אשר שיתף פעולה עם גרשון בעונת 1992/3 המיתולוגית, אז זכתה הפועל גליל עליון באליפות, ושלא חשש לספר את אשר על ליבו. "הקבוצה שלנו בגליל מצליחה, וכולם בתקשורת כותבים כל הזמן רק על פיני", אומר גל. "זה מעצבן אותי ומאוס בעיני. הוא לא נמצא מעל מכבי. אני לא זוכר שהתקשורת התעסקה ככה בשום מאמן בעבר. גם דיוויד בלאט הצליח, אריק שיבק הצליח ומאמנים אחרים גם. אבל עם גרשון זה משהו אחר. מה, כותבים עליו בגלל שהוא מדבר הרבה? זה מצחיק אותי שהוא משתף פעולה עם התקשורת. הקבוצה היא מעל כל מאמן ומנהל. התפקיד של פיני הוא לעשות את מכבי טובה יותר. הוא לא צריך להיות בפרונט. אבל פיני מעל מכבי. הוא מאמן בסדר גמור, אבל הקבוצה צריכה להיות בפרונט ולא פיני. כשהוא לקח אליפות עם הגליל אין ספק שהוא עשה עבודה טובה, אבל הייתה גם קבוצה שעשתה עבודה טובה. זה לא היה רק הוא. כאן, מאז שחזר למכבי, אפשר לחשוב ששבוע ימים אין בישראל כלכלה, ואין בחירות במפלגת העבודה, ואין נפילה בבורסה. יש פיני גרשון, ויש גרשון פיני".

"מה התקשורת הפכה אותו לקדוש מעונה? היא כאילו הפכה אותו לגדול יותר מברק אובמה. מה הוא מדבר כל כך הרבה? שיבוא בשקט, בצניעות ויעשה את העבודה. לפעמים הוא מזכיר לי את רון קופמן".

"גרשון מקבל חשיפה בלי שום פרופורציה"

"העניין הזה מוצה לדעתי, לעסו אותו מכל הכיוונים", מוסיף גל. "פיני יודע את העבודה, אבל גם הוא צריך לדעת שיש גבול. הוא צריך ללכת אחורה, להתחיל לעבוד ולא להיות כל הזמן בפרונט. הוא מקבל חשיפה בלי שום פרופורציה. למה לא כותבים שהכדורסל בשנים האחרונות מתקרב למכבי? או שמכבי מתקרבת לליגה? כולם מדברים כל הזמן על פיני ופיני ופיני, כל היום מאדירים את שמו ועושים אותו הכי ענק, ואז מכבי יתחילו להתלהב, הבעלים ישימו עוד ועוד כסף ושוב המצב כאן יהיה כמו פעם, של 'מכבי ועוד 15'. יותר מחרמן אותי, מגרה אותי ומביא אותי לאורגזמה שהליגה מתקרבת למכבי".

"יותר מחרמן אותי שקבוצה כמו שלנו עושה דברים יפים בתקציב נמוך. לנו זה כיף, לליגה זה כיף, לספונסרים זה כיף. זה הסיפור הגדול. ומה המסקנה מכל זה? שהמנהלת צריכה לדאוג בכל מחיר שתהיה כאן שוויוניות. ובפועל, מה קורה? כולם מדברים בלי סוף על פיני. הוא מאמן ראוי וטוב, אבל לא יכול להיות שנוצר כאן מצב שמאמן נמצא מעל קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully