וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוגו על הכוונת של מכבי נתניה

דור בלך

2.12.2008 / 20:41

החלוץ הגנאי, המצוי בסכסוך עם קבוצתו, זמאלק, עשוי להיקלט בקבוצה ללא תמורה. נתניה תארח את גלדבאך, מתיאוס שוקל לשחק

חלוץ נבחרת גאנה וזמאלק המצרית, ג'וניור אגוגו, נמצא על הכוונת של מכבי נתניה ועשוי להצטרף לקבוצה בחלון ההעברות בינואר. אגוגו, 29, תוצר מחלקת הנוער של שפילד וונסדי האנגלית, העביר את מרבית הקריירה שלו בליגת המשנה האנגלית ובליגת ה-MLS. מאמן נתניה, לותר מתיאוס, עוקב אחרי השחקן זמן רב ואף ניסה להביא אותו בעבר כשאימן את רד בול זלצבורג האוסטרית, אך זמאלק לא הייתה מוכנה לשחררו.

כעת נמצא השחקן בסכסוך עם זמאלק, כששני הצדדים רוצים להיפרד האחד מהשני מה שיותר מהר. עלותו של השחקן גבוהה מאוד, אך המצב שנוצר יאפשר לנתניה לקלוט את השחקן ללא תמורה. אגוגו נמנה על סגל נבחרת גאנה באליפות אפריקה שנערכה הקיץ במדינה, שם זכו הכוכבים השחורים במדליית הארד. לחלוץ 21 הופעות ו-10 שערים בנבחרת.

בינתיים, ממשיכה נתניה להתאמן, כשערכה היום אימון כפול. שלו מנשה הסובל מפציעה במפשעה צפוי להיות כשיר למשחק מול הפועל פתח תקוה בביום שבת, כשדדי בן דיין עדיין בספק, אך במועדון מאמינים כי יהיה כשיר.

בעוד כשבועיים תארח מכבי נתניה את קבוצת הפאר לשעבר של הכדורגל הגרמני, בורוסיה מנשנגלדבאך, בה משחקים צמד הישראלים, רוברטו קולאוטי וגל אלברמן, למשחק ידידות למען השלום באיצטדיון בהרצליה. לותר מתיאוס, אשר גדל בגלדבאך, מתלבט האם לקחת חלק במשחק. "אנחנו נלהבים", הודה מתיאוס. "המשחק הזה יהווה דוגמא לכל מה שחיובי בכדורגל הישראלי וביחסי הספורט הבינלאומיים. בורוסיה מנשנגלדבאך הוא מועדון אגדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully