וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "אם היינו מעיזים יותר בטדי, היינו לוקחים את כל הקופה"

יצחק סולומון

2.12.2008 / 17:36

שוער וקפטן בני סכנין לא הסתפק ב-0:0 מול בית"ר ירושלים. חלוצים מבלארוס, מברזיל ומקולומביה יגיעו להיבחן השבוע בקבוצה

בבני סכנין כבר מתחילים בהכנות לקראת פתיחת חלון ההעברות ומתכוננים לבצע שינויים בסגל. רכבת אווירית של זרים אמורה לנחות הלילה (שלישי) ובימים הקרובים. מדובר בחלוץ הבלארוסי אנדריי ראזין שינחת הלילה בחצות, בחלוץ הברזילאי, אלכסנדר אלבז דה סילבה, שנחת כבר אתמול, ובחלוץ מקולומביה, איבן סרג'יו, שיגיע בימים הקרובים לארץ. שלושת ייבחנו על ידי המאמן, אייל לחמן, ומי שירשים יוחתם.

העובדה ששלושת הנבחנים הם חלוצים אינה מקרית. המאמן לחמן אינו יכול להתעלם מהעובדה שסכנין היא הכובשת כמעט הגרועה ביותר בליגה, עם שבעה שערי זכות בלבד. בקבוצה מחפשים חלוץ שישחק לצידו של אובודו אוקוצ'ה. לסכנין מקום פנוי לזר אחד במקומו של הלאטבי שברח, רוברטאס פושקאוס. משבצת נוספת תתפנה עם שחרורו הצפוי של החלוץ הברזילאי מייקון דוס סנטוס.

שיחת היום במעוזי האוהדים של סכנין הייתה המשחק אתמול בטדי. רוב האוהדים היו תמימי דעים: "אם היינו יותר חוצפנים ומעיזים, אם לא היינו נותנים להם כל כך הרבה כבוד, היינו יכולים לחזור מטדי עם ניצחון חוץ". גם הקפטן, מאיר כהן, שותף לדעה זו: "חבל שהסתפקנו בנקודה אחת. אם היינו מעיזים יותר, היינו לוקחים את כל הקופה".

גם דובר בני סכנין, מונדר חלאילה, אמר דברים דומים: "כולם מרוצים מהנקודה שהשגנו בטדי, אבל יש הרגשת פספוס. יחד עם זאת זה לא אומר שאנחנו לא מרוצים. אני חייב להוסיף שיש רוח חדשה בקבוצה מאז הגעתו של אייל לחמן". הדובר ביקש לציין את קבלת הפנים הלבבית בה התקבלו אנשי סכנין בטדי. "הנהלת בית"ר עשתה ככל יכולתה כדי לארח אותנו בצורה הכי מכובדת, ואנו מודים להם על כך", אמר חלאילה, שהבטיח: "כאשר הם יגיעו לסכנין, נגמול להם באותה הצורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully