וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורס הסגיר את עצמו, שוחרר בערבות

2.12.2008 / 7:52

התופס של הג'איינטס שירה בירכו הגיע למשטרה ושוחרר בערבות של 100 אלף דולר. מאנדיי נייט: יוסטון - ג'קסונוויל 17:30

פלקסיקו בורס, התופס של ניו יורק ג'איינטס שירה בירכו ביום שישי וניסה להעלים את הסיפור, הגיע ביום שני למשטרת ניו יורק והסגיר את עצמו. בורס ירה ברגלו בטעות במועדון לילה, ומאחר שהחזיק בנשק ללא רישיון ניסה להעלימו. חברו לקבוצה של השחקן, אנטוניו פירס, נחקר גם הוא, כשהחשד הוא שפירס היה האיש שהרים את האקדח שממנו נורה בורס ונסע עם הנשק והשחקן לביתו של בורס בניו ג'רזי, שם נמצא האקדח. בורס שוחרר בערבות של 100 אלף דולר, כשפרקליטו ניסה לשחררו ללא ערבות: "יש לו 35 מיליון סיבות להגיע למשפט", אמר בנג'מין בראפמן, שהתייחס להארכת החוזה שנתנו הג'איינטס לבורס בתחילת העונה. בכל מקרה, אם יורשע בהחזקת נשק בלתי חוקית צפוי התופס לעונש שינוע בין 3.5 ל-15 שנות מאסר.

טמפה ביי וניו אינגלנד יהיו שתי הקבוצות שישחקו בעונה הבאה בלונדון. המשחק יתקיים ב-25 באוקטובר ב-18:00 שעון לונדון (20:00 שעון ישראל). דרק אנדרסון, הקוורטרבק של קליבלנד, סיים את העונה בשל קרע ברצועות ברכו וקן דורסי יחליפו עד תום העונה. קלן ווינסלו, הטייט אנד מוכה הפציעות, סובל מפציעה בקרסול ולא ישחק בשבוע הקרוב מול טנסי.

ולמשחק המאנדיי נייט: יוסטון (7:5) גמרה רשמית את העונה של ג'קסונוויל (8:4) כשניצחה אותה 17:30. סטיב סלייטון הגיח ל-130 יארד עם שני טאצ'דאונים וגם תפס ל-52 יארד, סייג' רוזנפלס סיים עם 200 יארד, טאצ'דאון ואיבוד אווירי. 287 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לדייויד גרארד, ששוב זרק יותר מדי פעמים (35) במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully