וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית נתניה: נוסיף 15 מיליון שקל לרמט, הבונה אצטדיון בעיר

רנית נחום-הלוי

1.12.2008 / 16:37

רמט דרשה תוספת של 40 מיליון שקל לפרויקט, שעלותו תסתכם ב-145 מיליון שקל. בעיריית נתניה מקווים שהאצטדיון יהיה מוכן במארס

עיריית נתניה מסכימה להוסיף כ-15 מיליון שקל לחברת רמט כדי שזו תמשיך בהקמת אצטדיון נתניה - כך עולה מטיוטת הבנות שהועברה לרמט בפגישה שהתקיימה ביום חמישי. בפגישה השתתפו, בין השאר, ראש עיריית נתניה מרים פיירברג, בעל השליטה ברמט אלי אלעזרא, רואה החשבון של רמט ויו"ר הדירקטוריון דניאל חזות ומנכ"ל העירייה צביקה רק.

בנובמבר 2005 זכתה רמט במכרז להקמת אצטדיון נתניה והתחייבה לבנות אותו בסכום של כ-105 מיליון שקל. לטענת רמט, עם הזמן, נוספו דרישות חדשות ושינויים מהותיים בתוכנית הבנייה המקורית - מה שגרם לתוספת כספית משמעותית. בעירייה סברו כי מדובר בטענת סרק וכי לחברה יש בעיית נזילות.

עבודות בניית האצטדיון היו אמורות להסתיים באוגוסט 2008. כעת, בפיגור של כארבעה חודשים, הזרימה עיריית נתניה כסף, בתקווה שהפרויקט יסתיים עד מארס 2009. "מדובר בתוספת מיידית של כסף, שיופקד ישירות לקופה צדדית לצורך רכישת ציוד מתאים, העברת כספים לקבלני משנה והאצת העבודות. כל זאת ללא קשר לשאר תביעות החברה. לעניין זה הצדדים נמצאים עדיין במשא ומתן לצורך קביעת מנגנון פיצוי מוסכם", כך אישרו מעיריית נתניה.

רמט דרשה תוספת בסך של 145 מיליון שקל. באשר ליתרת התשלום אחרי שתקבל את 15 מיליון השקל הנוספים כעת - כ-25 מיליון שקל - הוחלט כי ימונה בורר שיכריע בעניין. ההסכם שהתקבל טעון אישור של מועצת העיר, אך סביר כי האישור יתקבל.

האצטדיון נבנה במזרח נתניה, סמוך לשכונת קרית השרון, והוא יכלול 20 אלף מושבים. מימון הבנייה אמור להתקבל ממכירת אצטדיון מכבי נתניה ליזמים, שיבנו במקומו 350 יחידות דיור, וכן מתרומות וממועצת ההימורים בספורט, שהבטיחה מימון של כ-35 מיליון שקל לפרויקט.

מחברת רמט לא התקבלה תגובה בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully