וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן סובל מנפיחות בקרסול

1.12.2008 / 23:16

בלם מכבי חיפה יעבור בדיקות ביום רביעי. המנכ"ל איתמר צ'יזיק תקף בחריפות את הגוף המנהל את הכדורגל הישראלי. מור דהאן יושאל לסכנין

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי חיפה קיימה הבוקר (שני) אימון ראשון אחרי הניצחון על מועדון ספורט אשדוד ביום שבת האחרון. במועדון מרוצים מאוד מקצב מכירת הכרטיסים למשחק מול הפועל תל אביב ביום שני ועד כה נמכרו כ-2,500 כרטיסים. השחקן היחיד שנעדר מהאימון היום הוא מוחמד גדיר ואילו ניר דוידוביץ', המחלים בקצב הדרגתי מפציעה, ערך אימון אישי.

מי שעוד הצטרף אל רשימת הפצועים הוא הבלם דקל קינן, שסובל מנפיחות בקרסול. כשסיים הבלם את האימון הוא לא ייחס לפגיעה בקרסולו משקל רב. אחר כך הגיעו הכאבים והנפיחות וכרגע לא ברור מצבו. ביום רביעי בבוקר ייערכו לו בדיקות מקיפות.

בחיפה בונים על המשחקים מול בית"ר והתל אביביות

המנכ"ל איתמר צ'יזיק שוחח עם התקשורת לפני האימון כאשר עיקר השאלות הופנו לכיוון חילוקי הדיעות בין מכבי חיפה להתאחדות לכדורגל. קודם לכן התייחס המנכ"ל לקבוצתו ואמר: "אנחנו במאבק לגיטימי על האליפות. האמנתי ואמרתי גם בתחילת העונה שחיפה תאבק על כל התארים. אבל אני מציע לא לדבר עכשיו על אליפות. אנחנו בונים קבוצה צעירה ודינמית והחשיבות היא ארוכת טווח".

על הצעירים, שמעמדם עשוי להתערער אם יגיעו שחקני רכש בינואר, אמר המנכ"ל: "בינתיים אף אחד לא מצטרף. ברור ששיתוף הצעירים היא מדיניות מתמשכת. מחלקת הנוער שלנו בונה את עצמה על בסיס האסטרטגיה של מאמן הקבוצה הבוגרת, שמבקש שחקנים בעמדות מסוימות. אפשר לראות את העתיד בעוד 5-6 שנים. המטרה של מחלקת הנוער היא לייצר לקבוצה הבוגרת ואני שמח שממוצע הגילאים הוא נמוך יחסית".

על מפגש הצמרת מול הפועל תל אביב אמר צ'יזיק: "המשחקים מול בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב או מכבי תל אביב תמיד היו מסקרנים. בעונה שעברה המגרש היה חצי ריק ולשמחתי עכשיו הכל התעורר. מכרנו 4,500 מנויים ונראה לי שגם נוכל לשלש את כמות מכירת הכרטיסים. המהלך השיווקי הכי נכון בכל חברה עסקית הוא 'אם יש הצגה טובה - האולם מלא'".

צ'יזיק תוקף

בהמשך תקף צ'יזיק את ההתאחדות ופירט אודות המכתב ששלח ליו"ר אבי לוזון: "כתבתי את המכתב מתוך כעס. ההתאחדות איננה מתייחסת בכבוד ראוי לקבוצות ליגת העל, שבלעדיהן אין כדורגל בישראל. כתבתי על הליקויים ואן יו"ר ההתאחדות החליט לתקוף אותי אישית, שיבורך.

"במסיבת העיתונאים הראשונה של ההתאחדות אמר אורי שילה שבכוונתו לכנס פורום של מנכ"לי הקבוצות ולהתייחס אליהם יותר. אף אחד לא כינס אותנו ונראה את ההתאחדות משווקת את הטלוויזיה בעצמה בשנה הבאה. תתארו לכם מה יקרה כשיתקיים משחק בין קבוצות מסוימות. בכדורגל יש 4 או 5 קבוצות שמכניסות כסף לכדורגל ולליגת העל. הטוטו עשה את עבדותו בהסכם עם ההתאחדות ואין לי טענות אליו. אבל ההסכם הוא בושה והוא מבייש את הליגה ואת הקבוצות ורובן חתמו עליו רק כי הן צריכות את הכסף.

"חבל שלא סופרים את יעקב שחר, שהשקיע 100 מיליון שקלים במועדון. מכבי חיפה העמידה את הכדורגל הישראלי בטופ של אירופה והיא אחת מהקבוצות הבכירות שמייצגות אותו בכבוד. באופן פרופורציונלי, צריך להתייחס גם לדרישות שלנו. לצערי זה לא נעשה. ניאבק על עמדותינו. בשום ליגה בעולם לא מופיע סמל כמו של הטוטו על חולצות הקבוצות ואני פשוט מצר על כך. חברת הונדה תורמת פי 10 מהטוטו ואנחנו מבקשים איזון. מי שחושב שיש כאן עניין של אגו, טועה. אין כאן לא עניין של כבוד ולא של אגו".

דובר ההתאחדות לכדורגל, גיל לבנוני: "קצנו בקשקושיו של צ'יזיק שממחזר את עצמו בכל פעם מחדש. אם זכרונו מתעתע בו על פורום המנכל"ים שהוא טוען שלא התקיים הוקם מחדש על ידי מנכ"ל ההתאחדות אורי שילה. מעבר לכך, טענותיו אינן שוות התייחסות, הן ממוחזרות. אנחנו מאחלים לו הצלחה ושימלא את קריית אליעזר בכל שבת".

במכבי חיפה ביקשו להגיב על הדברים ואמרו: "במקום להתייחס לגופו של עניין, לצערנו - ההתאחדות בוחרת להתייחס לגופו של אדם. דבר שלבטח לא יסייע להתקדמות הכדורגל בישראל".

בלם מכבי חיפה מור דהאן, יחל להתאמן עוד כשבועיים בקבוצת בני סכנין. ביממה האחרונה התקבלה הסכמה עקרונית שדהאן יושאל לסכנין עד תום העונה, ויחזור לחיפה בעונה הבאה, וזאת כדי שיצבור דקות משחק. מאמן סכנין, אייל לחמן, מעריך את דהאן וצפוי להעניק לו דקות משחק. כל שנותר כדי להשלים את העסקה הוא לחתום על טופס ההשאלה.

עדכון אחרון: 1.12.08, 23:16

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully