וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: גם לואיוויל בנופלות

1.12.2008 / 10:57

הקבוצה של ריק פיטינו הפסידה בבית 54:68 לווסטרן קנטאקי. הפסד מביך גם למישיגן סטייט, ניצחונות קלילים לצפון קרוליינה וקונטיקט

השבוע השלישי של העונה הסתיים, ואיתו טורנירי פתיחת העונה השונים.מעתה ועד פתיחת משחקי החטיבות בינואר ינסו המדורגות לרשום כמה שיותר ניצחונות לשיפור הרזומה במשחקים החוץ חטיבתיים, ולהימנע ממעידות לא צפויות.

מי שכבר מעדו השבוע והצטרפו ל-UCLA כמדורגות טופ 5 שלא חיכו אפילו עד דצמבר כדי לספוג את הפסד הבכורה שלההן היו לואיוויל שהושפלה בבית על ידי ווסטרן קטנאקי, ומישיגן סטייט שעשתה בושות עם תבוסה למרילנד. ליתר המדורגות הבכירות היו חיים קלים יותר השבוע, כשאוקלהומה וגונזאגה אותתו ברצינות על כוונתן להחליף את הנופלות בצמרת הגבוהה.

הפסד קארדינלי

לואיוויל - ווסטרן קנטאקי 68:54

המדורגת שלישית הופתעה כבר במשחקה השלישי העונה, וכרגע החלומות של ריק פיטינו על הפיינל פור נראים רחוקים מתמיד. ווסטרן קנטאקי, אחת הסינדרלות הגדולות של טורניר המכללות האחרון בו דהרה עד הסוויט סיקסטין, נשארה קרובה לקארדינלס במהלך המחצית הראשונה המנומנמת, והשתלטה על המשחק בעשר הדקות האחרונות. ההגנה הלוחצת של ההילטופרס תיסכלה את המקומיים, שקלעו רק ב-27 אחוזים עלובים מהשדה.

אי ג'יי סלוטר כיכב בצד ההתקפי עם 25 נקודות, סטפון פטיגרו היה אחראי על העבודה בצבע עם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים. טרנס וויליאמס קלע 19 למפסידים, ארל קלארק הוסיף 11 נקודות ו-11 ריבאונדים.

גונזאגה - טנסי 74:83

גמר הטורניר המסקרן באורלנדו הפגיש שתי קבוצות שאפתניות, ובסיום גונזאגה הצליחה לגרד את הניצחון ששמר אותה בטופ 10 והרחיק משם את טנסי. הבולדוגס מסדרים לעצמם בכל שנה לו"ז משחקים קשה במיוחד כדי לצבור הישגים לרזומה לפני שהם יוצאים לטיול הנקרא משחקי החטיבה ב-WCC החלש, ועד כה העסק דופק עבור מארק פיו ושחקניו.

גונזאגה ברחה ליתרון של 18 נקודות בתחילת המחצית השניה עם דקות טובות של סטיבן גריי מהספסל לפני שקאמבק של הוולטס המהירים הקטין את הפער ל-71:77 שתי דקות לסיום. הזאגס שמרו על קור הרוח שלהם בקרב זריקות העונשין של הדקה האחרונה, והנחילו לברוס פרל הפסד בכורה. גריי קלע 19 למנצחים, מאט בולדין הוסיף 17. טיילר סמית' הוביל את טנסי עם 17 ונעזר ב-16 של הפרשמן סקוטי הופסון.

אוקלהומה - פרדו 82:87 (אחרי הארכה)

בלייק גריפין התקשה מול ההגנה הקשוחה ביותר שפגש השנה, אבל עדיין הצליח לסיים עם 18 נקודות (5 מ-13 מהשדה) והוסיף לא פחות מ-21 ריבאונדים בדרך לזכייה בטורניר ה-NIT החגיגי במדיסון סקוור גארדן.

גריפין החטיא שלוש זריקות עונשין קריטיות בדקות הסיום, אבל נעזר במשחק מצוין של הפרשמן המבטיח ווילי וורן שקלע 22 נקודות וב-19 נהדרות של אחיו הגדול טיילור גריפין. פרדו נתנה את כל מה שיש לה אבל החמיצה הזדמנות לנצח את המשחק בזמן החוקי, ולא יכלה לסונרס בהארכה. איטוואן מור הוביל את המפסידים עם 22 נקודות.

תוצאות נוספות

מישיגן סטייט, המדורגת חמישית, הגיעה כפייבוריטית לטורניר באורלנדו אבל הובכה מול מרילנד שהתעללה בספרטנס עם 62:80 בעזרת ריצה מטורפת במחצית השניה. בהמשך השבוע התאוששה מישיגן סטייט עם ניצחונות על אוקלהומה סטייט ו-וויצ'יטה סטייט.

המדורגת ראשונה צפון קרוליינה סידרה לעצמה טיול קליל במיוחד בניצחון 48:116 על צפון קרוליינה אשוויל הזערורית, ואיפשרה לטיילר הנסברו המתאושש לנוח במשך כל 40 הדקות. קונטיקט, הדולקת בעקבותיה, לא התקשתה עם 58:88 על בריאנט וקיבלה 16 נקודות ו-12 ריבאונדים מהאשים ת'אביט. פיטסבורג הציגה את ההגנה הקשוחה שלה עם 43:57 על וושינגטון סטייט בגמר טורניר ה"לג'נד קלאסיק"

אריזונה סטייט ספגה הפסד בכורה בחצי גמר טורניר אנהיים עם 87:78 מול ביילור למרות 32 נקודות של ג'יימס הארדן, שהתעלה על עצמו עם 40 נקודות למחרת בניצחון 58:88 על UTEP. וויק פורסט המרשימה זכתה בטורניר עם 74:87 על ביילור. נוטרדאם הסתדרה ללא לוק הארנגודי הסובל מדלקת ריאות בניצחון 61:93 על פורמן.

שידורים השבוע

בלילה שבין שלישי לרביעי נקבל מ-ESPN שני שידורים ישירים ממפגשי ה-ACC נגד הביג 10: ב-2:00 יפתחו מיאמי ואוהיו סטייט את הלילה ב-2:00, וב- 4:00 יגיע המפגש המרתק בין פרדו לדיוק. בלילה שבין רביעי לחמישי ב-4:30 נסתפק במשחק בין נורת'ווסטרן לפלורידה סטייט. בלילה שבין שבת לראשון ב-1:00 נזכה לעוד הצצה על מיאמי, שתתארח בלקסינגטון אצל קנטאקי.

ב-FOX ישדרו לנו בשידור חוזר את וושינגטון נגד אוקלהומה סטייט ביום שישי ב-22:00, ישתפרו עם שידור ישיר של וושינגטון סטייט נגד ביילור בלילה שבין שבת לראשון ב-5:30, ועם שידור מוקלט של גונזאגה נגד אינדיאנה ביום ראשון ב-16:00. בלילה שבין ראשון לשני נקבל שידור ישיר של אורגון נגד קנזס סטייט ב-5:30, ומיד אחריו שידור מוקלט על אריזונה סטייט נגד נברסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

דירוג AP אחרי השבוע השלישי

1. צפון קרוליינה
2. קונטיקט
3. פיטסבורג
4. דיוק
5. גונזאגה
6. אוקלהומה
7. נוטרדאם
8. טקסס
9. פרדו
10. טנסי
11. לואיוויל
12. UCLA
13. מישיגן סטייט
14. קסבייר
15. ווייק פורסט
16. סירקיוז
17. וילאנובה
18. ממפיס
19. אריזונה סטייט
20. ג'ורג'טאון
21. מיאמי
22. דייוידסון
23. פלורידה
24. ביילור
25. מרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully