וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל דיין פוטר מקרית שמונה

יצחק סולומון

30.11.2008 / 16:24

יו"ר הקבוצה איזי שירצקי הודיע למאמן על הפסקת עבודתו במטרה לזעזע את המערכת. הועלו שמותיהם של בן שמעון ורוני לוי

יושב ראש עירוני קרית שמונה, איזי שירצקי, זימן היום (ראשון) את מאמן הקבוצה לפגישה והודיע לו על הפסקת עבודתו. שירצקי הבהיר למאמן כי אינו מקבל את התבוסות האחרונות, ובעיקר את היכולת הירודה אותה מגלה הקבוצה. שירצקי אמר לדיין כי אינו יכול להמתין עד לחיזוק בחודש ינואר. בקריה סיפרו כי דיין, למרות שלא אהב לשמוע את הדברים, לא התווכח עם שירצקי, שביקש לזעזע את המערכת.

בקרית שמונה כבר נזרקים לחלל האוויר שמות של מאמנים שעשויים להחליף את דיין. בין השמות שנזרקו בשעה האחרונה: רוני לוי, ניצן שירזי ושמעון הדרי. יחד עם זאת בקרית שמונה לא כל כך מאמינים שלוי ושירזי יגיעו, מה שהופך את הדרי לאחד השמות החמים, למרות שהוא עובד כרגע במכבי הרצליה. גם שמו של רן בן שמעון הוזכר, אם כי גורמים בקריה אמרו כי שירצקי לא ימהר להחזיר אותו, לאחר שנטש בקיץ למכבי תל אביב.

בהודעה שהוציאה הקבוצה נמסר: "לאור התוצאות שהשיגה הקבוצה מתחילת העונה, ושרשרת ההפסדים האחרונה, אשר הביאה את הקבוצה למיקומה הנוכחי בתחתית טבלת ליגת העל, החליט המועדון לבצע שינוי בעמדה המרכזית במועדון, עמדת המאמן. ברוח הדברים הוחלט על סיום עבודתו של דיין כמאמן קרית שמונה. המועדון מודה למישל על התקופה בה אימן ומאחל לו הצלחה בעתיד".

מישל דיין אפשר היום לחניכיו יום חופשי, כדי לעכל את התבוסה בפתח תקווה, השנייה ברציפות. שחקנים בקבוצה חזרו והאשימו את עצמם באחרית למצב. "אם מישל ישלם את המחיר זה יהיה על המצפון שלנו", אומר שחקן בקריית שמונה, "רק השחקנים אשמים במצב. אנחנו לא פוגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully