וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל דיין פוטר מאימון קרית שמונה

יצחק סולומון

30.11.2008 / 16:11

הבעלים איזי שירצקי זימן את המאמן הירושלמי לשיחה והודיע לו על הפסקת עבודתו. גורם בקבוצה: ""איזי לא יכל להתעלם ממצב הקבוצה"

יושב ראש עירוני קרית שמונה, איזי שירצקי, זימן היום (ראשון) את מאמן הקבוצה לפגישה. בסביבתו של המאמן טענו כי מדובר בפגישה שגרתית שתוכננה עוד לפני התבוסה אתמול, 3:0, להפועל פתח תקווה. גורמים בקריה לא שללו את האפשרות שבמהלך הפגישה יודיע שירצקי לדיין על הפסקת עבודתו וכך אכן היה.

"איזי לא יכול היה להתעלם מהתוצאות המבישות וממצב הקבוצה", אומר היום גורם בקריית שמונה. יחד עם זאת, שירצקי ידוע כאחד שלא ממהר לפטר מאמנים, ופיטוריו של דיין מהווים הוכחה לכך שטעה בקיץ האחרון, כאשר החליט במפתיע להחתים אותו. "גם כשהחתמתי את רן בן שמעון היו כאלה שאמרו מי זה רן ומה הוא עשה", התבטא שירצקי בקיץ, "כמו שלרן לא נתנו סיכוי והוא הצליח, כך אני מאמין שגם מישל יצליח", אמר.

מישל דיין אפשר היום לחניכיו יום חופשי, כדי לעכל את התבוסה בפתח תקווה, השנייה ברציפות, מבלי לדעת כיצד יימשך היום שלו. שחקנים בקבוצה חזרו והאשימו את עצמם באחריות למצב. "אם מישל ישלם את המחיר זה יהיה על המצפון שלנו", אמר שחקן בקריית שמונה לפני ההודעה, "רק השחקנים אשמים במצב. אנחנו לא פוגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully