וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאשה אפשר להתגרש, מקבוצה לא

קובי פרחי

30.11.2008 / 15:28

מכבי יפו קביליו שוב הפסידה, אבל הפעם לא זה מה שמטריד את קובי פרחי, אלא בעיית הזוגיות שיוצרים אביבי זוהר ושאר האלילים

אינעל רבאק ערס. כן כן, אלה מילות הפתיחה שלי. שוב הפסדנו ביום שישי. חשבתי לכתוב על זה, אבל בכל פעם שניסיתי לגעת במקלדת נשרפה לי היד מעצבים, החלטתי לוותר. אני פשוט אשא תפילה, בשישי הבא חוזרים לניצחונות. מכבי יפו תצליח כי אין שום אפשרות אחרת. בינתיים, כדאי שאכתוב על נושא אחר.

שש פעמים דחיתי את פרסום הטור העוסק בנושא הזה, בכל שבוע היה זה סיפור כזה או אחר, חם וחשוב יותר שהיה עלי לספר, ואולי כבר כאן טמונה לה הבעיה. על איזו בעיה אני מדבר? בעיות בחיי הזוגיות, בגלל קבוצת כדורגל. אין בכלל ויכוח שהאישה ירדה בסולם סדר העדיפויות שלנו מאז שהקבוצה חזרה לשחק. יחד עם זאת, אני עדיין חוכך בדעתי אם אפשר להתגרש בגלל קבוצת כדורגל, זה נשמע לי לא הגיוני, אולי הקבוצה הייתה הטריגר, "הקש ששבר את גב הגמל" בבעיה שכבר הייתה קיימת מקודם. אבל בעצם, מה אני מבין מהחיים האלה? אני רווק.

אני מכיר מספר אוהדים שלנו שלדבריהם מכבי יפו היא הסיבה לגירושים שלהם או לכל הפחות לחוסר שקט השורר בבית. כשחקרתי את הנושא יותר לעומק, התלוננו עשרות אוהדים שהחפירות מצד האישה גדלו שבעתיים מאז שהקבוצה חזרה לחיים. "אולי תצא כבר מהאינטרנט?", "אתה מדבר רק על כדורגל", "תלך לישון עם מכבי יפו", "עם מי התחתנת? איתי או עם אביבי זהר?". כל אוהד של יפו שיש לו בת זוג שמע כבר את המנגינה הזאת.

חלק גדול מאוהדינו התחתנו בימי 9 שנות המוות הקליני של יפו, ולטענתם האישה בעצם מעולם לא הכירה את הצד המשוגע של בעלה, היא מעולם לא תארה לעצמה שהוא יטפס על גדרות, יחזור הביתה צרוד, ייעדר מהבית לעיתים תכופות ומצב הרוח שלו יהיה תלותי בחבורת גברים שרודפים אחרי כדור. לפני חודש הכרתי מישהי, החלטתי להכיר לה גם את מכבי יפו, שלא יהיו הפתעות אחר כך. הבאתי אותה למשחק, ומצאתי את עצמי נבוך. הטורים (במילעיל) שלי ירדו לפחות בחצי, ישבתי בצד, רגוע מהרגיל והעדפתי בפעם הזאת לא לקשור את הצעיף לראש. למרות כל זאת, בסוף המשחק היא אמרה לי: "לא תיארתי לעצמי שאתה מכיר קללות כאלה". אוהדי יפו גם לא גילו כלפיי רחמים אחרי המשחק. "פרחי, תשאיר את הפרגית בבית", היה שמו של אשכול שנפתח מיד אחרי המשחק בפורום הרשמי באינטרנט. הקשר איתה נגמר אחרי שבוע.

אז מה אפשר לעשות בנדון? פתרון ראשון הוא לפצות את האישה. זה יכאיב לנו בכיס אבל כנראה יביא שקט הביתה. מתנה, סופ"ש בבודרום או כל בילוי משותף לחיזוק הזוגיות בהחלט יאזן את המצב. אפשרות שנייה היא להכניס את האישה לשיגעון, וזה אפשרי. תשאלו את אורנה, אוהדת שרופה של יפו, או את דפני, האוהדת מספר 1 של קטמון, שתיהן אוהדות בדיוק כמונו, שרופות על הקבוצה ללא תנאי.

אני נוטה לתמוך ברעיון השני, מכיוון שהוא משלב בתוכו גם את האופציה הראשונה. זהו גם בילוי משותף לבני הזוג, כמות הקהל שלנו ביציעים (שהיא גם ככה גדולה) תוכפל והאישה תבין את השיגעון ותיהפך למשוגעת בעצמה. אחיי ורעיי, אוהדי יפו – קנו לאישה מתנה השבוע, תתחילו לעבוד על זה. ולסיום, נשים יקרות – מכבי יפו שוב בחיים - !If you cannot beat them, Join them

* קובי פרחי הוא סולן להקת המטאל הבינלאומית "אורפנד לנד" ובין היתר פרחי הוא אחד מ 283 בעליה של מכבי יפו קביליו ומשמש כדובר הרשמי של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully