וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זאת המקצוענות של מתיאוס?"

דור בלך

30.11.2008 / 13:18

שחקנים במכבי נתניה לא אוהבים לשמוע איך המאמן שלהם משמיץ אותם בתקשורת: "זה כבר מוגזם, הוא גם צריך לכבד אותנו"

בבוקר שאחרי התיקו מול מכבי פ"ת וההשתלחות של לותר מתיאוס באיתי שכטר, שחקני הקבוצה ממורמרים מההתנהלות התקשורתית של מאמנם. "אנחנו מנסים לא להתייחס, אבל זה כבר מוגזם", סיפר שחקן בקבוצה. איתי שכטר עצמו נפגע מאוד מדבריו של מתיאוס, על כך שהוא לא מתאים לאירופה.

"מגיע לו כל הכבוד על הצד המקצועי", סיפר שחקן בכיר אחר, "אבל הוא צריך גם לכבד אותנו. נכון שמה שהוא עשה בתור שחקן אף אחד מאיתנו לא יעשה, אבל לא נראה לי שטראפטוני אמר לו פעם שהוא לא יהיה השחקן הכי טוב בעולם או נתן הערה מגעילה בתקשורת כמו ההערה על כך ששכטר יכול לצאת לאירופה רק בתור חופשה".

"זה לא נעים לשמוע דברים כאלה, אבל זה הסגנון שלו", ניסה להסביר שחקן אחר. "כל עוד יש תוצאות אנחנו צריכים להוריד את הראש ולהמשיך הלאה".

מתיאוס חילק לשחקניו באסיפה היום שאלון בן חמש שאלות אותו צריכים השחקנים למלא ולהחזיר לו ביום שלישי, כשיחזור מביקורו השבועי בגרמניה. בשאלון נשאלו השחקנים מה דעתם על המשחק אמש (שבת), כיצד הקבוצה התכוננה למפגש מול מכבי פ"ת וכיצד זה בא לידי ביטוי על המגרש, מה הקבוצה והשחקן עשו היטב ומה לאו, מה לדעת השחקן הקבוצה יכולה לעשות כדי להשתפר, והאם השחקן מרגיש שהוא מרוכז רק בכדורגל והאם הוא חש מקצוען. כבר אתמול סיפר מתיאוס כי "אנחנו עובדים קשה באימונים אבל לא מביאים את זה לידי ביטוי על המגרש, כנראה שנצטרך לעבוד על זה ולשנות מספר דברים".

"אנחנו נעשה את שיעורי הבית האלה ונעשה הכל כדי להשתפר", הבטיח שחקן בקבוצה. "אבל זה מקצועני ב-100 אחוז להעביר ביקורת על שחקנים בתקשורת?".

אמייה טגה, שנעדר מהמגרשים מהעונה הקודמת, צפוי להתחיל מחר באימוני ריצה על הליכון. בהמשך השבוע צפויים לחזור לאימונים דדי בן דיין ושלו מנשה, ובקבוצה מאמינים כי יהיו כשירים למשחק בשבת מול הפועל פ"ת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully