וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השינוי העונה בחיפה הוא בזכות אלישע לוי"

30.11.2008 / 12:47

יניב קטן מפרגן למאמנו, גם גולסה מוחמא: "מזכיר לי את בניון". 2,000 כרטיסים נמכרו לקראת הפועל ת"א, הארכת חוזהו של לוי תידון בחצי השני של העונה

"כל השינוי שקורה אצלנו העונה הוא בזכות איש אחד - אלישע לוי. הוא האחראי המרכזי למצב שלנו כרגע. אני מקווה שנמשיך בדרך הזו". כך אמר הבוקר (ראשון) הקפטן יניב קטן, זאת בעקבות הניצחון של מכבי חיפה (1:3) אתמול והגדלת הפער מסגניתה, מכבי נתניה. "אנחנו נמצאים במומנטום טוב. השגנו ניצחון חשוב במשחק חוץ קשה", המשיך קטן. "מגיע קרדיט גדול לשחקנים הצעירים, הם מאוד מוכשרים". על אייל גולסה אמר: "יש לו יכולות טכניות גבוהות יחסית לגילו. הוא מזכיר מאוד את בניון".

מחר בבוקר תשוב חיפה לאימונים והיא תתכונן למפגש המסקרן ביום שני הבא מול הפועל תל אביב. "צריך להתכונן למשחק הזה כמו לכל משחק עונה", הסבירו שחקנים בקבוצה. "הפועל במומנטום טוב, אם ננצח – אז אנחנו באמת ראויים, לפחות בשלב הזה, לדבר על אליפות". הקשר ג'ון קולמה, שישב אתמול ביציע, פרגן לחבריו על הניצחון והוא צפוי לחזור להרכב בשבוע הבא. בחיפה מעריכים שלאור היכולת של אייל גולסה, גוסטבו בוקולי עשוי שוב לרדת לספסל. אגב, הבוקר נודע כי קרוב ל-2000 כרטיסים נמכרו לקראת המפגש המסקרן. 1000 כרטיסים יעברו היום להנהלת הפועל תל אביב.

בחיפה היו מרוצים מאוד מהעובדה שהמעקב של אנדרלכט אחר דקל קינן נמשך. יחד עם זאת, במועדון לא מתכוונים לשחרר את הבלם במהלך חלון ההעברות. גולסה, יחד עם בירם כיאל ופיטר מסיללה, הרשים גם הוא את הסקאוט הבלגי.

בקבוצה עדיין טוענים כי הארכת חוזהו של אלישע לוי תעלה לדיון רק בחלק השני של העונה ולא במהלך חודש דצמבר. "למרות הפרסומים אף אחד לא דיבר עם המאמן ולא התקבלו החלטות", הבהירו במועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully