וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורס ירה לעצמו ברגל. לא, באמת

30.11.2008 / 19:17

התופס של הג'איינטס, שממילא לא היה אמור לשחק בוושינגטון, ירה בטעות בירכו במועדון לילה ביום שישי. עלול להיאסר לתקופה ארוכה

הרבה עליות וירידות ידעה ניו יורק ג'איינטס במערכת יחסיה עם התופס הסורר פלקסיקו בורס. בורס, תופס הטאצ'דאון המנצח בסופרבול האחרון, נכנס לעונה כשהוא מסוכסך כספית עם הג'איינטס, לאחר מכן הושעה ונקנס בשל בעיות משמעת, נפצע וכעת הוא עומד בפני אתגר חדש - להחלים מפציעת ירי.

בורס נפצע ביום שישי ברגלו במועדון לילה, כשירה בטעות בירכו. הוא פונה לבית החולים, משם נמסר כי הפציעה לא מסכנת את חייו. "אנו מודעים למקרה, היינו בקשר עם פלקסיקו זמן קצר לאחר מכן", מסרו הג'איינטס בהודעה רשמית. הם סירבו להרחיב ונימקו מדוע: "המקרה עשוי להגיע לחקירת המשטרה, ואנו מעדיפים לא לדבר עליו בשלב זה".

בורס לא היה מתוכנן לשחק ממילא ביום ראשון נגד וושינגטון. כנראה שהוא רצה לוודא שלטום קאפלין אין תוכניות לגביו. בכל מקרה, הצרות שלו גדולות בהרבה כעת. ג'יי גלייזר מרשת "פוקס" דיווח כי לבורס אין רישיון להחזקת נשק במדינת ניו יורק, ולפי חוק שהוציא ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג לפני מספר שנים, העונש האוטומטי החל על מי שנשא נשק בעיר ללא רישיון הוא 3.5 שנות מאסר. הג'איינטס גם ינסו למשוך את מענק החתימה ולבטל את יתרת חוזהו.

עדכון אחרון: 30.11.08, 19:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully