וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזורי לשחקנים במחצית: "בושה איך שאתם משחקים"

מאמן מכבי פ"ת זעם על שחקניו אחרי 45 הדקות הראשונות, אבל היה מרוצה בסיום ה-0:0 מול נתניה: "לאחר ההרחקה שיחקנו בשביל הנקודה"

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא עזורי, השתולל היום (שבת) בחדר ההבשלה של הקבוצה במהלך מחצית המשחק מול מכבי נתניה. עזורי ביקר את שחקניו תוך שהוא דופק על לוח המשחק ועל פי עדות השחקנים "כמעט שבר אותו". המאמן אמר לשחקנים: "מה שאתם עושים על המגרש לא נראה כמו כדורגל. תגיו לי איך אתם משחקים? בושה איך שאנחנו נראים. עכעשיו תעלו למחצית השנייה". שחקנים בקבוצה אמרו כי זו הפעם הראשונה העונה בה נראה עזורי כל כך עצבני.

אולי לאור העובדה שלא רצה לאבד את המומנטום אחרי התיקו מול בית"ר בטדי ולאור העובדה שלקבוצה מצפה משחק חוץ נוסף בסכנין, עזורי הורה לשיחקני לרדת אחורה במטרה להוציא נקודה אחרי ההרחקה של עאמר בדקה ה-55.

בסיום המשחק הודו ראשי הקבוצה לשחקנים על ההקרבה והמאמן אמר כי הוא מאוד מרוצה מהיכולת שהפגינו במחצית השנייה."היה צריך לעשות שינוי ועזורי עשה אותו בזמן", גוננו במועדון על המאמן.

עזורי אמר היום אחרי המשחק: "לאחר ההרחקה שיחקנו בשביל הנקודה ועשיתי את כל הפעולות הדרושות כדי להשיג תיקו, אבל אני מאוכזב מהחצי הראשון בו לא שיחקנו את הכדורגל שלנו. זו הייתה מחצית רעה מאוד מבחינתי".

לגבי הפנדל שנשרק לחובת קבוצתו, אמר המאמן האורח: "כעסתי על כך שנשרקה קרן לזכות נתניה כשהקוון סימן על כדור חוץ וזה הוביל לפנדל, אבל עברנו את זה ואנחנו מכבדים את השופט". לגבי איבוד הנקודות לאחרונה, הוסיף: "כל הליגה הזו צמודה כרגע. אני מקווה שהקבוצה שלי תשתפר וכך נחזור ונשיג עוד ועוד ניצחונות".

לפני הפנדל שנשרק לחובת הקבוצה, פנה השוער אוהד כהן לקוון עבד אל עוברה, שסימן בכלל על כדור חוץ, וצעק בכעס: "אתה יודע שלא הייתה כאן קרן, איך אתה נותן לזה לקרות?". אל עוברה המופתע ענה בתגובה: "מה אני יכול לעשות?"

הקשר לירן כהן, שלא מקבל דקות רבות העונה, עשוי לעזוב את הקבוצה במהלך חלון ההעברות הבאר בינואר, אם יקבל הצעה טובה מקבוצה אחרת. המו"מ עם עזורי הוקפא עד להודעה חדשה לאור מצבה של הקבוצה, שמעוניינות שלשמור על דומיננטיות במחזורים הקרובים.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully