וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "באנו למשחק קשה ועשינו אותו קל"

29.11.2008 / 21:03

מאמן חיפה, שהתגברה 1:3 על אשדוד בחוץ, מסתכל כבר לעבר הפועל ת"א בשבוע הבא. מזרחי: "ראינו כמה אנחנו שבריריים מבחינת האופי"

מכבי חיפה חגגה היום (שבת) לא רק את הניצחון 1:3 על מ.ס. אשדוד אלא גם את העובדה שאת פתיחת הסיבוב השני ברגל ימין היא עושה כשכעת היא מקדימה בשתי נקודות את מכבי נתניה שאיבדה נקודות. מעבר לכך, היציאה מהמיני משבר הושלמה כשהירוקים השיגו ניצחון שני ושבעה שערים בשבועיים מאז ההפסד מול נתניה והתיקו נגד קרית שמונה.

ת'מבינקוסי פנטאני, אייל גולסה ובירם כיאל שוב הראו מדוע הם נמצאים במקום הראשון בליגה נגד קבוצה שנחשבה לאחת המסוכנות ערב המחזור. אז אשדוד אולי תאיים על הקבוצות האחרות, אבל אלישע לוי מסמן וי שני על המפגשים נגד אשדוד, אחרי שגם בסיבוב הראשון קבוצתו ניצחה 1:3 בקרית אליעזר.

סקאוט של אנדרלכט הבלגית, שעקב אחר דקל קינן במשחק הנבחרת מול חוף השנהב, הגיע הערב לאשוד ביחד עם סוכנו הישראלי גלעד קצב על מנת להמשיך ולעקוב אחריו. קינן אמר: "טוב לי במכבי חיפה, אבל ברור שהשאיפה שלי היא לצאת לאירופה"

"אנחנו נמצאים בתקופה טובה מאוד", אמר אלישע לוי בסיום. "באנו למשחק קשה ועשינו אותו קל. הנענו את הכדור בסבלנות ועשינו שערים יפים. עברנו משוכה לא קלה ואנחנו רוצים כעת להמשיך הלאה". על השילוב של הצעירים, ששוב הראו מה הם יודעים, הוסיף: "למכבי חיפה יש מאגר של שחקנים צעירים ואנחנו צריכים להשתמש בהם. יש פה קבוצה מאוד מאוזנת, שחקנים יותר ותיקים כמו קטן וחרזי ושחקנים יותר צעירים".

אייל גולסה, שכבש את השער השני של חיפה אחרי מבצע אישי מרהיב, הצטנע ואמר: "אני שמח שאלישע לוי נותן לי צ'אנס לשחק בהרכב. אני חושב שכל ילד חולם להיות בהרכב של חיפה. כולם יותר מבוגרים ממני בקבוצה והם נותנים לי ביטחון".

אלון חרזי התייחס לכוכב הצעיר ואמר: "אייל שחקן מאוד מוכשר שאוהב ללמוד. הוא מתאים לרמות האלו של הכדורגל, אבל בינתיים שישאר צנוע".

מזרחי: "נחשוב, נעשה ונתחזק"

יוסי מזרחי היה מאוכזב מהעובדה שקבוצתו לא המשיכה את המומנטום הטוב בבית, שגם אשדוד משיגה את רוב נקודותיה. מזרחי הסביר: "במחצית הראשונה היינו טובים וחיפה לא הגיעה להזדמנויות. חיפה זו קבוצה טובה מאוד. לצערי הרב ספגנו מיד עם פתיחת המחצית השנייה וראינו כמה אנחנו שבריריים מבחינת האופי.

"חבל מאוד כי חיפה שיחקה מצוין במחצית השנייה ומגיע להם כל הקרדיט. בינואר נדבר על חיזוק. אנחנו צריכים לחזור ולהביא נקודות. חבל מאוד שלא עשינו את זה היום בבית, אבל נחשוב, נעשה ונתחזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully