וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ”ת: ניסיונות לסולחה בין אבוחצירא לאוהדים

האוהדים שרקו לחלוץ בוז אחרי שרב עם אוזן על הפנדל מול ק"ש, וזה ירק לעברם והפנה אצבע משולשת. בקרית שמונה יגבו את דיין

עימות חריף בין שמעון אבוחצירא לאוהדי הפועל פתח תקוה נרשם הערב (שבת) בסיום משחק הניצחון של הקבוצה על עירוני קרית שמונה (0:3). החלוץ ביקש מאורי אוזן לבעוט את הפנדל בדקה ה-90, אך נתקל בסירוב מצידם של המגן וגם של המאמן אלי מחפוד. נמשך גם לאחר בעיטת הפנדל, כשאוזן רץ אל השחקן וניסה לעוד אותו ואילו אבוחצירא עשה תנועה של סירוב.

הקהל, שהבחין במהלך של השחקן, לא אהב את האקט האנוכי ושרק לו בוז. אבוחצירא, בתגובה, ירק על האוהדים וסימן לעברם אצבע משולשת. בפתח תקוה אמרו: "נגיב בהתאם ולא נעבור על כך לסדר היום. אבוחצירא לא היה צריך להתנהג כך, אבל גם הקהל צריך לזכור שמדובר בשחקן שכבש 9 שערים עד עכשיו".

בירידה לחדר ההלבשה האשים אבוחצירא את אוזן על כך שלא איפשר לו לבעוט והתעמת איתו. המגן ניסה להסביר לו שמדובר בהחלטה קבוצתית, אולם החלוץ התקשה להירגע. מספר אוהדים המתינו מחוץ לחדרי ההלבשה וקיללו את אבוחצירא.

בסיום המשחק שוחח רונן אלעד עם המנכ"ל אפי צפריר בעקבות הארוע והשניים החליטו כי יש צורך לטפל באופן מיידי בסכסוך בין החלוץ לבין האוהדים. במהלך השבוע הקרוב ינסו לערוך סולחה בין השחקן לקהל. בפתח תקוה אומרים שבמשך כל העונה היו הקנטות מצד האוהדים לעבר אבוחצירא והגיע הזמן לשים לזה סוף.

מבחינת החלוץ הצעיר זו לא הפעם הראשונה בה הוא מעורב בפרשיות דומות. במשחק גביע הטוטו לפני קרוב לשנתיים הוא התעמת עם ניר דוידוביץ' ועשה הצגה גדולה שזיכתה את השוער בכרטיס האדום הראשון בקריירה שלו. מוקדם יותר השנה התגרה אבוחצירא במשך דקה ארוכה באוהדי הפועל תל אביב אחרי שער שכבש נגדם.

מאמן הקבוצה, אלי מחפוד, התייחס לתקרית ואמר: "זה לא נעים. כל הנושא יטופל במסגרת המועדון". על המשחק אמר המאמן: "היום שיחקנו כמעט מושלם. טוב שחזרנו לנצח בבית ועוד עם יכולת כזאת. נתנו היום פשוט משחק גדול".

שחקן בקרית שמונה: "היינו צריכים להפסיד 8:0"

שחקני עירוני קריית שמונה היו בהלם לאחר התבוסה להפועל פתח תקווה. זה השבוע השני שחניכיו של מישל דיין סופגים שלישייה, מה שמעיד יותר מכל על ההגנה הגרועה של הקבוצה. "אם לא נתעורר נמצא את עצמנו בליגה השנייה", אמר הערב שחקן בקבוצה. עבור קריית שמונה היה זה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

"אנחנו צריכים להודות להפועל פתח תקווה, כי התוצאה משקרת. היינו צריכים להפסיד 8:0, היינו חושך היום", מודה שחקן בקרית שמונה. המאמן דיין: "לא יכול להיות שנספוג שערים כאלה קלים". הקשר גיא צרפתי: "אנחנו סופגים שערים קלים מדי בדקות המוקדמות ואחר כך קשה לנו לחזור למשחק"

בקריה הופנו טענות למאמן מישל דיין, על כך שעלה בהרכב עם אגודה קאובינה, שאמור לעזוב בחודש הבא. "עם כל הכבוד, קאובינה לא שחקן ברמה של ליגת על", אמר שחקן בקבוצה. קאובינה הוחלף עוד במחצית הראשונה. שחקנים בקבוצה מתחו ביקורת על יכולתו של עומר פרץ, שהיום עלה כמחליף, ומתחילת העונה מגלה יכולת לא משכנעת.

בקרית שמונה נותנים גיבוי מלא למישל דיין. "מישל הכניס אותנו לבוץ, מישל יוציא אותנו משם", אומר גורם בקריית שמונה. גם היושב ראש, איזי שירצקי, לא ימהר לעשות זעזוע, שכן הדבר ייחשב כהודאה בכישלון הבחירה שלו בקיץ. גורם בקרית שמונה: "איזי לא מאשים את מישל. הוא מחזיק ממנו. השחקנים אשמים במצב הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully