וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס על שכטר: "זה שחקן של נבחרת ישראל?"

דור בלך

29.11.2008 / 19:40

מאמן מכבי נתניה לא אהב את צורת המשחק של החלוץ ב-0:0 מול מכבי פ"ת והבהיר זאת לאנשי הספסל. "שייצא לאירופה כשיהיה שבוע חופש"

אכזבה גדולה במכבי נתניה בעקבות התיקו 0:0 הערב (שבת) במשחק הבית מול מכבי פתח תקוה. המארחים השאירו את מאזן הבית שלהם על שני ניצחונות בלבד במשחק חלש, ואף החמיצו פנדל מרגלי רביד גזל. במהלך המשחק, אחרי הרמה לא מוצלחת של איתי שכטר, סינן מאמן נתניה לותר מתיאוס לקרוביו בספסל שאלה רטורית וצינית: "זה שחקן של נבחרת ישראל?"

לאחר מכן נשאל מתיאוס על העניין והודה: "אמרתי את זה, אבל לא התכוונתי רק אליו. יש לנו עוד שחקני נבחרת שלא הצליחו להעביר מסירה אחת טובה היום. אם שכטר רוצה לצאת לאירופה", הוסיף המאמן, שייצא בעצמו לגרמניה כבר הערב וישוב לאימוני הקבוצה רק ביום שלישי, "הוא יוכל לעשות את זה כשיש לנו שבוע חופש".

על המשחק החלש של קבוצתו, אמר מתיאוס: "אני לא חושב שאנחנו מדברים על אליפות. אנחנו מועדון קטן שצריך לעבוד קשה מאוד. יש קבוצות אחרות ברמה גבוהה והן נאבקות על האליפות. חבל לי שמה שאנחנו עושים באימונים לא עובד על הדשא, אך למרות זאת אנחנו לא צריכים פסיכולוג אלא רק לעבוד קשה. המאמן הגרמני התייחס גם לגבי ניפויו מההרכב של לואיס מארין: "דיברתי עם לואיס והסברתי לו שבמשחק הזה צריך שחקנים יותר מהירים למערך אופנסיבי. אני מעריך אותו והוא אחד הקפטנים שלי על המגרש".

שטראובר: "אנחנו חמורים שלא ניצחנו"

"זה מסוג המשחקים הקשים שצריכים לנצח ולקחת את הנקודות בשיניים", אמר בסיום המשחק שוער מכבי נתניה לירן שטראובר. "היה חשוב שניקח את הנקודות, אך מצד שני גם לא הפסדנו". על העובדה כי מתיאוס העלה בהרכב לא מעט שחקנים בעלי צביון התקפי, אמר: "לפעמים אולי כל כך הרבה שחקני התקפה יוצרים פקק מקדימה. מה גם שאחרי האדום שספג איסמעיל עאמר, מכבי פתח תקוה הלכה אחורה וזה הקשה עוד יותר את המשחק עלינו. היינו חמורים שלא ניצחנו ובסוף סיימנו רק עם נקודה".

השוער גם התייחס למאזן הבית הגרוע של נתניה, שכולל רק שני ניצחונות וארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בקופסה: "לא נורא, אז אנחנו מנצחים בחוץ, זה מתקזז בסופו של דבר. לותר מתיאוס יישב ויראה את המשחק ונראה מה אנחנו עושים כדי לשפר את המצב. כמו כן חסרנו שחקנים חשובים של הקבוצה. ניקח בעתיד נקודות בבית. אפשר לראות שהעונה לרוב הקבוצות קשה מאוד בבית, אבל בסופו של דבר זה יתאזן".

הבלם גולן חרמון: "נראינו פחות טוב במחצית הראשונה והיינו מבולבלים, ורק בחצי השני נכנסנו למשחק. פתח תקוה לא באו כדי לשחק כדורגל וקיוו איכשהו לגנוב שער". על החטאת הפנדל, אמר חרמון: "זה לא הפנדל הראשון שמוחמץ, זה קורה. כל הכבוד לרביד על כך שלקח אחריות במצב של שיוויון. לא הופתעתי שנכנסתי להרכב, יש מאמן ואנחנו מכבדים את הגישה שלו. הוא חושב שלמשחקים מסוימים צריך שחקנים אחרים ולדעתי זה נכון. אני לא מרוצה מכך שיש לנו רק שני ניצחונות בית, וזה דבר שנצטרך לפתור לקראת ההמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully