וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "עכשיו מה שמעניין אותנו זה חיפה"

קרן שמש

29.11.2008 / 17:10

מאמן הפועל תל אביב נשמע מרוצה לאחר ה-0:3 של קבוצתו על הכח עמידר ר"ג וכבר חושב על משחק הצמרת מול הירוקים במחזור הבא

ברני ארדוב

צילום ועריכה: איתי חסיד

גוטמן: "עובר על הקבוצה תהליך טוב"

הפועל תל אביב הוכיחה היום (שבת) ששתי המוליכות מחיפה ומנתניה צריכות להתחיל ולספור אותה במאבקי האליפות. האדומים הציגו כדורגל משוחרר וקבוצתי ושייטו ל-0:3 קליל על נועלת הטבלה, הכח עמידר רמת גן.

"זה היה משחק מאוד משמעותי מבחינתנו", אמר בסיום המשחק מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן, "משום שעשינו דבר גדול בדרבי והיה סימן שאלה גדול לגבי המשחק מול הכח, שהיא קבוצה טובה ומאומנת. גם ב-0:3 דחפתי את השחקנים שלי, ובסך הכול ברוב דקות המשחק שטפנו את המגרש ושיחקנו כדורגל קבוצתי נכון".

"עובר על הקבוצה תהליך טוב", הוסיף גוטמן. "השחקנים הבינו מה הם צריכים לעשות על המגרש. אני נותן לשחקנים הרבה תנועה וחופש בהתקפה ומבקש הרבה מחויבות במשחק ההגנה".

בשבוע הבא מחכה להפועל משחק חוץ קריטי בקרית אליעזר נגד מכבי חיפה והראש של המאמן כבר שם: "עכשיו מה שמעניין אותנו זה המשחק בחיפה, שזה משחק בו נצטרך להפגין הרבה אופי". גוטמן הכחיש מגעים של הקבוצה עם סלים טועמה, בשמו קרא הקהל האדום לאורך המשחק, לגבי מעבר אפשרי של הקשר לאדומים, ואמר: "לא דיברנו איתו".

"עד עכשיו היכולת היתה טובה, אבל הכדור לא נכנס לי", אמר בסיום גילי ורמוט, שכבש את השער השלישי במשחק, שהיה הראשון שלו העונה. "אנחנו עם הפנים כלפי מעלה. בבלומפילד אנחנו מספקים את הסחורה ועם הקהל הולך לנו טוב". ורמוט אף התייחס לחברו לקבוצה, סמואל יבואה, שכבש צמד במשחק ובישל לו את השלישי: "הוא הוכיח שהוא החלוץ הכי טוב בארץ. אני מקווה שהוא יישאר פה מעבר לעונה הנוכחית".

דהאן: "סופגים שערים באופן נאיבי"

הכח עמידר רמת גן שוב חשה נאיבית בסיום המשחק, לאחר שספגה שער שני דווקא בדקות טובות שלה ונותרה במקום האחרון בטבלה גם לאחר המחזור ה-12.

דודו דהאן: "אני חושב שבסך הכל לא היה משחק רע שלנו, אבל עוד פעם אופן ספיגת השערים הנאיבי שלנו המשיך גם היום. הליגה ארוכה מבחינתנו, יש לנו מה לעשות ואנחנו נעשה. כרגע אני לא מדבר עם שום שינויים, נמשיך לעבוד קשה. לא היה משחק רע היום. זה ההבדל בין מאה למיליון - כשיש לך שחקני הכרעה כמו בהפועל. הם כבשו שלושה שערים משלושה מצבים, ואנחנו הגענו לאותם מצבים ולא כבשנו. עם כל האכזבה והכאב, נתכונן ממחר לקראת שבוע הבא. מבחינתנו זה משחק המשחקים".

החלוץ הדרוזי אמיר חלבי יחל להתאמן מחר בקבוצה. חלבי משחק במדי הפועל עוספיה מליגה ב' ונמנה לפני כשנתיים על הסגל של מכבי נתניה אחרי שהתגלה בטורניר כדדורגל חובבני. בעבר נבחן החלוץ בקבוצת אלקמאר ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully