וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישת מפתח בבית הלבן

29.11.2008 / 12:39

הג'איינטס יוצאים לוושינגטון, למאבק שעשוי לסבך עוד יותר את ה-NFC מזרח. הפטריוטס מול פיטסבורג, טמפה ביי נגד ניו אורלינס

היה כואב לראות את דטרויט ביום חמישי האחרון. הליונס צפויים לפגוש את מינסוטה, לשחק באינדיאנפוליס, לארח את ניו אורלינס ולנסוע לגרין ביי. אם לא ינצחו באחד המפגשים הללו, יסיימו את העונה על מאזן 16:0, וזה יהיה, יותר מכל, עצוב.

מבחינתנו, יום חמישי ממשיך להיות מושלם עם 6 מ-6, כולל 3 מ-3 במחזור האחרון. זה שיפר את מאזן משחקי השבוע שעבר, שעמד על 9 מ-15, וסך הכל, עם 12 מ-18 בשבוע האחרון, המדור עומד על 106 מ-178 (59.5 אחוז). ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

METV:

20:00: גרין ביי - קרוליינה

23:15: ניו אינגלנד - פיטסבורג

FOX:

20:00: וושינגטון - ניו יורק ג'איינטס

ESPN:

3:15, בין ראשון לשני: מינסוטה - שיקגו

3:30, בין שני לשלישי: יוסטון - ג'קסונוויל

שידורי פוטבול מרוכזים ניתן לראות בכל יום ראשון בפאב "הברון", מוהליבר 4 ראשון לציון. במקום מסך פלזמה ומקרן המשדר שני משחקים במקביל, יחד עם מבצע "בירה ללא תחתית" עד סוף המשחק השני. למידע ובירורים - רן לטוביץ' (אחד החצאים של שיכוריהו ומסטוליהו) - 054-4953453.

השמרי, וושינגטון, ג'ייקובס חוזר (שעה ראשית: 20:00)

וושינגטון (4:7) - ניו יורק ג'איינטס (1:10)

הניצחונות הצפויים של האיגלס ושל דאלאס דחפו את ה-NFC מזרח להיות הבית שבו כל הקיצין ייכלו רק בשבוע האחרון של העונה. בבית הזה כולם חזקים, ואת זה יודעים גם הג'איינטס, שיגיעו למפגש עם קבוצה שאמנם לא שיכנעה בנובמבר, אבל עדיין עומדת על מאזן חיובי. ניו יורק תיאלץ להסתדר בלי פלקסיקו בורס (ירך), אבל כן תפתח עם ברנדון ג'ייקובס, שנעדר מהניצחון באריזונה. התופס הרוקי מלקולם קלי, שנבחר כתקווה גדולה אבל היה פצוע רוב העונה, ינסה להכניע את הקו האחורי של הענקים.

התחזית: ניצחון לניו יורק


בפאלו (5:6) - סן פרנסיסקו (8:3)

איש ההסתברויות שלנו רועי פרידמן מדווח כי הפסד של הניינרס יבטיח לאריזונה את ראשות ה-NFC מערב, מחשבה מבעיתה במיוחד לאור העובדה שיש לה רק שבעה ניצחונות. בכל מקרה, הבילס קטעו בשבוע שעבר רצף של ארבעה הפסדים עם ניצחון בקנזס סיטי, ולא צפויים להיתקל בבעיות מיוחדות מול הנמושות מהמפרץ.

התחזית: ניצחון לבפאלו


סינסינטי (9:1:1) - בולטימור (4:7)

הרייבנס טבחו בפילדלפיה בשבוע שעבר והתאוששו יפה מהמפלה בניו יורק שבוע לפני כן. הם יקוו למעידה של פיטסבורג בפוקסבורו כדי להשוות את המאזן בפסגת ה-AFC צפון. לשם כך הם צריכים לנצח את הבנגאלס החלשים, שלא מסוגלים לרוץ על אף אחד ולא מסוגלים גם לעצור את היריבות.

התחזית: ניצחון לבולטימור


טמפה ביי (3:8) - ניו אורלינס (5:6)

בעוד שב-NFC מערב יספיקו לאלופת הבית שמונה ניצחונות, בדרום כבר הגיעו הבאקנירס והפנת'רס למאזן הזה, ועדיין - הן רחוקות מאוד מינואר. ג'ף גארסיה וטמפה ביי נקלעו לפיגור לא סימפטי בדטרויט, אבל ידעו לצאת ממנו ולנצח בקלות. הסיינטס הרהיבו באוויר מול גרין ביי, כשברבע השלישי הם מביאים מוצר שלא הכירו כל כך קודם: הגנה. בכל מקרה, הפסד עלול לסגור מבחינתם מעשית את סיפור הפלייאוף. רג'י בוש עשוי לחזור, אבל הוא עדיין בסימן שאלה בניו אורלינס.

התחזית: ניצחון לטמפה ביי

גרין ביי על פי התהום

גרין ביי (6:5) - קרוליינה (3:8)

הפסד במפגש הזה, והפאקרס יראו את הפלייאוף מתרחק. בשבוע שעבר נכנעה הגנת גרין ביי לזרוע הנפץ של דרו בריס, בעוד הפנת'רס הפסידו על הקרקע, להבזקים של מייקל טרנר מאטלנטה. השחקנים של ג'ון פוקס יקוו לניצחון ולהפסד של טמפה ביי לניו אורלינס, השלג הצפוי בלמבו פילד עלול לשבש להם את התוכניות.

התחזית: ניצחון לגרין ביי


קליבלנד (7:4) - אינדיאנפוליס (4:7)

רועי פרידמן שב ומדווח שהפסד של הקולטס יבטיח לטנסי את ראשות ה-AFC דרום, אבל פייטון מאנינג לא עושה שום סימנים של כניעה בחודש האחרון. אחרי פתיחה מזעזעת, אינדיאנפוליס עם ארבעה ניצחונות רצופים, כשהיכולת הולכת ומשתפרת ממשחק למשחק. ג'וזף אדאי ינסה לטחון יארדים על הקרקע, ובמקביל צפוי לדרק אנדרסון מקליבלנד מץ' אפ לא קל מול הגנת המסירה של הקולטס. קלן ווינסלו בסימן שאלה בבראונס בשל פציעת כתף.

התחזית: ניצחון לקולטס


סט. לואיס (9:2) - מיאמי (4:6)

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים התפרקה הגנת הדולפינס כליל מול מאט קאסל והפטריוטס וחטפה 48 נקודות בראש. מצד שני, ההתקפה ושיטת הויילד-קאט (סנאפ ישיר לרץ האחורי) ממשיכים לעשות את שלהם, וצפויים לפעול גם נגד הראמס המזעזעים. סטיבן ג'קסון עשוי לחזור מפציעה בירך, כשערך אימון חלקי בסט. לואיס.

התחזית: ניצחון למיאמי

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ביג בן בא לפוקסבורו (שעה ראשית: 23:05-23:15)

ניו אינגלנד (4:7) - פיטסבורג (3:8)

המשחק המרכזי של סדרת המשחקים השניה יפגיש קבוצה שההתקפה בה עובדת היטב אבל ההגנה לא כל-כך, לבין אחת שמסתדרת מצוין בהגנה, אבל יש בה חריקות לא מעטות בהתקפה. אחרי שני משחקים של 400+ יארדים, החגיגה של מאט קאסל צפויה להסתיים מול קו אחורי קשוח של הסטילרס. בן רות'לסברגר יצטרך לשחרר את הכדור בזמן מול סקנדרי חלש מאוד של הפאטס כדי לצאת עם הניצחון.

התחזית: כבר אמרנו שהחגיגה הסתיימה. ניצחון לסטילרס


סן דייגו (7:4) - אטלנטה (4:7)

אלמלא היו הברונקוס סופגים תבוסה מפתיעה מאוקלנד, גם החגיגה של הצ'ארג'רס הייתה אמורה להסתיים בשבוע שעבר. סן דייגו הפסידה לאינדיאנפוליס, והפסד נוסף במשחק הזה יקבור אותה סופית וישאירה מחוץ לפלייאוף. אטלנטה הרשימה בבית מול קרוליינה, אבל בחוץ, נגד סקנדרי לא מדהים, מאט ריאן יצטרך גם לזרוק לטאצ'דאונים ולא לסמוך רק על מייקל טרנר.

התחזית: הפעם, ניצחון לצ'ארג'רס


ניו יורק ג'טס (3:8) - דנבר (5:6)

שתי הקבוצות היו אחראיות בשבוע שעבר לתוצאות המפתיעות של המחזור. הג'טס הביסו ללא תנאי את טנסי וביססו את מעמדם כאחת הקבוצות החזקות בחטיבה, הברונקוס הושפלו בבית על ידי הגוויות של אוקלנד והסתבכו לחינם, לאחר שיכלו, מעשית, להבטיח מקום בפלייאוף. עכשיו הן נפגשות במדולנדס, ויהיה מעניין איך מתמודד מייק שנאהאן עם חצי צ'אמפ ביילי מול הזרוע של ברט פארב.

התחזית: אלוהים שיסלח לנו... ברונקוס.


אוקלנד (8:3) - קנזס סיטי (10:1)

מה אתם יודעים? לריידרס יש עדיין סיכוי תיאורטי לפלייאוף, ובשביל זה הם יצטרכו לנצח את קבוצה החלשה בבית. דארן מקפאדן וג'סטין פרגאס אמורים להציב מספרי ריצה טובים מול האין-הגנה של הצ'יפס. בצד השני, טיילר ת'יגפן ינסה לנצח באוויר את הגנת הריידרס. מי יצליח יותר?

התחזית: ת'יגפן והצ'יפס

זה מאנדיי נייט, זה?

מינסוטה (5:6) - שיקגו (5:6) - 3:15, בין ראשון לשני

כל משחק ב-NFC צפון מסבך את הבית, אבל המפגש הזה אמור לתת מספר תשובות, ולו חלקיות. אחת מהן היא האם יכולים הברס לעצור בחוץ את אדריאן פיטרסון, השניה היא האם יגיעו הוייקינגס עם גאס פררוט (!) בעמדת הקוורטרבק לפלייאוף. כאמור, חלק מהתשובות נוכל לקבל אור ליום שני.

התחזית: ניצחון לוייקינגס


יוסטון (7:4) - ג'קסונוויל (7:4) - 3:30, בין שני לשלישי

עם יד על הלב - מי מכם יקום לראות את הדבר הזה?

התחזית: ניצחון לג'אגוארס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully