וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-מכבי חיפה: ארבייטמן צפוי לשחק

25.11.2008 / 15:45

בחיפה העבירו לחלוץ מסר כי ישותף לאור הפציעה של גדיר, שחקן בקבוצה: "אם נחשוש מאשדוד, נפסיד". שמוטולסקי עשוי לרדת לספסל

שחקנים במכבי חיפה משדרים תחושה של חשש מהמשחק מול מ.ס אשדוד, זאת בטענה שמדובר באחת הקבוצות החזקות בביתה. "אשדוד מסוכנת וצריך לחשוש ממנה, אם נבוא שאננים נפסיד את המשחק", אמר שחקן בכיר בקבוצה. "אנחנו צריכים להשתמש בכל הכלים ההתקפיים שלנו ולא לפחד. אם נפחד, נספוג". בחיפה יפקחו עין בעיקר על אחד החלוצים המסוכנים בליגה, דימיטאר מקרייב. דוד רביבו שהצטיין בניצחון קבוצתו בשבוע שעבר עשוי לקבל שמירה אישית.

החלוץ שלומי ארבייטמן קיבל מסר כי ישותף במהלך המשחק, זאת לאור העובדה ששבר את הבצורת בשבוע שעבר, בשער שהבקיע מול הפועל פתח תקוה. כזכור, במהלך השבוע אמרו עליו בקבוצה: "שלומי הפך לאופציה האחרונה בהתקפה". כעת, לאור הפציעה של מוחמד גדיר והכניסה הצפויה של אייל גולסה להרכב, ארבייטמן צפוי לשחק. בחיפה הבהירו כי יעשו הכל על מנת שארבייטמן יישאר עד תום העונה בקבוצה, אך בצוות המקצועי כבר הבהירו שאין כוונה להחזיק שחקנים בכוח.

אלישע לוי עדיין מתכנן לפתוח עם גוסטבו בוקולי כקשר אחורי לצד בירם כיאל, למרות שאתמול הוא תירגל את ליעד אלמליח הצעיר בהרכב במקום ג'ון קולמה המורחק. ההחלטה תתקבל כנראה רק מחר. בין הקורות, אמיר אדרי ינסה להוכיח שלחיפה יש על מי לסמוך בזמן ההיעדרות הצפויה של ניר דוידוביץ'. בקבוצה תולים תקוות רבות ביכולת של ליאור רפאלוב שפורח מאז תחילת העונה.

הרכב משוער: אמיר אדרי; אלון חרזי, ליאוניד קרופניק, דקל קינן, פיטר מסיללה; בירם כיאל, גוסטבו בוקולי (ליעד אלמליח), אייל גולסה (גוסטבו בוקולי), ליאור רפאלוב; יניב קטן, ת'מבינקוסי פנטאני.

אשדוד בטירוף, רביבו אופטימי

כ-3,000 כרטיסים כבר נמכרו לקראת המשחק בו תארח מחר ( שבת, 19:00, אצטדיון הי"א) מ.ס. אשדוד את מוליכת הטבלה, ובעיר מורגשת אווירה של טירוף לקראת המשחק.

שחקניו של יוסי מזרחי סיימו את הסיבוב הראשון עם נצחון 3:2 על הכח עמידר רמת גן והם ממוקמים במקום הרביעי בטבלה. באשדוד מקווים להמשיך גם מחר ביכולת הטובה ולנצל את האיצטדיון הביתי על מנת לצבור שלוש נקודות נוספות ולהתבסס בצמרת הטבלה.

מזרחי עדין מתלבט לגבי עמדת השוער, וקיים סיכוי סביר שהוא יספסל את הפולני ג'זגוז שמוטולסקי וייתן ליוסי שקל הצעיר לפתוח בין הקורות. באשדוד קיימת אכזבה גדולה מהשוער הפולני, שספג כבר 18 שערים העונה אחרי סיבוב אחד בלבד. ליאור ראובן ואדיר טובול ימשיכו לשחק בעמדות המגנים כאשר קובי דג'אני צפוי לחזור לקישור האחורי על חשבונו של אמיר לביא שפתח בשבוע שעבר.

דוד רביבו, שהתחתן השבוע, ימשיך להנהיג את חוליית הקישור לצדו של ברוך דגו. "יהיה קשה להגיע להרבה מצבים מול מכבי חיפה אבל אני מסתפק ב- 1:0 קטן", אמר רביבו לקראת המשחק.
עידן שריקי יפתח בהתקפה לצידו של דימיטאר מקרייב, שחזר להפציץ שערים במחזורים האחרונים.

הרכב משוער: יוסי שקל (ג'זגוז שמוטולסקי), ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, אדיר טובול, קובי דג'אני, יוסי אופיר, ברוך דגו, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully