וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-קרית שמונה: נלחמים בהדלפות

המנהל המקצועי לשחקניו: "אתם יורים לעצמכם ברגל, תפסיקו להדליף". קפטן ק"ש יניב לביא ייעדר, חסארמה יחזור להגנה הבעייתית

עירוני קריית שמונה תפתח מחר (שבת) את הסיבוב השני לאור התוצאות הבינוניות והלא מעודדות שהשיגה הקבוצה בסיבוב הראשון. בקריית שמונה שוברים את הראש כדי להבין איך עוצרים את חוסר היציבות שהקבוצה מפגינה מתחילת העונה, והיו"ר, איזי שירצקי, הבהיר השבוע באופן חד משמעי כי לדעתו הבעיה של הקבוצה אינה בעמדת המאמן, ומבחינתו מישל דיין יסיים את העונה על פי החוזה שלו.

הקפטן יניב לביא ייעדר מהמשחק מול הפועל פתח תקוה בשל כאבים בצלעות. לביא: "זה דלקת או התקררות, אני לא יודע מה זה. אני מרגיש כאבים בצלעות, שמגבילים אותי. רציתי לעשות כל מאמץ כדי לשחק, אבל לא נכון לעלות לשחק כאשר אתה לא כשיר לחלוטין". הבוקר (שישי) עוד היה לביא אופטימי, אולם באימון התקשה לרוץ והחליט בעצה עם הצוות המקצועי כי לא ייכלל בסגל.

הבלם סאלח חסארמה, שסופסל בשני המשחקים האחרונים, היה אמור לחזור להרכב על חשבונו של יוסי ביטון, בשל חולשת ההגנה במשחק האחרון, אולם בשל פציעתו של לביא יחזור להרכב על חשבונו. בכל מקרה מצפים בקריית שמונה לשינוי רציני בעמדת ההגנה שכשלה מול נתניה. המאמן מישל דיין הבהיר לחניכיו כי לא מדובר באחריות של שחקני ההגנה בלבד, אלא של כל ה- 11 שעולים למגרש.

יובל אבידור לא ישחק בשל חמישה כרטיסים צהובים. הקשר יובל שבתאי יודח מההרכב בשל היכולת החלשה שגילה מול נתניה בשבוע שעבר. על חשבונו צפויים לפתוח אוהד אלגרבלי המקומי או הפרואני חייר סספדאס. יעוזה אבובקרי חוזר לאחר היעדרות בת שבועיים עקב פציעה.

המאמן מישל דיין תרגל היום את ההרכב שצפוי לעלות מחר. אחרי התבוסה הביתית בשבוע שעבר, נגד מכבי נתניה, יודעים חניכיו של דיין שאינם יכולים להרשות לעצמם הפסד נוסף. בסיום האימון הקרין דיין לחניכיו קטעי וידאו ממשחקי הפועל פתח תקווה. בניגוד לעבר, כאשר הקבוצה יצאה ערב לפני משחק חוץ לבית מלון, תצא קריית שמונה רק מחר בצהריים לאזור המרכז, תגיע לבית מלון ושם תתכונן למשחק.

ההרכב המשוער: דני עמוס, רן קוזוק, סאלח חסארמה, יוסי ביטון, אמיר נוסבאום, אוהד אלגרבלי (חייר סספדאס), עבאס סוואן, גיא צרפתי, יעוזה אבובקרי, עומר פרץ, עדן בן בסט.

"אתם יורים לעצמכם ברגל, תפסיקו להדליף"

במהלך האימון היום (שישי) ערך הצוות המקצועי של הפועל פתח תקוה שיחה נוקבת עם שחקני הקבוצה. במועדון כעסו אתמול על מספר ידיעות שפורסמו בכלי התקשורת, שאחת מהן נוגעת לעימות אתמול בין עמנואל בנאיני לאייל שן ויוסי רוזן. "אתם יורים לעצמכם ברגל, תפסיקו להדליף. אני מאוכזב", אמר להם המנהל המקצועי זאב זלצר. במועדון ביקשו מהשחקנים להפסיק עם ההדלפות מהשיחות הטקטיות.

השוער שניר דורי יחליף בשער את שביט אלימלך הפצוע במשחק מחר מול עירוני קריית שמונה. שגיב כהן תורגל בעמדת המגן השמאלי וקיים סיכוי רב שיפתח על חשבון אבי ריקן, שחלה באמצע השבוע, ושוקי נגר הפצוע. מי שישוב כנראה להרכב הוא הקשר יוסי רוזן, שלהפתעת הצוות המקצועי החלים מהפציעה מוקדם מהצפוי. בעקבות הפציעה של פטי נימבה, שייעדר כחודש וחצי, בנאיני יפתח בחוד ההתקפה.

הרכב משוער, הפועל פ"ת: שניר דורי; אורי אוזן, סטיבן אופיי, גל כהן, שגיב כהן (אבי ריקן); יוסי רוזן, קוני דג'קארידג'ה, אייל שן, ג'וניור ויזה; שמעון אבוחצירה, עמנאל בנאיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully